Nyt naiset heti selittäkää

Selittäkää-nyt

Miksi ette suostu rumien miesten kanssa treffeille?

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelpaisiko lihava ja vanhempi yksinhuoltaja?

• Tietenkään

Ei kelpaisi. Kaunis nuori neitsyt pitää olla.

• Ks. ketjua "Miksi vihaatte rumia miehiä...". Ei tässä jaksaa montaa kertaa samoja asioita kirjoitella.

• tikrulilia

Koska ne on rumia? Siis itse en lähtisi treffeille miehen kanssa, joka on MINUN mielestäni ruma. Ihan yhtälailla en suostuisi treffeille mielestäni tyhmän, ilkeän tai huumorintajuttoman miehen kanssa. Tämä ei tarkoita, että miehen pitäisi olla superhottis, nero, aina aurinkoinen tai jatkuvasti saada minut nauramaan.
      Treffien ideana on käsittääkseni selvittää, voisiko parisuhde toisen kanssa kiinnostaa/toimia ja on ihan turha lähteä edes selvittämään tällaista ilman minkäänlaista kiinnostusta. Ulkonäön suhteen olen valmis joustamaan paljon enemmän kuin esimerkiksi siitä, että voin käydä miehen kanssa hyviä keskusteluja ja että hänen arvonsa ovat samansuuntaisia kuin omani.

• Juuri noin. Paha mieli sille miehelle siitäkin jäisi, jos nainen lähtisi vain säälitreffeille mutta toteaisi jo tavatessa, ettei sitten ole kiinnostunut yhtään sen enemmästä.

Aloittajakaan ei lähtisi omasta mielestään ruman naisen kanssa treffeille, koska parisuhteeseen kuuluu merkittävänä osana keskinäinen vetovoima. Ja kuten tuolla ulkona liikkuvista pariskunnista voi nähdä, niin (onneksi) eri ihmisiin vetoaa erilainen ulkonäkö.

• Liianrumanainen

Ei ruman maksa vaivaa.

• Munaotus

Kelpaa kaikki miehille mutta naisille ei.

• Kuinka pitkä kokemus sinulla on naisena elämisestä?

• hämmästyjä

Kauneus on katsojan silmässä. Moni jota pidän hyvännäköisenä on ollut muista ruma. Olen ihmetellyt mikä on kun muut ei huomaa mikä söpöläinen on kyseessä. Minulle lihavuus ei ole este treffailulle. Olen ollut niin monenlaisten miestyyppien kanssa tekemisissä. Sitä se elämä on naisena miesvaltaisella alalla.

• Naisasialooseri

Tässä pääsyyt:

1. Naisista on miljoona kertaa kovempi kysyntä kuin miehistä, joten he saavat helposti seksiä itseään huomattavasti tasokkaammilta miehiltä koska naisen seksisuhde MA huomattavasti>parisuhde MA ja niitä miehiä he sitten sarjadeittailevat ja elättelevät turhia toiveita, että saisivat komean YT-pelimiehen myös parisuhteeseen vaikka oikeasti kelpaavat vain kassien tyhjennykseen.

2. Nainen luulee olevansa paremmannäköinen kuin se"ruma"mies ja ilmeisesti myös luulee olevansa ikuisesti nuori, tämä siksi että miehet pillunhimoissaan kehuvat tavalliset ja rumatkin naiset maasta taivaisiin, joka johtaa harhakäsityksiin omasta ulkonäöstä ja sitä kautta tasosta koska naisella ne ovat sama asia.

3. Nainen on pinnallinen ja lyhytnäköinen hetkessä kuin pikkulapsi sekä älyltään vajaa kun ei tajua, että se mies on"ruma" jokatapauksessa ennemmin tai myöhemmin

http://ratpackpodcasts.com/WP-Files/wp-content/uploads/ValKilmer-ThenNow-460x250.png

• Naisasialooseri

siis hetkessä eläjä piti tuohon kirjoittaa

• Nimen omaan samoja havaintoja olen itsekin tehnyt. Kommenttisi kertoo täydellisesti syyn siihen miksi en rumana miehenä kelpaa rumille naisille. Nyt kun en mielestäni ole enää nuori ja naisilla on tarve vakiintua ja perustaa perhe, niin periaatteessa kelpaisin joillekin naisille. Kuitenkin selvästi huomaa että he tarvitsevat kiinnostumiseen sen ulkonäöllisen ihastumisen. Ja koska ovat, nuorena saaneet irtosuhteita paljon tasoaan komeammilta miehiltä, niin he tarvitsevat siihen ihastumiseen edelleen komean miehen. Ja ilmeisesti tarvitsevat myös parisuhteen perustamista varten sen ihastumisen ja ne komeat miehet taas luonnollisestikaan eivät suostu parisuhteeseen ruman naisen kanssa. Tässä yhteydessä kannattaa myös muistaa että naisten mielestä miehistä komeita on ehkä 20 % ja sekin on reilusti yläkanttiin arvioitu.

• naine24

Siksi koska olen jo nuorempana (teininä ja sitä vanhempana) käynyt kahvilatreffeillä rumien ja itseäni vanhempien miesten kanssa. En enää oikein näe järkeä siinä että menisi jonkun kanssa vaan treffeille kun ei enää mikään treffailu kiinnosta ja muutenkin tyhmää antaa liikaa lupauksia miehille menemälle treffeille jolloin mies voi erehtyä luulemaan että on joku suhde tulossa.

Eikö rumankin miehen (tai naisen) kannalta ole parempi jos ei edes pääse treffeille kuin se että menee niille treffeille ja pettyy pahasti kun ei kumminkaan kelpaa? pessimisti ei pety ja sitä rataa. Olen muuten seurustellutkin itseäni vanhemman, ruman ja huonohampaisen miehen kanssa mutta olisi kiva löytää edes joku tavis. Sillä miehellä muuten tuli kauheita itsetuno-ongelmia ja halusi tavata aina salassa

• helppoheikkikösalaa

Ei sillä ollut itsetunto-ongelmaa, jos ei kumppania lasketa, siksi aina salassa! ;)

• Yäk

Selitä itse, miksi hitossa suostuisin???

• bimbelibom

En ole ap, mutta sitä itsekin miehenä hieman ihmettelen.....

Siis vaikka kyseessä on vain treffit, niin en itse ainakaan haluaisi mennä seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei sitä haluaisi myös itse.

Valitseehan ihminen jo pääosin senkin kenen kanssa keskustelee, ainakin pidemmät keskustelut, en minä miehenäkään jaksa esittää kiinnostunutta pidempään keskusteluun, jos ei jutut vaan kohtaa tai jos ollaan persooniltamme ihan eri puusta veistetty, niin sitten jo miettii miten pääsee tilanteesta pois mahdollisimman nopeasti.

Mutta oikeastihan aloittaja luultavasti yhdistää tuon siihen, että jos pääsee treffeille, niin sit pääse puuhastelemaan, ehkä muutakin, mene ja tiedä...........

Sekin on ilman molemminpuolisia tunteita aika tyhjää, ainakin itselle, joten ei siitä sen enempää.....

• tämä-selvä

Nainen menee treffeille väkivaltaisten jännämiesten kanssa ja antavat pillua nulle heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2396
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      117
      1512
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      62
      1355
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1231
    5. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1114
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      34
      1096
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1064
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1017
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      960
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      956
    Aihe