NORDEA TRE "ASIAKASVALINNAT"

EntinenAsiakas

Olen ollut koko ikäni Nordean asiakas, samoin kuin vanhempani ja myös oma perheeni, nyt kuitenkin tuli mitta täyteen. Tuttavallani oli tili Nordeassa, jonka Hän vaihtoi toiseen pankkiin. Hän ei kuitenkaan ollut tyytyväinen vaihtoon ja halusi palata Nordean asiakkaaksi. Tämä onnistui vasta neuvottelujen ja palveluaisamieheen otetun yhteyden jälkeen. Tämän jälkeen henkilö sai jatkuvasti uuteen Nordean verkkopankkiinsa kalasteluviestejä verkkotunnuksista ja salasanoista, joista kertoi konttorin asiakaspalvelijalle. Virkailijan neuvosta tili suljettiin ja sovittiin, että avataan jonkin ajan kuluttua uusi tili ja verkkopankki. Kun tämä piti tehdä, ei tilin avaus enää onnistunutkaan, koska Hämeenk 28 naispuolisen konttjohtajan mielestä henkilö on vaihtanut liian usein pankkia, eikä Hänelle siksi avata tiliä Nordeassa. Henkilöllä on säännölliset tulot, ei velkaa, ei merkintää luottotiedoissa tmv. Käsittämätöntä miten huonoa asiakaspalvelua tämä rouva (jolla asema noussut selkeästi hattuun) voi konttorissa antaa ja esimiehenä vielä olla esimerkkinä alaisilleen. Toisaalta, myös tämän konttorijohtajan esimies (aluejohtaja tmv) on antanut siunauksensa tälle toiminnalle. Asiakkaalle ei myöskään ole kerrottu, miten kauan tämä "karenssi" kestää, vai onko se elinikäinen?

Onko muilla vastaavia kokemuksia etenkin koskien tätä pankkikonttoria tai Nordean muita konttoreita? Onko kokemusta missä pankissa olisi edullisimmat hinnat tavalliselle palkansaajalle, jolla käyttötili, pankkikortti ja verkkopankki?

1

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurorra

      Mä taidan tietää tän konttorinjohtajan, olin siellä kesäduunissa joku vuosi sitten? Oli silloin siellä joku asiakasvastaava tms ja silloin jo ihmettelin sen muijan asiakaspalvelutaitoja. Jos nimikirjaimet on K.K, niin kurkkaappa naamakirjasta onko sama henkilö. Sen esimies oli joskus T.T, joka myös löytyy naamakirjasta, jos sulla nimet tallessa. Neuvoni on, että otat yhteyttä www.fine.fi ja ilmoitat asiasta. Ellei asia sitäkään kautta selviä, ota yhteyttä eduskunnan oikeusasiamieheen tai paikalliseen kansanedustajaan. Nordean omaan palveluasiamieheen voit myös olla yhteydessä, mutta se on melko varmasti turhaa ja ympäripyöreetä selitystä. Ite vaihdoin tuon kesätyökokemuksen jälkeen itsekin pankkia, vaikka siihen asti olin aina ollut Nordean asiakas. Nyt tyytyväinen Pop -pankkilainen. Upea palvelu ja jäsenenä edulliset hinnat. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunniste

      Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

      kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

      Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

      Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

      niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

      nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

      kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

      Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

      Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

      kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe