Verkkoauto myy yksityisenä

Aika.Luikuria

32

7356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkuu2

      Mitä vastuuta tommosessa autossa on?

    • jobbariliikkeethaisee

      Miksi ihmeessä se pitää kaupata muka yksityisenä?

    • juunou

      Ymmärtäähän sen ettei leimaamattomat autot viattomia yleensä ole. Eli virhevastuuta liikkeen ei kannata ottaa nii pistetään jobbarille myyntiin nämä "pommit".

    • jerccu

      Tuntuu käsitys virhevastuusta ja kuluttajasuojasta olevan edelleen joillain idiooteilla aika hukassa. Ei niissä mitään loppuelämän vastuita ja suojia ole . Kannattais avautua vasta, kun hissi on huollettu ja nousee yläkerroksiin asti. Kaiken karvaset kotikyylät täälläkin postailee.

    • rosmousson

      Verkkoauton myyntilistaa.Vw golf -03 ajettu 15tkm,Volvo S80 -99 ajettu 73tkm,,,.Golfin kunto kertoo jotain aivan muuta.

    • Liikaakilsoja

      Vai semmoista tapahtuu. Tuolta on tullut ostettua yksi auto aiemmin ja en voi suositella. Meni pieleen moni asia.

      • onkojärkeevaieioo

        ...ja vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeenkin niin harmittaa, että valvottaa öisin ja laittaa aamuyöllä kirjoittelemaan keskustelupalstoille miten mielensäpahoititkaan.
        Ilman sen kummempia perusteluja, tottakai, palstalla kun riittää mainintana noin vaan "Meni pieleen moni asia."
        Aivan tyhjänpäiväinen, mistään mitään sanomaton kommentti.


    • Perskules

      Aloittajalle on varmasti sisäministeriö myöntänyt aidon Kotipoliisi Kunniakirjan vai tuliko se sheriffin merkki muropaketista no anyway kuiten aivan järjettömän rikoksen on pöhelö mielestään paljastanut. Hullu saat olla, mutta älä ole noin tyhmä.

    • yhyysaatana

      Yhden auton täältä ostaneena, en voi minäkään suositella. Aikalailla joka vaiheessa kauppaa jotain epäselvää. Huonoa asiakaspalvelua ja paljon "vaihtoehtoisia faktoja"

      • saa_yhyy_tana

        Nooh... huono asiakaspalvelu on perin objektiivinen kokemus ja käsite (peiliin katsomisesta on usein hyötyä ja kas; kohtaamasi ihmisetkin muuttuvat kuin taikaiskusta ystävällisemmiksi), mutta kertoisitko tarkemmin mitä ihmettä tarkoittaa "vaihtoehtoiset faktat"??
        Faktoja kun on vain yhdenlaisia, mielipiteitä toki voi olla monenlaisia... eli jos myyjä on sanonut vaikkapa "ikäisekseen siisti" ja sinä luulit 10-vuotiaan auton olevan "uudenveroisen siisti" niin kyse ei ole suinkaan faktoista, vaan sinun ja myyjäliikkeen näkemyseroista.
        Tätä vaihtoehtoa näkemyserosta (ei siis fakta edelleenkään) pidemmälle vieden voisikin olettaa, että ammattiaan harjoittava myyjä liiketoimintanaan autojen myyntiä harjoittavassa autoliikkeessä voisi keskimäärin olla mielipiteensä kanssa vahvemmilla, kuin luulottelija joka toivoo käytetyn uudeksi.


      • saa_yhyy_tana
        saa_yhyy_tana kirjoitti:

        Nooh... huono asiakaspalvelu on perin objektiivinen kokemus ja käsite (peiliin katsomisesta on usein hyötyä ja kas; kohtaamasi ihmisetkin muuttuvat kuin taikaiskusta ystävällisemmiksi), mutta kertoisitko tarkemmin mitä ihmettä tarkoittaa "vaihtoehtoiset faktat"??
        Faktoja kun on vain yhdenlaisia, mielipiteitä toki voi olla monenlaisia... eli jos myyjä on sanonut vaikkapa "ikäisekseen siisti" ja sinä luulit 10-vuotiaan auton olevan "uudenveroisen siisti" niin kyse ei ole suinkaan faktoista, vaan sinun ja myyjäliikkeen näkemyseroista.
        Tätä vaihtoehtoa näkemyserosta (ei siis fakta edelleenkään) pidemmälle vieden voisikin olettaa, että ammattiaan harjoittava myyjä liiketoimintanaan autojen myyntiä harjoittavassa autoliikkeessä voisi keskimäärin olla mielipiteensä kanssa vahvemmilla, kuin luulottelija joka toivoo käytetyn uudeksi.

        Hups! Objektiivinen... heh! Piti tietenkin sanoa subjektiivinen kokemus...


      • olenrobotti

        "Tätä vaihtoehtoa näkemyserosta (ei siis fakta edelleenkään) pidemmälle vieden voisikin olettaa, että ammattiaan harjoittava myyjä liiketoimintanaan autojen myyntiä harjoittavassa autoliikkeessä voisi keskimäärin olla mielipiteensä kanssa vahvemmilla, kuin luulottelija joka toivoo käytetyn uudeksi." Kyllä, "vaihtoehtoinen fakta" on tässä tapauksessa autokauppiaan _mielipide_ asioiden tilasta. Tai ehkä olettamus siitä, että autokauppiaan pesti jotenkin automaattisesti tarkottaisi sitä, että k.o autokauppiaan mielipide olisi jotenkin enemmän faktaa, kuin jonkun muun mielipide asiasta.
        Siitä, että faktoja on vain yhdenlaisia, ollaan samaa mieltä.
        Jos tätä, tai muita vastaavia keskusteluja lukisi objektiivisesti vaikkapa joku nimeltä mainitsematon autokauppias, voisi olettaa, että hänellä tulisi negatiivisten kommenttien määrän johdosta itselleen halu vilkaista tuohon peiliin, josta aina niin kovasti huudellaan. Käsittääkseni (en ole käsitykseni kanssa yksin) asiakaspalvelun laatua voidaan myös objektiivisesti arvostella, vaikka toki, kokemus on aina subjektiivinen, niin palautteen antajan, kuin vastaanottajankin osalta.


      • Anonyymi
        saa_yhyy_tana kirjoitti:

        Nooh... huono asiakaspalvelu on perin objektiivinen kokemus ja käsite (peiliin katsomisesta on usein hyötyä ja kas; kohtaamasi ihmisetkin muuttuvat kuin taikaiskusta ystävällisemmiksi), mutta kertoisitko tarkemmin mitä ihmettä tarkoittaa "vaihtoehtoiset faktat"??
        Faktoja kun on vain yhdenlaisia, mielipiteitä toki voi olla monenlaisia... eli jos myyjä on sanonut vaikkapa "ikäisekseen siisti" ja sinä luulit 10-vuotiaan auton olevan "uudenveroisen siisti" niin kyse ei ole suinkaan faktoista, vaan sinun ja myyjäliikkeen näkemyseroista.
        Tätä vaihtoehtoa näkemyserosta (ei siis fakta edelleenkään) pidemmälle vieden voisikin olettaa, että ammattiaan harjoittava myyjä liiketoimintanaan autojen myyntiä harjoittavassa autoliikkeessä voisi keskimäärin olla mielipiteensä kanssa vahvemmilla, kuin luulottelija joka toivoo käytetyn uudeksi.

        Yksi esimerkki kyseisestä firmasta, autossa oli myynti-klmoituksen mukaan huoltokirja, kauppaa tehtäessä selvisi että huoltokirja on myyjän kaverilla joka korjaa autoja ja on myös korjannut sen auton jota olin ostamassa, siinä ohimennen mainitsi että auto on keulasta kolaroitu , huoltokirja lähetettäisiin jälkeenpäin, kk myöhemmin aloin kyselemään huoltokirjan perään ja ilmoitin että autosta häviää öljyt, "huolgokirja" 2 a nelosta tuli, autosta oli korjauksesta huolimatta jakopäänkoppa halki, lopputuloksena kävimme kaikesta tuosta oikeudessa ja myyjä tuomittiin hinnanalennukseen puuttuvasta huoltokirjasta / virheellisestä ilmoituksesta, lisäksi joutui korvaamaan tuon jakoöäänkopan ja remontin


    • Juniori94

      Hyvät kaupat, mukava asiakaspalvelu ja reilu meininki! :) Voin suositella!

      • ihan.ilmaiseksi

        Näppärä mainos!


    • Huijaustako

      Verkkoautossa on paha tapa olla korjaamatta vikoja kuuluvat muka auton ominaisuúksiin, jos auto käy heikosti ja savuttaa.

    • Anonyymi

      Älkää ostako täältä liikkeestä mitään!
      Olen nyt kyseisen myyjän kanssa kohta puoli vuotta tapellut tuolta ostamani auton kanssa.
      Ollut 2x muka hänellä sielä korjattavana ja joka kerta palautunut yhä rikkinäisenä. Auto on tällä hetkellä täysin arvoton. ” korjauksessa” ollessaan tämä kyseinen Kari oli ajellut autolla n.500 km ja jättänyt omat roskansakkin autoon. Todella törkee paikka.

      • Anonyymi

        Miksi ilmoituksissa/autoissa ei lue rekisterinumeroa?


    • Anonyymi

      Osta yksityiseltä tai liikkeestä , ole kerrankin mies äläkä itke kuin pikkutyttö.
      (kun on liikaa ämmänsä kanssa, muuttuu itsekkin ämmäksi, sanoo vanha kansa...)

      • Anonyymi

        No niin .... ketuiks meni kuin kettutytöillä.

        Jotensakin tuntuu siltä, että ollessani vasta menossa liikkeeseen, niin...
        Pitäisiköhän minun tehdä lainvastainen U-käännös 👮.

        Asioiden kanssa ei pidä jäädä yksin.
        Ainakin minulla, vanhalla patulla, on kokemusksia paljonkin. Menen sellaiseen autoliikkeen jossa on myyjä PAIKALLA.
        Katson itse autovalikoimaa ja potkin renkaita.
        Jos autokauppias tällöin poistuu toimistoon, niin sehän on hyvä asia. Hänellä lienee toimistossa hommia - olletikin.
        ... jatkan Autoverkkokaupassa käytyäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin .... ketuiks meni kuin kettutytöillä.

        Jotensakin tuntuu siltä, että ollessani vasta menossa liikkeeseen, niin...
        Pitäisiköhän minun tehdä lainvastainen U-käännös 👮.

        Asioiden kanssa ei pidä jäädä yksin.
        Ainakin minulla, vanhalla patulla, on kokemusksia paljonkin. Menen sellaiseen autoliikkeen jossa on myyjä PAIKALLA.
        Katson itse autovalikoimaa ja potkin renkaita.
        Jos autokauppias tällöin poistuu toimistoon, niin sehän on hyvä asia. Hänellä lienee toimistossa hommia - olletikin.
        ... jatkan Autoverkkokaupassa käytyäni.

        Tekosyitä kun ei pysty eikä osaa.
        Jos kunnon auto esim. puoleen hintaan , ei mikään estä tulemasta aukioloaikana ja väärän myyjän kanssa tehdä kaupat, vai mitä inisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekosyitä kun ei pysty eikä osaa.
        Jos kunnon auto esim. puoleen hintaan , ei mikään estä tulemasta aukioloaikana ja väärän myyjän kanssa tehdä kaupat, vai mitä inisiä?

        Oma kokemukseni tästä liikkeestä muutamien vuosien takaa.
        Olin sopinut kaupat suullisesti ja mennessäni sovittuna ajankohtana ostamaan autoa ilmeni, että auto oli myyty nopealle ostajalle. Itselleni jäi se käsitys, että tämä "nopea ostaja" oli todellisuudessa helpompi ostaja. Kanssani myyjä oli sopinut autolle tehtävän osana kauppoja jakohihnan vaihdon. Ei mitään pahoittelua tms. tietenkään suuntaani. Toiminta samassa linjassa yllä olevien lapsellisten puolustelevien ja asiattomien kommenttien kanssa. Kierrän kaukaa tämän liikkeen.


    • Anonyymi

      Täysin vastuuton liike jonka myyjät näemmä täällä soittavat suutaan. Yhden auton erehdyksessä ostin tuolta ja oli tasan viimeinen tuosta läävästä.

    • Anonyymi

      Minäkin kiertäisin tämän firman - verkkoauto oy:n - kaukaa, enkä koskisi tikullakaan tämän Karin myymiin autoihin.
      Töykeä ja epäasiallinen asiakas"palvelu" ja paskat rotiskot! Ja sitten vielä omistaja (?) käyttää aikaansa siihen, että yrittää dissata entisiä asiakkaitaan ja näiden mielipiteitä jossain keskustelupalstalla. :D Menisi mieluummin kunnon töihin, hoitaisi verovelat pois ja lakkaisi öyhöttämästä vieraille ihmisille.

    • Anonyymi

      Mikä teidät saa menemään noihin liikkeisiin?
      Miksi ette maksa hiukan enemmän ja osta sellaisesta liikkeestä, jossa ei tarjota ilmaisia lounaita eli halpoja autoja?

      • Anonyymi

        Ei ne nyt siellä(kään) ihan halpoja ole...


    • Anonyymi

      Aivan luokaton liike, melkoinen ihme että vieläkin pystyssä. Toki taustafirmaa kun vaihtaa säännöllisesti, niin voi samalla nimellä jatkaa huijaamista.

    • Anonyymi

      Liikkeen omistajat näemmä Googlaavat säännöllisesti palautteita ja käyvät sitten trollaamassa palstoilla. Täysin huijariliike, väittää aina että vika on ostajan. Yhden auton tuolta ostaneena en ikinä enää edes harkitse muuta kuin kokemuksen jakamista tuosta läävästä.

    • Anonyymi

      Aika kuvaavaa on että ko. firman Facebook-sivulla ei ole yhtäkään palautetta! LOL

    • Anonyymi

      Myyntitili on keksitty varmaan jo -60 luvulla. Käytetään laajasti nykyäänkin.

    • Anonyymi

      Taitaa olla tämän maan epärehellisin autokauppa, mikä on tietysti saavutus sekin. Myy ehtaa, mutta toimittaa kuraa. Yhden auton epäonnekseni olen tuolta ostanut ja kuluttajariitalautakunnalle tuli asiaa.

    • Anonyymi

      Vähän säälittää!
      Mutta hei eteenpäin sanoi mummo jne..

      Kyllä Kari pärjää!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

      Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe