tavallistakin kiukkuisempia. Mistä lie johtuu?
Uskovaiset tänään
13
<50
Vastaukset
- Voivoi
Uskosta osattomat taas paljon halveksivampia !
Kerrotko vihdoin "auroraboreallis" sen, että miksi kirjoittelet uskovien keskuudessa, kun juuri sanoit Jeesusta mielikuvituksen tuotteeksi ???
Siis miksi ihmeessä pyörit täällä kiusaamassa itseäsi ja muita ???
Minä en siis voi ymmärtää miksi, ihan oikeasti !
Tiedätkö ja ymmärrätkö sinä itse syyn näihin asioihin ???
En sanonut tätä siis pahalla, minä vain ihmettelen oikeasti !Ei tämä ole uskovaisten palsta. Oletko sinä sama kuin asiastakyse-nimmari?Samanlainen toisten ihmisten halveksunta ja alaspainaminen joka ikisessä kirjoituksessas vaikka toinen olisi uskovainenkin.
- Voivoi
auroraboreallis kirjoitti:
Ei tämä ole uskovaisten palsta. Oletko sinä sama kuin asiastakyse-nimmari?Samanlainen toisten ihmisten halveksunta ja alaspainaminen joka ikisessä kirjoituksessas vaikka toinen olisi uskovainenkin.
En ole AK !
Et vastannut kuitenkaan kysymyksiini, miksi et ?
Jospa nyt miettisit itse uskonnon vapautta ?
Siis sinä itse kirjoituksillasi lyttäät ja halveksit niitä jotka uskovat Jumalaan ja Jeesukseen !
Se tapahtuu siis lähes joka viestissäsi, miksi et anna Uskovan harjoittaa uskonnon vapauttaan ???
Siis sinulla on täysi vapaus olla uskomatta tai uskoa mihin tahdot, miksi et anna sitä muille ja kunnioita heidän uskoaan, kuten haluat omaa uskoasi/ uskomattomuuttasi eli valintaasi kunnioitettavan !
Miksi siis kiusaat itseäsi ja Uskovia täällä ? - vr62siis
Voivoi kirjoitti:
En ole AK !
Siis sinä itse kirjoituksillasi lyttäät ja halveksit niitä jotka uskovat Jumalaan ja Jeesukseen !
Se tapahtuu siis lähes joka viestissäsi, miksi et anna Uskovan harjoittaa uskonnon vapauttaan ???
Siis sinulla on täysi vapaus olla uskomatta tai uskoa mihin tahdot, miksi et anna sitä muille ja kunnioita heidän uskoaan, kuten haluat omaa uskoasi/ uskomattomuuttasi eli valintaasi kunnioitettavan !
Miksi siis kiusaat itseäsi ja Uskovia täällä ?Siis tämähän on lateraalinen.
Voivoi kirjoitti:
En ole AK !
Miksi siis kiusaat itseäsi ja Uskovia täällä ?Voi hyvin olla lateraalinen. En minä tuollaiseen miksi hakkaat läheisiäsi tyyppiseen kysymykseen voi mitään vastata koska kysymys on asetettu siten että siihen vastaamalla myönnän kiusaavani muita kun käytän sananvapautta helluntailaisuudesta keskustelussa. Ei minun ole pakko olla heidän kanssa samaa mieltä ja silti mulla on sananvapaus.
Ei vain uskovaisilla.
Sitä paitsi jonkunhan täällä on puhuttava järkeä.
Minun lisäkseni täällä on myös muita ei-uskovaisia.- huhuh
"Uskosta osattomat" :D Toi sanonta saa mut joka kerta nauramaan.
- katso.peiliin
Voi hyvin olla lateraalinen. En minä tuollaiseen miksi hakkaat läheisiäsi tyyppiseen kysymykseen voi mitään vastata koska kysymys on asetettu siten että siihen vastaamalla myönnän kiusaavani muita kun käytän sananvapautta helluntailaisuudesta keskustelussa. Ei minun ole pakko olla heidän kanssa samaa mieltä ja silti mulla on sananvapaus.
Ei vain uskovaisilla.
Sitä paitsi jonkunhan täällä on puhuttava järkeä.
Minun lisäkseni täällä on myös muita ei-uskovaisia.Uskoville et tunnu niitä oikeuksia antaa ilman haukkumista ja solvaamista.
Tulee kuva, että olet onneton, katkera ja todella agressiivinen ihminen. katso.peiliin kirjoitti:
Uskoville et tunnu niitä oikeuksia antaa ilman haukkumista ja solvaamista.
Tulee kuva, että olet onneton, katkera ja todella agressiivinen ihminen.En minä hauku tai solvaa. Kerron vain etten itse usko. Jeesuksesta ei ole aikalaistodisteita, ja se mitä evankeliumit hänestä kertovat puhuu sen puolesta että hän on todellakin vain myytti.
Syytät minua solvaamisesta mitä en tee ja samaan hengenvetoon haukut minua itse katkeraksi ja onnettomaksi ja agressiiviseksi.
Sinä olet itse agressiivinen ja jostain syystä projisoit sen minuun.
Onko hihulla huono päivä?- entajuamikäolet
En minä hauku tai solvaa. Kerron vain etten itse usko. Jeesuksesta ei ole aikalaistodisteita, ja se mitä evankeliumit hänestä kertovat puhuu sen puolesta että hän on todellakin vain myytti.
Syytät minua solvaamisesta mitä en tee ja samaan hengenvetoon haukut minua itse katkeraksi ja onnettomaksi ja agressiiviseksi.
Sinä olet itse agressiivinen ja jostain syystä projisoit sen minuun.
Onko hihulla huono päivä?noin Auroorahan ei solvaa kuten jokainen hoksaa, hieno ihminen on hän.
jossain ketjussa ensimmäiseksi haukkuu uskovia hölmöiksi, ja sitten koko lopputarina onkin itsensä puolustelua ja muiden jyrsimistä.
mikä sinua oikein vaivaa se lienee pääkysymys. entajuamikäolet kirjoitti:
noin Auroorahan ei solvaa kuten jokainen hoksaa, hieno ihminen on hän.
jossain ketjussa ensimmäiseksi haukkuu uskovia hölmöiksi, ja sitten koko lopputarina onkin itsensä puolustelua ja muiden jyrsimistä.
mikä sinua oikein vaivaa se lienee pääkysymys.Se oli pelkästään savonarolalle se viesti.
- Ihmisiäollaan
Uskovaisten kiukku johtuu siitä, että Suomessa vain pieni porukka haluaa enää toteuttaa Raamatun Jumalan käskyjä. Pitää tappaa poikia ja vastasyntyneet lapset, tappaa ulkopuolisten heimojen miehet, raiskata vihollisten naiset ja lapset ja tappaa heidät raiskauksen jälkeen... Eivät tavalliset kristityt enää halua totella Vanhan Testamentin jumalaa...
- saaollapainamatta
miksi tuollaista roppaa kirjoitat jossa ei ole sanaakaan totta !
kerrotko mikä painaa vai oletko juovuksissa kuten puoli suomea joka viikonloppu!
- kestojanosevaivaa
Juopposuomi alkaa aktivoitua viikonloppua kohden yhä aikaisemmin viikolla.
millonkas ne luuserit saa sen luukkutäppinsä en tiedä kun ei ole tarpeen luukuilla juosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870