Uskovaiset tänään

tavallistakin kiukkuisempia. Mistä lie johtuu?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoi

      Uskosta osattomat taas paljon halveksivampia !

      Kerrotko vihdoin "auroraboreallis" sen, että miksi kirjoittelet uskovien keskuudessa, kun juuri sanoit Jeesusta mielikuvituksen tuotteeksi ???

      Siis miksi ihmeessä pyörit täällä kiusaamassa itseäsi ja muita ???

      Minä en siis voi ymmärtää miksi, ihan oikeasti !

      Tiedätkö ja ymmärrätkö sinä itse syyn näihin asioihin ???

      En sanonut tätä siis pahalla, minä vain ihmettelen oikeasti !

      • Ei tämä ole uskovaisten palsta. Oletko sinä sama kuin asiastakyse-nimmari?Samanlainen toisten ihmisten halveksunta ja alaspainaminen joka ikisessä kirjoituksessas vaikka toinen olisi uskovainenkin.


      • Voivoi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ei tämä ole uskovaisten palsta. Oletko sinä sama kuin asiastakyse-nimmari?Samanlainen toisten ihmisten halveksunta ja alaspainaminen joka ikisessä kirjoituksessas vaikka toinen olisi uskovainenkin.

        En ole AK !

        Et vastannut kuitenkaan kysymyksiini, miksi et ?

        Jospa nyt miettisit itse uskonnon vapautta ?

        Siis sinä itse kirjoituksillasi lyttäät ja halveksit niitä jotka uskovat Jumalaan ja Jeesukseen !

        Se tapahtuu siis lähes joka viestissäsi, miksi et anna Uskovan harjoittaa uskonnon vapauttaan ???

        Siis sinulla on täysi vapaus olla uskomatta tai uskoa mihin tahdot, miksi et anna sitä muille ja kunnioita heidän uskoaan, kuten haluat omaa uskoasi/ uskomattomuuttasi eli valintaasi kunnioitettavan !

        Miksi siis kiusaat itseäsi ja Uskovia täällä ?


      • vr62siis
        Voivoi kirjoitti:

        En ole AK !

        Et vastannut kuitenkaan kysymyksiini, miksi et ?

        Jospa nyt miettisit itse uskonnon vapautta ?

        Siis sinä itse kirjoituksillasi lyttäät ja halveksit niitä jotka uskovat Jumalaan ja Jeesukseen !

        Se tapahtuu siis lähes joka viestissäsi, miksi et anna Uskovan harjoittaa uskonnon vapauttaan ???

        Siis sinulla on täysi vapaus olla uskomatta tai uskoa mihin tahdot, miksi et anna sitä muille ja kunnioita heidän uskoaan, kuten haluat omaa uskoasi/ uskomattomuuttasi eli valintaasi kunnioitettavan !

        Miksi siis kiusaat itseäsi ja Uskovia täällä ?

        Siis tämähän on lateraalinen.


      • Voivoi kirjoitti:

        En ole AK !

        Et vastannut kuitenkaan kysymyksiini, miksi et ?

        Jospa nyt miettisit itse uskonnon vapautta ?

        Siis sinä itse kirjoituksillasi lyttäät ja halveksit niitä jotka uskovat Jumalaan ja Jeesukseen !

        Se tapahtuu siis lähes joka viestissäsi, miksi et anna Uskovan harjoittaa uskonnon vapauttaan ???

        Siis sinulla on täysi vapaus olla uskomatta tai uskoa mihin tahdot, miksi et anna sitä muille ja kunnioita heidän uskoaan, kuten haluat omaa uskoasi/ uskomattomuuttasi eli valintaasi kunnioitettavan !

        Miksi siis kiusaat itseäsi ja Uskovia täällä ?

        Voi hyvin olla lateraalinen. En minä tuollaiseen miksi hakkaat läheisiäsi tyyppiseen kysymykseen voi mitään vastata koska kysymys on asetettu siten että siihen vastaamalla myönnän kiusaavani muita kun käytän sananvapautta helluntailaisuudesta keskustelussa. Ei minun ole pakko olla heidän kanssa samaa mieltä ja silti mulla on sananvapaus.

        Ei vain uskovaisilla.

        Sitä paitsi jonkunhan täällä on puhuttava järkeä.

        Minun lisäkseni täällä on myös muita ei-uskovaisia.


      • huhuh

        "Uskosta osattomat" :D Toi sanonta saa mut joka kerta nauramaan.


      • katso.peiliin
        auroraboreallis kirjoitti:

        Voi hyvin olla lateraalinen. En minä tuollaiseen miksi hakkaat läheisiäsi tyyppiseen kysymykseen voi mitään vastata koska kysymys on asetettu siten että siihen vastaamalla myönnän kiusaavani muita kun käytän sananvapautta helluntailaisuudesta keskustelussa. Ei minun ole pakko olla heidän kanssa samaa mieltä ja silti mulla on sananvapaus.

        Ei vain uskovaisilla.

        Sitä paitsi jonkunhan täällä on puhuttava järkeä.

        Minun lisäkseni täällä on myös muita ei-uskovaisia.

        Uskoville et tunnu niitä oikeuksia antaa ilman haukkumista ja solvaamista.
        Tulee kuva, että olet onneton, katkera ja todella agressiivinen ihminen.


      • katso.peiliin kirjoitti:

        Uskoville et tunnu niitä oikeuksia antaa ilman haukkumista ja solvaamista.
        Tulee kuva, että olet onneton, katkera ja todella agressiivinen ihminen.

        En minä hauku tai solvaa. Kerron vain etten itse usko. Jeesuksesta ei ole aikalaistodisteita, ja se mitä evankeliumit hänestä kertovat puhuu sen puolesta että hän on todellakin vain myytti.
        Syytät minua solvaamisesta mitä en tee ja samaan hengenvetoon haukut minua itse katkeraksi ja onnettomaksi ja agressiiviseksi.

        Sinä olet itse agressiivinen ja jostain syystä projisoit sen minuun.

        Onko hihulla huono päivä?


      • entajuamikäolet
        auroraboreallis kirjoitti:

        En minä hauku tai solvaa. Kerron vain etten itse usko. Jeesuksesta ei ole aikalaistodisteita, ja se mitä evankeliumit hänestä kertovat puhuu sen puolesta että hän on todellakin vain myytti.
        Syytät minua solvaamisesta mitä en tee ja samaan hengenvetoon haukut minua itse katkeraksi ja onnettomaksi ja agressiiviseksi.

        Sinä olet itse agressiivinen ja jostain syystä projisoit sen minuun.

        Onko hihulla huono päivä?

        noin Auroorahan ei solvaa kuten jokainen hoksaa, hieno ihminen on hän.

        jossain ketjussa ensimmäiseksi haukkuu uskovia hölmöiksi, ja sitten koko lopputarina onkin itsensä puolustelua ja muiden jyrsimistä.

        mikä sinua oikein vaivaa se lienee pääkysymys.


      • entajuamikäolet kirjoitti:

        noin Auroorahan ei solvaa kuten jokainen hoksaa, hieno ihminen on hän.

        jossain ketjussa ensimmäiseksi haukkuu uskovia hölmöiksi, ja sitten koko lopputarina onkin itsensä puolustelua ja muiden jyrsimistä.

        mikä sinua oikein vaivaa se lienee pääkysymys.

        Se oli pelkästään savonarolalle se viesti.


    • Ihmisiäollaan

      Uskovaisten kiukku johtuu siitä, että Suomessa vain pieni porukka haluaa enää toteuttaa Raamatun Jumalan käskyjä. Pitää tappaa poikia ja vastasyntyneet lapset, tappaa ulkopuolisten heimojen miehet, raiskata vihollisten naiset ja lapset ja tappaa heidät raiskauksen jälkeen... Eivät tavalliset kristityt enää halua totella Vanhan Testamentin jumalaa...

      • saaollapainamatta

        miksi tuollaista roppaa kirjoitat jossa ei ole sanaakaan totta !

        kerrotko mikä painaa vai oletko juovuksissa kuten puoli suomea joka viikonloppu!


    • kestojanosevaivaa

      Juopposuomi alkaa aktivoitua viikonloppua kohden yhä aikaisemmin viikolla.

      millonkas ne luuserit saa sen luukkutäppinsä en tiedä kun ei ole tarpeen luukuilla juosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      5
      2145
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      270
      1849
    3. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      70
      1810
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      297
      1797
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1635
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1483
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      58
      1372
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      293
      1254
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      159
      1254
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      67
      1228
    Aihe