Kreikka on tärkein vaaliteema !!!!!

järkivoittakoon

Media puhuu toistuvasti(harhauttaa äänestäjiä) ettei Kreikka ja tukipaketit ole nyt tärkeitä asioita niin kuin viime vaaleissa oli. Kansan enemmistö ei hyväksy noita tukipaketteja . Perussuomalaisia äänestäville on tärkein asia kun Perussuomalaiset eivät hyväksy tukipaketeita suomalaisten veronmaksajien kustannuksella. Ikävä kyllä hetikään kaikki Perussuomalaiset eivät pääse tai lähde äänestämään. Jos lähtisi, saisi Perussuomalaiset noin puolet äänistä. Muistakaa te jotka ette ole vielä äänestäneet käydä ensi sunnuntaina äänestämässä Perussuomalaisia joka on ainoa eurokriittinen eduskuntapuolue. Perussuomalaiset ainoana ei hyväksy tukipaketeita. Kepu ja sdp yrittävät esittää eurokriittistä jotta saisivat ääniä mutta muistakaa että nuokin ovat luikureita joiden päämäärä on täydellinen liittovaltio. Itse en alistu elämään Brysselin orjana. Ehkä päätän itse päiväni jos ei muuta mahdollisuutta ole. Kun Hitler kuuli Pauluksen antautuneen joukkoineen venäläisille Stalingradissa hän sanoi " Pauluksen olisi pitänyt ampua itsensä eikä antautua, se ei ole mies joka ei uskalla itseään ampua, vain yksi liipaisimen painallus ja kaikki on sitten ohi".

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisa_Kaisa

      Vetoomus alkukirjoittajalle :
      Rakas ystävä, hätäkeskuksen numero on 112. Soita sinne pian ja kerro että sinulla on vaikea mielentilaongelma ja että tarvit pikaista apua. Pyydän ihan oikeasti SOITA HETI ettet vaan vahingoita itseäsi jollakin teräaseella. Jumala olkoon kansassi.

    • kukapatietääpi

      Saako muulla kuin "teräaseella" vahingoittaa ihtiään?

    • oikeassaaloittaja

      Aloittaja oikeassa

    • eieienää

      Ei sinne Kreikkaan enää rahaa

    • jämpti

      Soini on niin hallituskipeä, että Kreikan tukipaketit eivät ole enää este. Tämä kävi hyvin selväksi eilisessä vaalikeskustelussa. Kyllä tämän pitäisi olla selvää jokaiselle persulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      424
      2588
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      90
      2447
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      227
      1725
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      180
      1567
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      75
      1459
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      86
      1341
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1305
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      91
      1296
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1105
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1085
    Aihe