Kaverini teki aloitten naiselle

mies23---

Baarissa. Nainen vaan nauroi kavereineen kaverilleni.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat. Kiltin ja kunnollisen l. alemman tason miehen on ihan turha edes yrittää tehdä mitään aloitteita tai parantaa tilannettaan muutenkaan.

• PerusSinkku

Niin just. Kerran olin yhden naisen kanssa seukannut pari viikkoa, mutta sitten se kuuli, että olin kerran tehnyt aloitteen yhdelle toiselle naiselle ja jätti minut. Sellaisia ne naiset aina ovat.

• HC-ATM

Itse katson baarissa suoraan ne kaikkein oksettavimman näköiset mätisäkit, ja menen sopivassa kännissä suoraan vonkaamaan pillua kun mikään muu ei heissä kiinnosta. Tai ei edes se pillu, vaan poikuudesta pääseminen. Mutta vittu kun ei vaan kelpaa! Jos olisin yli 180cm pitkä niin elämä olisi niin paljon helpompaa.

• 170cm

"Jos olisin yli 180cm pitkä niin elämä olisi niin paljon helpompaa."
        Oletko joskus ollut yli, vai mistä tiedät?

• HC-ATM
        170cm kirjoitti:

"Jos olisin yli 180cm pitkä niin elämä olisi niin paljon helpompaa."
        Oletko joskus ollut yli, vai mistä tiedät?

Siitä että yli 180-senttisille miehille selvästi tulee pillua ovista ja ikkunoista

• HC-ATM kirjoitti:

Siitä että yli 180-senttisille miehille selvästi tulee pillua ovista ja ikkunoista

Ei tule. Itse olen 181 cm ja kokematon.

• Mies32veee

Itsekin joskus viimeisen eron jälkeen läskistyneenä, alkolina, kaverien kanssa eksyin baareihin - vain kuuntelemaan vittuilua. Oli kyllä rankkaa aikaa.

"Laihduta 20 kiloa ja tule sit uudelleen kysymään treffeille ;)"

"Näytät vähän läskipäältä"

"Voitko jättää kaverini rauhaan, ja mennä soittamaan niitä notre damen kelloja!"

"Lisää kyseinen henkilö...niin näet mitä hän tekee :)[)))]"

"27-vuotias, ei koulutusta, ei mitään. MITÄ SULLA ON TARJOTA naisellE!!!"

"30-vuotias, ei koulutusta, ei mitään. Mitä mulla on tarjota noin upealle Miehelle?! ;)" -Kaikki naiset.

Älä koske niihin roskiksiin. Pelkkiä reikiä. Sinne kun laitat pienenkin palan itsestäsi niin saat jotain retardi-symptomeita, joltain max 7miikka meikkikokkarilta.

Ole puhdas. Aurinkoa huomiseen. :)

• sekoosekoista

Öhhhh...jäikö lääkkeet taas ottamatta??? Mitä halusit kertoa tai siis mitä yritit kirjoittaa???

• Mies32veee

Oikeesti? Olet niin ykskrt. ettet ymmärtäny.

Luulen että hieman ymmärsit ja tavallaan kaipaat lisää. Nyt kukkona/kanana pyydät lisää.

Typerä öhhh ja 3, siis kolme kysymysmerkkiä. En vastaa noin alkeellisiin "flirtteihin" vitun paskakorva.

Kukaan ei kysy miltä musta tuntuu kun saan näitä päivittäin.

Joo ihan vuosia olen halunnut sellaista max 90äo-juttua heittää. Tyyliin "Oikeesti? Olet niin ykskrt..."

• ruma-ätmi

Joo mie laihdutin sen 20 kg ja naiset nauraa siltin. Eipä se hoikka vartalo mitään auta kun naama on ruma.

• ruma-ätmi kirjoitti:

Joo mie laihdutin sen 20 kg ja naiset nauraa siltin. Eipä se hoikka vartalo mitään auta kun naama on ruma.

siltin...

• Mies32veee

Sama rumilus minäkin olen tänään. Ylimielisempi ja kusipäisempi. Mutta siinäkin jotain taikamaista kemiaa ja karismaa. Oikeesti ihana.

Helkamakin jaksoi polkea tänne ja nipottaa sulle siltin.

Ja kun olen herkkänä ja pelkään maailmaa niin kurkin, lyökö ne mua alas vai silittääkö ilmaa pääni päällä. Tuntisin häpeää ja vaikka mitä niin aion juoda toistekin - kivuta vuoren huipulle vain lyödäkseen heitä alas taas. Mutta... ;)

Ei ole numeroita lopussa. Sinä ja minäkin voisimme rakastaa toisiamme... Sitten joskus.

• rillipiruilu

Mulla taas pituus ja ulkonäkö ok, mutta käytän silmälaseja. Sen takia en varmaan saa naista.

• naisnice

Kokeilepä piilolinssejä. Veikkaanpa, että saamattomuus ei ole noin pienestä kiinni. Sosiaalisia taitoja vaan peliin!

• rumahcätmi

Minulle sanoo naiset 2 asiaa, eli painu vittuun siitä tai sit et elä puhu mulle.

• Missä te oikein käytte baareissa, jos niissä todellakin liikkuu noin tökerösti käyttäytyviä ihmisiä?
      Ja ennen kun lähestytte jotain tyyppiä, niin tarkkailkaa sitä edes nyt hetki ensin, niin näette miten se käyttäytyy ja mitä on odotettavissa.
      Ja ei, kaikki naiset ei todellakaan ole samanlaisia.

• juoppoätmi

Minulla on ainakin on nuo samat paikat missä käyn, kun tunnen nuo portsarit ja baarimikot (saan alennusta juomista yms..) kyllä täällä on aina ihmiset osannut käyttäytyä, paitsi ku yhesti ku yks humalainen rupes räyhää mulle jotain, nii heilutin vaa kättä nii portsari heitti sen perseniska otteella pihalle.

• @pimppaloora

=), komppaan ja peukutan! ;)

• miesyli40

Mukavampihan se on jos saa naiset nauramaan. Kauheta olisi jos menisi naisille puhuman ja ne alkaisivat itkeä. Onneksi niin ei ole minulle tapahtunut. Jos joku alkaa nauramaan tai sanoo pahasti niin ei siitä nyt kannata kaikkia sukupuolensa edustajia ruveta vihaamaan tai vainoamaan.

• mr_seinäruusu

Aloituksessa tarkoitettiin varmaan ivanaurua. Se on kaikista v-mäisin ja ala-arvoisin suhtautumistapa puhumattomuuden ja selän kääntämisen ohella. Luultavasti kyseessä oli teinityttö.

• Munaotus

On minulle huudettu että painu vittuun kun yritin mennä naiselle juttelee. Sitten vielä naisen jännämies kaveri tuli nyrkit pystyssä uhoamaan siihen

• Millaisen aloitteen. ; )
      Silläkin lienee vastareaktioon vaikutusta
      :' D

• Parempaaseuraa

Älä hengaa luusereiden kanssa.

• RPR

Nyt täytyisi ruveta porukalla keksimään nasevia vastauksia tuollaisille. Niiden pitää antaa kuulla kunniansa.

• 53453

Naiset on luusereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3518
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      100
      3366
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      60
      2881
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2673
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      92
      2485
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      54
      2221
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1377
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1308
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      367
      1199
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1075
    Aihe