antaa ainasoja ja muide mua nöyryyttää

tehmies24v

kunnes vihdoin ja viimein tunne sydämessä että Herra on mun kanssa..ja tunne Herra tahdon..ja mitä hän haluaa musta...tunne Jumala silmät mun yllä, tarkkailen mitä teen,niiku enne,kerra kaua sitte...sitä minä odotan...Jumalaa jonka mä kerran tunsi aika hyvi

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

      sen jumala mä tunsi viimeksi 2008, sen jälkee enemmä tai vähemmä en ole Hänen silmiään nähnyt...että jos sais vihdoin ja viimein palata sinne takasi

    • tehmies24v

      missä koko kolmiyhteinen jumala on mun kanssa, niiku sillo enne, kauan sitte...jeesukse siisti seura..ja aina joka kerta ku rupesi nukkumaa ni pyhä henki laski ylitse vuotavan rauhan mun ylle.. lepää nyt...mite kauas olenkaa niiltä teiltä eksynyt..vuosie saatossa

      • Herra siunatkoon sinua, laskekoon Henkensä jälleen yllesi. Muistan sinua rukouksissa.


      • tehmies24v

        vuoje jumala välissä paukutti ovia,mut en minä enää jumalaa tuntenu ja miljoona muuta asiaa...tässä sitä ollaa


      • tehmies24v
        Tipale kirjoitti:

        Herra siunatkoon sinua, laskekoon Henkensä jälleen yllesi. Muistan sinua rukouksissa.

        mut silti koko tää aika tässä pimeydessä ja lihassa, mä aina tiesin jumala luona on vastaus,ja ku tähä pimeytee joudu ku en tuntenu jumalaa minkä sulji ulos, jäin odottaa sitä jumalaa..mtä odotan vieläki


      • tehmies24v
        Tipale kirjoitti:

        Herra siunatkoon sinua, laskekoon Henkensä jälleen yllesi. Muistan sinua rukouksissa.

        en minä enää sitä takasi saa,vuoje jumala paukutti ovea mutten enää tajunnu kuka se oli


      • tehmies24v kirjoitti:

        en minä enää sitä takasi saa,vuoje jumala paukutti ovea mutten enää tajunnu kuka se oli

        Jumalalle on kaikki mahdollista. Hän haluaa kuumeisesti saada sinut jälleen omakseen. Huuda vilpittömästi, lapsenomaisesti, Hänen puoleensa.


      • Tipale kirjoitti:

        Jumalalle on kaikki mahdollista. Hän haluaa kuumeisesti saada sinut jälleen omakseen. Huuda vilpittömästi, lapsenomaisesti, Hänen puoleensa.

        Eihän tämä ole muuta tehnytkään, vaan ei se ole auttanut, sillä tarvitaan uskon lisäksi teot, joista usko käy ilmi, ja jotka tekevät uskosta elävän.

        Vaan paatunut on ihminen, eikä tahdo ymmärtää oikeaa hyvyyttä, ja työntää sen vaihoehdon pois itsestään, lihansa innoittaman, ja lihamieli saa jatkaa ihmisen hallintaa.

        Ettekö te tiedä, että te ette voi palvella, sekä Jumalaa ja mammonaa!?

        Vaan tänään ihmine palvelee mammonaa sydämellää, ja suullaan yrittää palvella Jumalaa, vaan mihin se on johtanutkaan?

        Uskosta luopumiseen, ja ennustettuun lopunaikaan, jossa ihmine rakastaa rahaa enemmän, kuin Jumalaa.

        Herätkkää uneksijat, ja alkakaa tekemään tekoja Kristuksessa.


      • tehmies24v
        Tipale kirjoitti:

        Jumalalle on kaikki mahdollista. Hän haluaa kuumeisesti saada sinut jälleen omakseen. Huuda vilpittömästi, lapsenomaisesti, Hänen puoleensa.

        ei nii kuumeisesti ku minä haluan palata takasi


      • mikko.ainasoja kirjoitti:

        Eihän tämä ole muuta tehnytkään, vaan ei se ole auttanut, sillä tarvitaan uskon lisäksi teot, joista usko käy ilmi, ja jotka tekevät uskosta elävän.

        Vaan paatunut on ihminen, eikä tahdo ymmärtää oikeaa hyvyyttä, ja työntää sen vaihoehdon pois itsestään, lihansa innoittaman, ja lihamieli saa jatkaa ihmisen hallintaa.

        Ettekö te tiedä, että te ette voi palvella, sekä Jumalaa ja mammonaa!?

        Vaan tänään ihmine palvelee mammonaa sydämellää, ja suullaan yrittää palvella Jumalaa, vaan mihin se on johtanutkaan?

        Uskosta luopumiseen, ja ennustettuun lopunaikaan, jossa ihmine rakastaa rahaa enemmän, kuin Jumalaa.

        Herätkkää uneksijat, ja alkakaa tekemään tekoja Kristuksessa.

        U sux faggo!

        Me rox, mutta mikkoxsux!
        Co3 suckka!


    • Mikko: Milloin olet viimeksi tarkkaillut asennettasi muita ihmisiä kohtaan. Se tuntuu kirjoitustesi perusteella aika ikävältä ja ylimieliseltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe