Sinkkuus rajoittaa elämää

antakaa.mun.elää

Ei oikein pysty tekemään mitään, kun tulisi paheksuntaa ja/tai turhia uteluita sukulaisten ja työkaverien suunnasta. Ja maine ja kunnia pitäisi säilyttää parisuhteen hankkimisenkin kannalta. Jos ei olisi sinkku, olisi helppoa, kun pitäisi miellyttää vain yhtä ihmistä.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotonahapantua

Eipä tuota kehtaa minnekkää lähteä, ku kaikki vaa vittuilee että miksi olet vieläkin sinkku!

• justjooei

No just ton takia ootte sinkkuja - huono itsetunto ja paranoia. Oikeesti ihmiset (paitsi äiti) ei välitä seukkaako joku vai ei. Ja jos välittää niin mitä siitä? Mitä se muille kuuluu.

Kuka haluu seurustella ihmisen kanssa joka ei arvosta itseään? E

• opettelelukemaaaaan

Aloituksessa ei puhuta itsetunnosta vaan muiden ihmisten mielipiteistä ja uteluista.

• opetteleymmärtämään

Ei puhutakaan, mutta koko aloitus houkuu huonoa itsetuntoa. Oikeesti ei muut ajattele seurusteleeko joku vai ei. Jos kysyy, se on yleensä hyväntahtoista smal talkia.

• cvbnbvnbv
        opetteleymmärtämään kirjoitti:

Ei puhutakaan, mutta koko aloitus houkuu huonoa itsetuntoa. Oikeesti ei muut ajattele seurusteleeko joku vai ei. Jos kysyy, se on yleensä hyväntahtoista smal talkia.

Mä kyllä ymmärrän ton aloituksen niin, että sinkku ei voi tehdä mitä haluaa, koska joutuu miettimään mitä muut ajattelevat, kun taas jos ei ois sinkku niin ei tarvis välittää. Se ei liity tähän mitä muut ajattelee sinkkuudesta.

• 6p10

Jos sinun sinkkuus on muille noin suuri asia niin ainahan voit vihjailla että asian saa toki korjata esim. järkkäämällä treffit jonkun kanssa.

• ui79uoy9

Ei kai sinkkuus mikään suuria asia muille olekaan, ei kai tässä siitä ole kyse. Vaan että parisuhteessa voisi harrastella ja tehdä erilaisia asioita vapaammin, kun ei tarvitsisi niin välittää muiden mielipiteistä. Ainakin sinkkumiehen täytyy pitää ihmissuhteet kunnossa, koska se on naiselle tärkeää. Sitten kun on naisen saanut, ei ole enää niin väliä mitä muut ajattelevat.

• EläväFossiili

Mulla on tapana sanoa kyselijöille, että ei tällä naamalla pariuduta enää ja siihen loppuu utelut! Kyllä se siitä!

• IDontGiveAFuck

Minua ei kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelevat, ihan se ja sama mitä muut ajattelevat seurustelemattomuudestani. Mitä helvettiä se edes muille kuuluu? Vaikuttaako minun parisuhdestatukseni heidän elämäänsä jotenkin? Todella ärsyttävää kun ihmiset työntävät nokkansa sinne minne se ei kuulu.

• josjokuvieläutelee

Niinpä!

• No mitä semmoista sitten oikein haluaisit tehdä jossa maineesi ja kunniasi tärveltyisi? Eikö mikään semmoinen tekeminen kelpaa jossa saisi sen maineensa säilytettyä tai jopa hankittua sitä lisää (positiivisessa mielessä)?

• EräsRajoittunut

Esim. naturismi.

• EräsRajoittunut kirjoitti:

Esim. naturismi.

No eikö muka enää ole missään semmoisi nakurantoja joille voisi mennä nakupelleilemään muiden samanhenkisten kanssa? Itselläni ei nyt mitään varsinaista tarvetta ole nakuiluun noin yleisesti ottaen, mutta kyllähän se on vähän tylsää jos joskus kuumana päivänä joutuu jättämään uinnin väliin siitä syystä että sattui jäämään uikkarit kotiin. Eli se tässä nykykultturissa on kummallista että nakuilua julkisella paikalla pidetään häiriköintinä vaikka siihen joskus olisi ihan oikeasti pätevää tarvetta.

• EräsRajoittunut
        stellaria81 kirjoitti:

No eikö muka enää ole missään semmoisi nakurantoja joille voisi mennä nakupelleilemään muiden samanhenkisten kanssa? Itselläni ei nyt mitään varsinaista tarvetta ole nakuiluun noin yleisesti ottaen, mutta kyllähän se on vähän tylsää jos joskus kuumana päivänä joutuu jättämään uinnin väliin siitä syystä että sattui jäämään uikkarit kotiin. Eli se tässä nykykultturissa on kummallista että nakuilua julkisella paikalla pidetään häiriköintinä vaikka siihen joskus olisi ihan oikeasti pätevää tarvetta.

Niitä on Suomessa 2. Olen siis harrastanut omatoimisesti muualla. Se ei ole laitonta, kunhan ei kovin julkisella paikalla ole eikä aiheuta (liikaa) pahennusta. Siinä on kuitenkin riski, että jossain vaiheessa tulee ainakin paikallisten keskuudessa maine nakupellehörhönä tai peräti jonain pervona itsensäpaljastelijana (ei, en ole, alastomuus vain on minusta mukavaa ja luonnollista, mutta aina voi tulkita väärin). Joskus tosin törmää mukaviin ihmisiin: erään kerran päädyin uimapaikkaan, eikä minulla ollut uima-asua mukana, mutta paikalla olleet sanoivat, että ei haittaa.

• perushetero

Mua taas luullaan homoksi kun en saa naisia. Vittuako minä sille voin että rumalla naamalla ei naista saa vaikka kuinka haluaisi.

• omaelämä

Miksi välität muiden mielipiteistä, eläthän omaa elämääsi? Toisten on tyytyminen ratkaisuihisi, oli mieliksi tai ei. Näin itse toiminut ja ajan myötä ratkaisuni saaneet myös läheisteni hyväksynnän.

• nmnmnmnmnnnm

En elä omaa elämääni. Ei minua sinänsä kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat, mutta se vaikuttaa siihen, miten he toimivat minun kanssani.

Lähisukua tulee nähtyä aika usein, ja jos he alkaisivat suhtautua minuun happamasti, se olisi aika ikävää, ja olisi sitten valitettavasti paras lyödä välit poikki kokonaan. Sukulaisista toivon myös hyötyväni esim. jonkinlaisen tuen (en tarkoita rahaa) muodossa, jos joskus saan lapsia, eli sikäli taktikointia. Työkavereiden kanssa joutuu olemaan päivittäin, halusi tai ei. Ikävää olisi siinäkin seurassa, jos ei saisi hyväksyntää.

• opielämään

Saat elää ihan rauhassa yksin, mikäli sinun maineesi ja kunniasi on parisuhteesta riippuvaista. Toivottavasti äitisi on jo vieroittanut sinut kotihoidosta ja rintamaidosta?

• 1-2-3-4-5-6-7

Ööö, aloituksessa sanotaan käsittääkseni, että maine ja kunnia pitää säilyttää, jotta olisi helpompi saada parisuhde. Ei että maine ja kunnia on parisuhteesta riippuvaista.

• IgnoranceIsBliss

Siis täh?

Miten parisuhde/sinkkuus vaikuttaa siihen ketä sinun tulee miellyttää?
      Oih, se vaikuttaakin! Mutta juuri päinvastoin kuin sanoit.

Kun olet parisuhteessa sinun pitää huomioida tämän toisen henkilön mielipide paljon paremmin kuin kenenkään muun ja siihen vaikuttaa sitten osaltaan tämän toisen henkilön sosiaalinen piiri eli sukulaiset, ystävät ja kaverit.

Sinkkuna on HELPPO OLLA. Älä välitä mitä toiset ajattelevat olivatpa he ketä tahansa. Ei sinun tarvitse väkisin välejä pilata eikä tehdä pesäeroa, mutta jos joku puuttuu elämnääsi ja koet ahdistusta heistä niin leikkaa heidät elämästäsi pois. Ympäriöi itsesi ihmisillä jotka tukevat sinua tapahtui mitä tahansa.

Jos parisuhteesta puhutaan niin MAKSAISIN MITÄ TAHANSA jos löytäisin naisen joka ei ole niin kiinni omissa sosiaalisissa piireissään ja tulisi miellyttää hänen piirejään jotta parisuhde sujuisi. Osaan olla sosiaalinen jne. ja hyvinkin miellyttävä, mutta en ole tavannut vielä naista joka olisi minulle soveltuva muutenkin sekä sen lisäksi ei olisi "naimisissa" sosiaalisten piiriensä kanssa siten että se häiritsee parisuhdetta.

valitettavan suuri osa naisista kuuntelee mm. kavereitaan ja ystäviään liian paljon tai ovat edelleen kiinni vanhemmissaan tai muun tuttavapiirinsä pauloissa että miten tulee elää jne.

Niitä vapaita vapaasti ajattelevia itsenäisiä naisia jotka tosiaalta eivät ole kusipäitä itse ja jolla ei ole exien luurankoja kaapissa tai valmiita pentuja sekä vielä olisi "ihmisen mitoissa" niin on Suomessa todella vähän vaikka elämmme aika tunnekylmässä kulttuurissa.

• 1-2-3-4-5-6-7

Miten leikataan muut pois omasta elämästä? Irtianoudutaan töistä, muutetaan korpimökkiin ja heitetään puhelin ja tietokone roskiin? Miten ympäröidään itsensä sopivilla ihmisillä, jos ei löydä edes yhtä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2376
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      117
      1492
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      59
      1284
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1211
    5. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1104
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      28
      1065
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1064
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1007
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      950
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      946
    Aihe