Panacod koukku

crisse872

Kuinka moni muu täällä on samassa koukussa kun minä?
Heti ensimmäinen tabletti silloin n. 5v sitten, nousi päähän, hankin omat reseptit, sain n. vajaa 4 vuotta niitä lääkäriltä. Nyt on alkanu se että katukaupasta pitää ostaa.. Jotkut pitää ihan järkevii hintoja, jotkut ihan järettömiä. Eli järjellinen hinta 10KPL 10€ .. Järetön.. 10KPL 50€ ...

En ymmärrä miten se voikaan tuntua niin kivalta kun aamun aloittaa sillä että joku nousee vaan päähän..? Ja on pää pyörälllä...

Kertokkee ihmiset mulle omia kokemuksianne ....

26

3178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njaaaa

Hakeudu vieroitukseen

• shdfght

Minä aloitin panacodella ja siirryin sitten tramadoliin. Vuosikaudet elin lievässä euforiassa ja oli kivaa. Koukussa olin myös ja vieroitusoireet olivat sen tyylisiä mitä näkee heroiininarkkareilla elokuvissa. Lopetin sitten käytön ihan omin voimin ja pari vuotta kesti palautua että olin ihan täysin entiselläni. En kyllä opioideihin sorru enää koskaa. Olen ottanut kuitenkin nykyään panocodia joskus ja en ole kaikesta huolimatta sillä tavalla riippuvainen että pari panacodia mihinkään johtaisi. Olen siis ihan sinut opiaattien kanssa.

• VantaanPoika

Panacodit aiheuttavat minulle pelkkää ummetusta :D.

• panacodiiii

Jos teillä ei oo muuta sanottavaa kun halveksia niin menkää helvettiin kirjoittelee..
      Ihan sama kun minäkin alan nauramaan sulle vitun vantaanpaska.. :D hihihih.. Sehän on kiva kun saat ummetusta :D :D

• freessi

MINUN TARINA:
      Olen tällä hetkellä 24 vuotias.
      Pelkkää viihdekäyttöä 15-19 vuotiaana subua,piriä,essoja,LSD ja lääkkeitä.. "Rakastuin" subuun heti ekalla kertaa.. Kumminkin osasin pitää vetämisen viihdekäyttönä eli vedin pelkästään sillon kun oli esim. Loma tai vkl tai jos joku kauppas (eli en itse kysellyt mitään mistään) kumminkin "huomaamatta" subun käyttö lisääntyi kun muutin pois vanhemmiltani. Aloin vetää viikolla myöskin. 20 vuotiaana vedin jo päivittäin koska kavereidenkin käyttö lisääntyi ja sain melki päivittäin hommattua jotain.. En itse tajunnut olevani koukussa.. Kaverit sanoivat että olen jo koukussa mutta tajusin vasta sillonkun tuli tauko vetämisestä kun kamaa ei saanut esim. Pariin päivään ja hirvee vitutus asiasta..
      Aloin 21 vuotiaana vetävän iv:nä koska aloin seurusteleen miehen kanssa joka hihotti ja tottakai loppu peleissä itsekin halusin vaikka alussa olin asiaa vastaan.. Lopetin 2014 vuoden alussa parisuhteen miehen kanssa ja kesällä 2014 perheeni avulla lopetin kokonaan kaman vedon.. Eli nyt noin puol vuotta ilman mitään. Ainoa mitä otan päivittäin on ketipinor joka on lääkärini määräämä. Olen itsekin ylpeä itsestäni että olen päässyt näin hyvin irti kamasta mutta kaikki kiitos vanhemmilleni :) tottakai joka päivä teen töitä etten sorru..olen tosin katkaissut kokonaan välit kaikkiin ihmisiin jotka käyttävät niin se helpottaa asiaa etten voi sortua:) Hauskinta tässä on etten ole koskaan polttanut tupakkaa,mutta huume kokeiluista riittää vaikka muille jakaa:D

• pöhnä

Apua..miten siihen voi jäädä koukkuun? Olen saanut Panacod-reseptin erilaisiin särkyihin ja hain paketin 1,5v sitten. Puolisen vuotta sitten vasta otin ensimmäisen ja yleensä niitä pitää ottaa kahtena- kolmena päivänä peräkkäin, kuukaudessa ei viittä enempää kulu. Tuleehan siitä puolen tunnin jälkeen ottamisesta sellainen lämmin pöhnä joka aaltoilee, muttei mitään euforiaa kyllä. En siten ymmärrä miten tuollaista oloa voi kaivata niin paljon, että siitä syntyy riippuvuus.
      Tämä ei mitenkään ivalla ole kirjoitettu, Panacodin itselleni tekemä olo vaan ei ole "koukuttava".

• eimikäänmakoilija

Itselleni on määrätty kerran paketti panacodia ja kyllähän se notkutti. Makoilin siinä sitten patjalla sen pari päivää, kunnes kivut loppui. Ei ole oma juttuni tuollainen huumehöyryissä lojuminen päivät pitkät, joten en jäänyt kaipaamaan velttoa ja sumuista oloa.

• papapapapapa

Söin aikanani panacodia. Nousu on niin lievä että tuskin sitä huomasin. Fyysiset sivuvaikutukset sen sijaan oli sitä laatua, että lopetin moskan käytön.

• kallion-rinsrenssa

Mä tarvisin ihan konkreettisia apuja miten sitä katukaupasta saan nolaamatta itskaneäni

• krunikan-kingi

Nolaamatta itseäsi et sitä saa, tuskin muutenkaan. Ehkä on parasta, että unohdat koko jutun.

• tttkkk81
        krunikan-kingi kirjoitti:

Nolaamatta itseäsi et sitä saa, tuskin muutenkaan. Ehkä on parasta, että unohdat koko jutun.

kukaan ei pyydä missään päin suomea kymmenestä kappaleesta viittäkybää,eli puhut paskaa!!!

• Hakaniemen-rinsrenssa

Mä saatko hyvin niitä katukaupasta?

• krunikan-kingi

Hakaniemen hallista saat katukaupasta tuoreita vihanneksia, kalaa ja lihaa. Muuta et tarvitse.

• crisses87

Kyllähän se koukuttaa, kun on opioidi. Ja ajan mittaan muuttuu morfiiniksi. En kuule oo suinkaan ainut joka on koukussa tohon lääkkeeseen.. ja mä tykkään sitä käyttää, se on teidän oma ongelmanne jos tykkäätte olla ilman hyvää fiilinkii ;)
      Ei tartte tulla mun palstoille kirjoittaa mitään diipadaapaa..
      Vetäkää te jotain hiton lasten kamaa, eli buranaa, panadolia.. ja vielä suppona perseeseen. :D
      Mä tykkään elää näin, ja jatkan niin kauan kunnes delaan.
      Saahan niitä aika helposti katukaupasta, tosin kovin moni niittä ei saa, että pitää olla tiettyjä ihmisii.. :)

• helpompaaollailman

Olet nuori ihminen, eikö niin? Oletko koskaan miettinyt mitä panacodin sisältämä parasetamoli tekee maksallesi? Itselläni vakavaan sairauteen määrätty monia eri kipulääkkeitä, on ollut panacodia, on tramalia ym., eli siis tiedän mistä kirjoitan.
      Ilmeisesti kaipaat sitä oloa minkä niistä olet joskus saanut, mutta enpä jaksa uskoa, että samalla määrällä saisit elää hyviä fiiliksiä millä alkuaikoina. Jos nyt lopettelisit huomaisit pian, ettet enää kaipaakaan sitä oloa.
      Panacodeista pääsee eroon suht helposti, onhan se kovin mieto opioidi, joten varmaan kannattaa lopettaa, ennenkö sisuskalut hajoaa. Eikä tarvitsisi aina miettiä mistä satsin saisi.. Ei moralisoi, mutta ajattele kuitenkin oisko kivempi olla ilman, sitten jos joskus tarvitset niitä oikeasti johkin, ne ei enää tehoa, kun nyt jo varmaan tolet niin korkealla.

• dirtybrunette

Mulla ollut panccu respa 6v en kuitenkaan oo koukkuun jäänyt vaikka tiedän sen hetkellisen hyvänolon tunteen ja ihanan huolettoman fiiliksen. Minulla määrätti alunperin jalkaleikkauksen jälkeisiin kipuihin.selkään ja migreeniin toimi paremmin kun sumatriptan ...

Minulle ennen aiheutti kauheen ummetuksen nykyään jos otan edes 2 niin johan seuraavana aamuna P*ASKA LENTÄÄ! Myrkkyähän tuo on itse miettinyt lekurilta jos vaihdettas tramaliin kun mulla sappivaivoja johon kodeiini ei sovi,muutenkin koen tuon lääkkeen liian lyhyt vaikuteiseksi . Minä en sinua tuomitse ,tee mitä elämälläs haluat. Nauti jos se on lääkkeistä kiinni ... mun puolesta jokanen saa omalle kropalleen tehä mitä haluaa jos haluut pään sekasin niin vedä se siihen kuntoon (edellyttäen että oot jo 18)

Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Vaikutat nuorelta :)

• 34twe

Koukku se on sekin että olet käyttänyt sitä 6 vuotta vaikka oli jalkaleikkauksen jälkeiseen kipuun määrätty. Koukku vaikka et joka päivä ottaisikaan. Lisäksi toi että haluat vaihtaa tramaliin joka on kovempi aine vaikka alkuperäistä vaivaa ei enää edes ole..

• dirtybrunette

Et vissiin lukenut kunnola viestiäni? Haluan vaihtaa tramaliin koska minulla todettu sappikivia ja kodeiini lääkettä ei suositella silloin,olen panacod lääkkeestä sellaisen kohtauksen kerran saanutkin. Panacod lyhytvaikutteinen ja minusta on patempi sit ottaa vaikkapa tramal 50mg kuin että 2-3kpl panacod. Panacod aiheuttaa minulle myös ripulia. Alkuun minulla määrättiin jalka leikkaukseen ja kun selkä meni paskaks määrättiin minulle sama lääke eri vaivaan...

En siis hikoile tuskissani mistä saan seuraavan annokseni tai muutenkaan koe "himoja" tohon lääkkeeseen. Helposti pystyn ilman oleen kuhan kivut ei oo pahimmillaan.

• awrwr

Opiaatteihin nyt ei kauheita himoja silleen synnykkään. Niihin tulee se fyysinen koukku sitten kun tulee ja se on just sitä että et voi nukkua ilman lääkettä ja olo on ahdistunut ja masentunut ja suorastaan epätoivoinen. Iho voi mennä kananlihalle, maha menee kuralle ja tuntuu siltä niinkuin olisi flunssa iskenyt. Pahoissa tapauksissa mahaan sattuu ja luihin koskee.

• rappioreiska

Osa ihmisistä käsittelee elimistössään Panacodin eri tavalla kuin toiset, eli heidän metaboliansa tekee codeiinista morfiinia, ja sen vuoksi he addiktoituu siihen kovasti.
      Panacod on yksi vaarallisimmista lääkkeistä mielestäni sen vuoksi.
      Suosittelen hakeutumista päihdeklinikalle, jossa tehtäisiin vieroitusohjelma, ja saisit ihan oikeata reseptiainetta, ekä tartte katukaupasta hankkia.
      Olet nyt rappion kuilun partaalla. On vain sinun asiasi astutko kuiluun, vai haetko apua.

• WQ3R

No ei se nyt ole maailman pahin juttu jos ottaa pari panacodia aamuisin. Se on paha jos niitä menee 10 päivässä. Opioidit saattaa auttaa ihmistä hoitamaan asiansa paremmin. Aamut on mukavampia pikku pöhnässä ja itsevarmuus kasvaa. Tuttua juttua. Kuitenkin niihin jää koukkuun ja joskus se on lopetettava. Se on vähän niinkun tupakan poltto, joku valinta on pakko joskus sen suhteen tehdä.

• crisukki87

WQ3R on sanonu järkevästi :)
      Ja kaikki mun ikää kyselee, oon lähemmäs 30 vuotta. Ja käyttäny codeja öö.. ainakin 8 vuotta..
      että ei siit niin vaan irti pääsis, enkä haluukkaan, sen voimalla jaksan elää.
      Ei riitä pelkät Diapamit.
      Ja joilekkin panacodi tekee esim, just mahan sekavuutta. mulla se taas kovettaa :) Onneksi.
      Eikä Tramal oo läheskään niin hyvä kun panacodi.. sais vaan jostain halvemmalla niin se ois hyvä, kai sitä sit hyvästä pitää maksaa paljon.
      Mä en jaksa yleensä ees siivota asuntoo tms, jos ei oo panacod virtaa päällä :D
      Kävin Järvenpäässäkin vieroituksessa, mut eihän semmonen paska mitään auttanu.

• ttttkkk81

kukaan ei pyydä kymmenestä viittäkybää,eli puhut paskaa!!

• 32132

Ahneitakin ihmisiä on olemassa.

• crisuliini

kuule sori vaan,.. täällä kajaanissa on kaksikin ihmistä joka pyytää laatasta 50€ ... voit ite vaikka mennä kysyy niiltä.. jos kiinnostaa..
      normaali hintahan niille ois 10€ ... mut osa pitää sitäki hintaa.. mut noi kaksi jolta useimmin ostan, on toi 50€
      32132 on ihan oikeessa, ahneita ihmisiä on olemassa.

• Koukkuakka

Olin Panacod käyttäjä usean vuoden ajan, mutta nyt olen lopettanut, ihan ite pyysin lääkäriltäni ohjeen miten kannattaa lopettaa.. käytin max 6 kpl/päivä. Annostusta laskettiin pikkuhiljaa kunnes oltiin nollilla.. Nyt oon ollu kokonaan ilman vasta/JO 2 viikkoa.. :) Välillä tuntuu ihan paskalta, tuntuu ettei mikään kiinnosta eikä jaksa tehdä mitän.. Välillä taas tuntuu että jippii vihdoinkin tästä paskasta pääsee eroon ja palaan omaksi itsekseni. Aina kun tuntuu vaikealta mietin niitä jotka ovat päässeet irti kovista huumeista ja ajattelen että jos he selvisivät, selviän minäkin.. :) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe