Saan usein kuulla miehiltä kommentteja että olen varmaan saanut hyvää seksiä ja minun ei tarvitse elää puutteessa kun olen kuulemma aina niin hehkeä.
Tosiasiassa olen harrastanut seksiä miehen kanssa viimeksi neljä vuotta sitten.
Näkyykö hyvä seksielämä olemuksesta
28
<50
Vastaukset
Vastasit itse itsellesi, eli hyvää seksielämää ei todellakaan voi päätellä ulkonäöstä. Miehet nyt vain ovat hieman yksinkertaisia otuksia ja heillä on toisinaan kummallisia kuvitelmia.
@stellaria81
"Miehet nyt vain ovat hieman yksinkertaisia otuksia"
Kiitokset tästä. =D
Menee näin väsyneenä "päivän parhaan" kärki kastiin. :)- huomaa_huomaa
Ei ehkä naamasta mutta kirjoituksesta näkyy, kuten stellarian kireän nihkeistä jutuista huomaa, että ei ole metsämiestä saatu.
huomaa_huomaa kirjoitti:
Ei ehkä naamasta mutta kirjoituksesta näkyy, kuten stellarian kireän nihkeistä jutuista huomaa, että ei ole metsämiestä saatu.
@huomaa_huomaa
Stellu on vaan omaa luokkaansa, siis positiivisellä tavalla (tämä ei ollut "flirtti" ;), vaan arvostan häntä ihmisenä), ei kirjoittele nimimerkillään, kuin niitä "asiallisempia" kommentteja, mutta epäilisin, että pikku trollina välillä jotain muutakin hänestä täällä nähdään, kun vain pitää silmänsä auki. ;)
- NäinLuulisin
Ehkä lantiosi vain liikkuu tavallista eläväisemmin, mikä saa miehet kuvittelemaan kaikkea.
- sivustaseuraajat
Mulla on yks tosi reippaasti 12-vuotiaasta asti ajettu kaveri. On ryhmäseksiä, ulkomaalaisia, varattuja, useampi mies saman illan aikana... jne. kaikkea on. Silti hän näyttää ihan kuin nukelta. Pieni, siro ja kiltti hymy. Ei väsymystä tai "kulumista" kasvoilla ollenkaan. Kerran olin sen kans baarissa ja kävi ilmi että siellä oli samaan aikaan 6 sen entistä panoa. Ja baari oli suht. pieni paikallisbaari. Se on sen mielestä ihan normaalia.
Mut oikeasti ei kyllä ole. Mutta jokainen tavallaan. Kaikille miehille se kertoo avoimesti historiastaan. Mutta kukaan ei uskoisi siitä.- onhan.noita
Onkohan meillä yhteinen tuttu? Tulee mieleen eräs tuollainen "nukke". ;)
- Hehkeyttä
Kyllä se hehkeys näkyy päälle päin molemmilta.
Sellaiseen kiinnittää huomiota ja saa kiinnostumaan toisesta. Varsinki miehet ovat kiinnostuneita toisista naisista jotka huokuvat hehkeyttä. Heitä kutsutaan rakkauden saalistajiksi. Puhun kokemuksesta.@Hehkeyttä
Itse en sitä "hehkeydeksi" kutsu, mutta siinä olet oikeassa, että sen näkee sekä miehistä ja naisista, koska on haku päällä tai on muuten todella kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta.
Monistakin merkeistä......- Hehkeyttä
PunaValkoRitari kirjoitti:
@Hehkeyttä
Itse en sitä "hehkeydeksi" kutsu, mutta siinä olet oikeassa, että sen näkee sekä miehistä ja naisista, koska on haku päällä tai on muuten todella kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta.
Monistakin merkeistä......Tarkoitin kun olin parisuhteessa ja meidän seksielämä oli kiihketä , niin minulle sanottiin että minä ihan hehkun :) näkee että olet rakastunut. Ja vieraat miehet olivat lääpällään minuun.
Hehkeyttä kirjoitti:
Tarkoitin kun olin parisuhteessa ja meidän seksielämä oli kiihketä , niin minulle sanottiin että minä ihan hehkun :) näkee että olet rakastunut. Ja vieraat miehet olivat lääpällään minuun.
@Hehkeyttä
"näkee että olet rakastunut"
Tuon voin allekirjoittaa. :)
"vieraat miehet olivat lääpällään minuun."
Tuosta en ihan tiedä, kun en ole ollut "kärpäsenä katossa", mitkä kaikki syyt kohdallasi tuon aiheutti, syitä voi olla monia muitakin.- Hehkeyttä
@Hehkeyttä
"näkee että olet rakastunut"
Tuon voin allekirjoittaa. :)
"vieraat miehet olivat lääpällään minuun."
Tuosta en ihan tiedä, kun en ole ollut "kärpäsenä katossa", mitkä kaikki syyt kohdallasi tuon aiheutti, syitä voi olla monia muitakin.No minä olen kaunis, viehättävä, ystävällinen, " kiltti" toiset huomioon ottava persoona :) Kelpaako vastaukseksi ?
Hehkeyttä kirjoitti:
No minä olen kaunis, viehättävä, ystävällinen, " kiltti" toiset huomioon ottava persoona :) Kelpaako vastaukseksi ?
@Hehkeyttä
"Kelpaako vastaukseksi ?"
Ei! =D
Se on edelleen vaikea sanoa vain noistakaan seikoista yhtään mitään ja ainoa keino miten sen voisin tietää olisi se, että näkisin miten olet käyttäytynyt tilanteissa, siis niin, ettet huomaisi minun sinua seuraavan. =D
Mutta ei nuo luettelemasi asiat varmastikaan ole olleet esteenä (lisättynä sillä, että olit rakastunut ja sinulla oli......) ;)- Hehkeyttä
@Hehkeyttä
"Kelpaako vastaukseksi ?"
Ei! =D
Se on edelleen vaikea sanoa vain noistakaan seikoista yhtään mitään ja ainoa keino miten sen voisin tietää olisi se, että näkisin miten olet käyttäytynyt tilanteissa, siis niin, ettet huomaisi minun sinua seuraavan. =D
Mutta ei nuo luettelemasi asiat varmastikaan ole olleet esteenä (lisättynä sillä, että olit rakastunut ja sinulla oli......) ;)Kylläpä olet vaativainen haasteelinen mies :)
Haluat ilmeisesti kurkistaa sieluuni, mitä muuta sieltä löytyisi. Voin sanoa että jos tuntisit minut niin yllättyisit positiivisesti. Olen myös hyvin henkinen nainen ja näen enemmän kuin toiset tuntemani ihmiset.
You know ? Hehkutko itse sisäisesti? ;) Hehkeyttä kirjoitti:
Kylläpä olet vaativainen haasteelinen mies :)
Haluat ilmeisesti kurkistaa sieluuni, mitä muuta sieltä löytyisi. Voin sanoa että jos tuntisit minut niin yllättyisit positiivisesti. Olen myös hyvin henkinen nainen ja näen enemmän kuin toiset tuntemani ihmiset.
You know ? Hehkutko itse sisäisesti? ;)@Hehkeyttä
"Haluat ilmeisesti kurkistaa sieluuni"
Miksi en haluaisi tutustua siihen ihmisen tärkeimpään asiaan, varsinkin jos kyse on läheisistä ystävistä, saati sitten jostain muusta. ;) (varsinkin kauniisiin sellaisiin. :))
"You know ?"
Tiedän, kyllä, hyvinkin hyvin, ehkäpä jopa liiankin hyvin, siltä se ainakin välillä tuntuu, mutta siihen sisältyy paljon hyvää, enkä osaisi muuta edes kuvitella.
"Hehkutko itse sisäisesti?"
Ei ne sanat, vaan ne teot, joten olen ollut aina huono vastaamaan näihin, se on katsojan päätettävissä.... (oikein väsyneenä ja stressissä voin kyllä sanoa, että katsojassa on vikaa, jos näin sanoo =D)
Sinulla on "kevättä rinnassa", hymy herkässä ja samalla saat oloni "tukalaksi", ja kuitenkin hymyilen..............
Kysyn sinulta suoraan =D......oletko kovinkin "flirtti"? :)- Hehkeyttä
@Hehkeyttä
"Haluat ilmeisesti kurkistaa sieluuni"
Miksi en haluaisi tutustua siihen ihmisen tärkeimpään asiaan, varsinkin jos kyse on läheisistä ystävistä, saati sitten jostain muusta. ;) (varsinkin kauniisiin sellaisiin. :))
"You know ?"
Tiedän, kyllä, hyvinkin hyvin, ehkäpä jopa liiankin hyvin, siltä se ainakin välillä tuntuu, mutta siihen sisältyy paljon hyvää, enkä osaisi muuta edes kuvitella.
"Hehkutko itse sisäisesti?"
Ei ne sanat, vaan ne teot, joten olen ollut aina huono vastaamaan näihin, se on katsojan päätettävissä.... (oikein väsyneenä ja stressissä voin kyllä sanoa, että katsojassa on vikaa, jos näin sanoo =D)
Sinulla on "kevättä rinnassa", hymy herkässä ja samalla saat oloni "tukalaksi", ja kuitenkin hymyilen..............
Kysyn sinulta suoraan =D......oletko kovinkin "flirtti"? :)Hyvä kannanotto kiitos!
Miten niin tukalaksi, ei ole tarkoitus!
Avaa vähän enemmän?
Tämänhän piti olla hehkeää keskustelua.
Vähän minua itseäkin hämmästyttää miten tämä palsta keskustelu saa uusia ulottuvuuksia aikaan minussa ;)
Tämä on turvallisempaa flirttailla kun ei näe toisten kasvoja ja reaktiota, että tykkääkö vai ei. Siinä on riski tulla torjutuksi.
Olen huono flirttailemaan oikeassa elämässä, eikä ole tarvinnut koska miehet ovat olleet minusta niin kiinnostuneita .
;) <3 Hehkeyttä kirjoitti:
Hyvä kannanotto kiitos!
Miten niin tukalaksi, ei ole tarkoitus!
Avaa vähän enemmän?
Tämänhän piti olla hehkeää keskustelua.
Vähän minua itseäkin hämmästyttää miten tämä palsta keskustelu saa uusia ulottuvuuksia aikaan minussa ;)
Tämä on turvallisempaa flirttailla kun ei näe toisten kasvoja ja reaktiota, että tykkääkö vai ei. Siinä on riski tulla torjutuksi.
Olen huono flirttailemaan oikeassa elämässä, eikä ole tarvinnut koska miehet ovat olleet minusta niin kiinnostuneita .
;) <3@Hehkeyttä
"Avaa vähän enemmän?"
Ehkä, joku toinen kerta. :)
On vain paljon itselläkin ajateltavaa/pohdittavaa, monestakin syystä, monista eri asioista, monista eri näkökannoista.......
Ajattelin jo hieman aikaa sitten antavani itselle "yliannostuksen" palstasta, suhteista ja muista asiaan liittyvistä jutuista, yrityksenä se ettei tarvitsisi pohtia koko asiaa tai ainakin mahdollisimman vähän, jolloin jäisi aikaa muihin juttuihin enemmän, kun olisin saanut todeta toteamukseni todeksi, ettei niitä fiksuja naisia, "helmiä" ja jopa "aarteita" mistään etsimällä löydä.
Mutta jostain ihmeestä tänne on nyt sitten alkanut kirjoitella muutama fiksu ja rehellinen nainenkin ja heidän ajatuksensa kiinnostavat itseäni, miten he ajattelevat mistäkin asiasta ja miten he tulkitsevan naisen käytöstä, koska he pääsevät naisten "sisäpiirin", jolloin vaikka he eivät täysin samalla tavalla käyttäytyisi/ajattelisi, niin he kuitenkin näkevät ja kuulevat asioita, joita ei muuten pääse näkemään/kuulemaan, niin kuin itse pääsen näkemään/kuulemaan asioita, mitä miehet tekevät/ajattelevat.....
Eli siis haluan rikkoa sen kuuluisan "sisäpiirin" säännön, "tietyistä asioista ei vaan saa puhua".... =D- Hehkeyttä
Kiitos sinulle ajatuksistasi. Sori en nyt jaksa enempää pohtimaan ja jatkamaan, koska täytyy keskittyä nyt kotitöihin.
Mutta jatketaan joskus lisää.
Tosi en käytä tätä nimimerkkiä enää. - leimasintehdas
Hehkeyttä kirjoitti:
Kiitos sinulle ajatuksistasi. Sori en nyt jaksa enempää pohtimaan ja jatkamaan, koska täytyy keskittyä nyt kotitöihin.
Mutta jatketaan joskus lisää.
Tosi en käytä tätä nimimerkkiä enää.Et varmaan niin. Viimeksi käytit älykkö - nimeä kun luulit flirttailleesi raparperi kanssa.
- Itsemurha
Älykkö teki itsemurhan :(
- kysynvaan
leimasintehdas kirjoitti:
Et varmaan niin. Viimeksi käytit älykkö - nimeä kun luulit flirttailleesi raparperi kanssa.
Onko nyt hyvä mieli ?
Saatko jonkun tyydytyksen seurailemalla palstalaisia?
- Ikis__M
Kyllä se varmaan jollain tapaa näkyy, jos naisella on semmoinen "kissa kermakuopilla" -hymy naamallaan tietää sen saaneen seksiä ihan vähän aikaa sitten ja haluavan lisää mutta voihan se olla että sitä joskus voi luulla ihan normi-iloisuudenkin merkitsevän samaa.
Selkeimmin naisesta kyllä huomaa korkean käyttöasteen, siitä voi olla merkkinä tatskoja ym. väsynyt katse ja kyllästynyt ilme, itseensä ja miehiin pettyneen naisen olemus. Perjantaina käväisin oluella yhdessä suositussa baarissa, siellä oli taas se yksi korkean käyttöasteen omaava nainen joka aina lähestulkoon tuijottaa, siitä näkee että se hirveästi odottaa että menisin iskemään, sen katse huutaa "pelasta minut" mutta eipähän ole minun asia se. Olen nähnyt sen juttelevan nahkatakkisten jännämiesten kanssa, se varmaan saa niiltä hetken helpotuksen yksinäisyyteensä muttei löydä sitä mitä etsii. Se on ollut nätti tyttö vielä kymmenen vuotta sitten ennen kuin elämä ja jännämiehet vei mennessään. Vaikka sillä on kroppa vielä ihan ok ne väsyneet silmät ja olemus eivät vedä yhtään puoleensa, välttelen aina sen katsetta enkä ole huomaavinani. - ätmel
Ehkä se on se sperman haju mistä ne päätteli.
- ätmi40
Näkyy naamasta kun lakkaa saamasta.
@ätmi40
Pitää paikkaansa varsinkin, jos olet suhteessa, jotain on silloin suhteessa vialla......joten hyvin luonnollinen seuraus.....
- ne_on_uteliaita
Ne kalastelee tarkempia tietoja noin oudoilla kommenteilla.
Ehkä ne olis itse tarjoamassa.@ne_on_uteliaita
Siltähän täällä on välillä jo jonkun aikaa tuntunut, että peikko tytöt hippaa leikkivät. ;)
Itse en ole antanut tämän häiritä, vaan osallistunut välillä peikko poikana leikkiin mukaan. =D (tosin en ole kalastellut mitään, vaan ihan muuten vaan, kun on siinä omat hauskuutensakin)
Aikaisemmin peikkoilin vähemmän, nyt välillä enemmän, kun kerran palstanaiset halusivat leikkiä hippaa peikkoillen, niin täytyyhän sitä leikkiin osallistua, jos kerran mukavaa seuraa siihen saa. :)
- Kunsaaon
Omenainen olo, posket punottaa ja on siemenet sisällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768922Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593321- 422718
- 272241
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151763- 681705
- 181639