Testasinpa tuota nettitreffejä taas ja miehiä ei kiinnosta kun nainen ei laita kuvaa. Pinnallisuutta on huomattavissa myös miehissä, eikä pelkästään vain naisissa. Ilmeisesti miehet luulevat että nainen painaa 200kg enemmän kun ei ole kuvaa tai luulevat että ikäkin on noin 100 vuotta enemmän jos ei kuvaa ole että tällainen testin tulos! ja miehet eivät muka ole pinnallisia
Nettitreffeissä miehiä ei kiinnosta kuvattomat!
18
<50
Vastaukset
- 3113
Haista paska. Suurin osa naisten ilmoituksista on niin mielikuvituksettomia muutenkin että kuvasta saa sentään jonkun käsityksen mitä siellä on vastassa. Jos olet kuvaton niin kirjoita sitten niin kiinnostava teksti että miehet kiinnosta. Muussa tapauksessa hyppää Aurajokeen.
- 14plussaa19
Juurikin näin. Ite tsekkaan kaikki ilmoitukset, mutta suurimmalla osalla naisista se teksti on vaan joku "ota selvää ;)" tai sisältää korkeintaan vaan ne koirat-liikunta-matkailu-latteudet. Jos ei kuvaakaan ole, niin ohitan samantien.
- ätmel
Ainoa syy kuvattomuuteen on se, että nainen yrittää salata jotakin.
- kuvastakokemuksia
Noo jotakuinkin noin voi sanoa.. Laitoin kuvan profiiliin ja saman tien posti alkoi täyttyä seksinvonkausviesteistä, toki joukossa paljon kaikkea maan ja taivaan väliltä sellaisista ikäryhmistä ja maakunnista ja siviilisäädyistä, mitä en ollut todellakaan hakemassa. Laitoin rajoitteen juuri noihin, sitten jotkut muuttivat asuinpaikkakuntaa profiilissaan, että pääsivät juttusille.
Miten ehtii lukemaan 100 viestiä vuorokaudessa ja profiilit niiden takana?!
Oli pakko ottaa kuva pois, että pystyin yleensäkin keskittymään niihin, jotka eivät pelkkää ulkonäköä tuijottele, vaan ovat kiinnostuneita sisimmästäni.
Yksi, jolle lähetin kuvan s-postin kautta sanoi ettei olisi lähettänyt viestiä noin kauniille, koska tunsi olevansa liian taviksen näköinen minulle. Silmissäni hän oli komea mies, mutta hän olisi jättänyt ottamatta yhteyttä, jos profiilissani olisi ollut kuva. - ätmel
On se naisen elämä kovaa: kun on vaan niin kauhean suosittu!
- ryppis
Kuvassa olevan ihmisen tyylistä voi päätellä jo aika paljon, väitän näin.
- HC-ATM
Eikä naisia kiinnosta alle 180-senttiset miehet.
- 876yr5thjhvg
Etsi kirjeenvaihtopalsta, netti on nykyisin visuaalinen media.
Voisitko vielä hieman tarkemmin avata meille sitä että mikä siitä sinun kuvattomasta profiilista sitten teki niin ylimaallisen upean että miesten olisi ehdottomasti pitänyt laittaa viestiä juuri siihen, mielummin kuin niihin tuhansiin kuvallisiin naisprofiileihin joita sieltä myös löytyy?
- parassanoja
Laitoinpa minäkin kerran nettitreffiin viestin eikä puolen vuoden aikana tullut naisilta ainuttakaan vastausta. Oli kuvaton, mutta silti.
- Pinnallistapintaavain
"Voisitko vielä hieman tarkemmin avata meille sitä että mikä siitä sinun kuvattomasta profiilista sitten teki niin ylimaallisen upean että miesten olisi ehdottomasti pitänyt laittaa viestiä juuri siihen, mielummin kuin niihin tuhansiin kuvallisiin naisprofiileihin joita sieltä myös löytyy?"
Esimerkiksi se että ne kuvalliset naiset saavat juurikin tuon 100 viestiä päivässä eivätkä edes kerkiä/halua/ehdi vastaamaan kaikille! Mutta kyllä taas näkee etteivät naiset suinkaan ole ainoastaan pinnallisia vaan miehet myös! ja mitäs te miehet toteaisitte siihen jos esim. joku julkkis tai malli olisi sinkku eikä laittaisi kuvaa koska ei haluaisi tulla tunnistetuksi treffisivulla, niin ajattelisitte heti että nainen on ruma läski ettekä kirjoittaisi vain siksi koska kuvaa ei ole. Moni ei edes älyä pyytää kuvaa vaan automaattisesti uskoo omiin uskomuksiinsa ja on pinnallinen. Sori nyt vaan mutta minua ainakin ottaa päähän tämä pinnallinen maailma ja siinä hyörivät pintaliitäjät!!!- uygvnkiyghhjihjh
Eikös se joka ei kehtaa kuvaansa laittaa ole se pinnallinen koska häpeää itseään.
- ätmel
Ajattelisin, että en halua julkkista tai mallia vaimokseni.
@Pinnallistapintaavain
Kiitokset ajatuksistasi ja "peukku"!
Minä pystyn sisäistämään ajatuksesi, varmastikin siitä syystä, että olen "some" "tinder" "selfie" yms..yms rajoitteinen, eli ne eivät vain jostain syystä tunnu omalta jutulta, eli persoonani/ajatusmaailmani on niille "allerginen" vahvasti ainakin tällä hetkellä.
Itse vierastin myös nettitreffiä, mutta uskaltauduin sinne kuitenkin, aluksi tosin sain siitäkin pahoja "hylkimis reaktioita" =D, eli meni jonkin aikaa, että pääsin edes hieman kärryille, mutta ei se vieläkään ole ihan mun juttu, enkä ole aktiivisesti sitä jaksanut nyt käyttää.
Kuvattomasta profiilista miehenä voin sanoa, että itse olen saanut monia yhteydenottoja naisilta, sekä sen että väite ettei naiset vastaisi edes aloitusviestiin on valhetta, se ettei itsellä ole kuvaa voi tietenkin olla yksi syy, miksi lähes jokainen on vastannut takaisin tai sitten se miten heitä on lähestytty......mene ja tiedä, mutta tämä on totuus. :|
Ne ketä olen lähestynyt, ovat olleet ehkä 50/50 suhteessa kuvattomiin ja kuvallisiin, eli jokin heidän kuvauksissaan on herättänyt mielenkiinnon, olen lähestynyt myös naisia joista olen jo valmiiksi tiennyt, etteivät taida olla ihan itselleni sopivia, mutta kuitenkin sen verran mielenkiintoisia persoonia, että olen halunnut kuulla heidän ajatuksiaan.
Kiitokset sinulle vielä kerran ajatuksistasi ja kannustan sinua toimimaan juuri, niin kuin koet itsellesi olevan parasta! =)
- oletkoläski
Ei kukaan osta lihaa säkissä..
Naama tai mieluummin pillu näkyviin, niin alkaa tarjousta tulee.
Katsokkin sitten ettet ole läski, muuten joudut laittamaan käsitellyn kuvan. - sinkkumies39
Heko heko. Olen varmaan 200 kuvattomalle naiselle laittanut viestiä mutta yksikään ei ole vastannut. Turha teidän ämmien itkeä kun ette vastaa mihinkään viesteihin.
- 97972
Itsellä oli kerran feikkiprofiili naisena, jossa ei kuvaa eikä kuvausta.. ja silti tuli jonkin verran yhteydenottoja verrattain lyhyessä ajassa :)
- feikkaajameikkaaja
"Itsellä oli kerran feikkiprofiili naisena, jossa ei kuvaa eikä kuvausta.. ja silti tuli jonkin verran yhteydenottoja verrattain lyhyessä ajassa :)"
Minä olen kanssa kerran feikkiprofiililla testannut, olen nainen ja laitoin lihaksikkaan nuoren miehen profiilin ja sillä viestiä ainakin 30-40 naiselle näistä tuli vastaus peräti kahdelta että eivätpä naiset sen paremmin vastaa "komeillekkaan!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232396- 1171512
- 621355
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261231- 1171114
KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.341096Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711064Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571017Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31960Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53956