Hylätyt äänet

miksi_ääniä_hylätään

Miten siellä voi olla reilu 12 000 hylättyä ääntä?

Mitä te olette rustanneet sinne?

Mä tahdon nähdä hylätyt äänet. Miksi sinne pitää piirtää jotain muuta tai kirjoitella jotain vastalauseita?

Maa on kuralla ja porukat käy pelleilemässä siellä (?)

Ja mähän sanoin, että esim. syskovitsin äänestäjät menee paikalle ku tauti. Se pelle ei päässy vieläkään Siwan kassalle - mutta eduskunnan käytäville pääsi. Se kai heillu paskasissa farkuissa itiksessä ja porukat tunsi myötätuntoa köyhää hiirulaista kohtaan ? vai maksaako kokkareet äänistään jotain muuta?

Koko äänetys - maahan olisi pitänyt saada ihan eritavalla vaalitarkkailijat. Tässä taitaa tulla estetty tulos.

9

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khgglg

      perssu...

      • pakkohanseon

        Hylätyt äänet

        "Miten siellä voi olla reilu 12 000 hylättyä ääntä?

        Mitä te olette rustanneet sinne?

        Mä tahdon nähdä hylätyt äänet. Miksi sinne pitää piirtää jotain muuta tai kirjoitella jotain vastalauseita?

        Maa on kuralla ja porukat käy pelleilemässä siellä (?)

        Ja mähän sanoin, että esim. syskovitsin äänestäjät menee paikalle ku tauti. Se pelle ei päässy vieläkään Siwan kassalle - mutta eduskunnan käytäville pääsi. Se kai heillu paskasissa farkuissa itiksessä ja porukat tunsi myötätuntoa köyhää hiirulaista kohtaan ? vai maksaako kokkareet äänistään jotain muuta?

        Koko äänetys - maahan olisi pitänyt saada ihan eritavalla vaalitarkkailijat. Tässä taitaa tulla estetty tulos".

        --

        "Miksi ääniä hylätään"

        Jotta saadaan haluttu tulos?

        Suomen vaalit ja gallupit manipuloitujako?
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14457923/suomen-vaalit-ja-gallubit-manipuloitujako
        "Goldman Sachs omistaa vaalien laskun suorittavan Tieto Oyj:n!!"


    • VenäjäJaMusutPainavPääll

      Ja vielä havitellaan 16-vuotiaiden äänestämisiä... (Kok ja vihr tosin lähinnä)

      Suomelle vapauden taistelleet sotaveteraanit nuo panevat häpeään. Pian on maa annettu EU:lle ja EU:n toimesta jaettu neemuille lähi-idästä ja afrikasta, ja nämä eivät joko viitsi käydä äänestämässä, äänestävät väestönvaihtajia, tai pelleilevät. On siinä vitt-u protestoijia, kansalaisoikeudet voisi viedä 4 vuodeksi...

      • TaiteilijaSuomesta

        Kyllä minä siinä iässä tahtoisin äänestää. Olen äänestys ikäinen vasta v.2020, mutta tahtoisin näyttää äänenlaskijoille jotain aikaisemmin. Voisin vaikka piirtää jostain pilakuvan, tai äänestää kulta-into piin (Aku ankka hahmo) täysnuijaa veljenpoikaa, ja kirjoittaa vaikka, että sontaläjäkin on ehdokkaita älykkäämpi :D !!!


    • VillePatria

      Kyllä mä aikakin ihan selkeesti tikkukirjaimilla kirjoitin TIMO SOINI
      Vaalilaskijoitten vika jos ei ymmärrä

      • 4tesdtyurtrgdfhb

        Etköhän sinä kansanpetturi äänestä ihan reilusti Arhista tai Anterssonin Liitä?


    • ei_kokkareita

      Porukat kaivaa verta nenästään äänestämällä kokkareita. NE ON JO TUHONNEET TÄMÄN. Kuka pässi vielä äänestää niitä sotkemaan lisää? Lisää samanlaista tiristystä?
      Jotkut teinipellet vai? Saatanan laumasielut.

      pelkurimaista, vätysmäistä....olisitte tsempannu.

      stubbi OLI laiton PM. Miten hitossa sitä vielä äänestetään LISÄÄ? Se on häpeäpilkku Suomelle. Ja vatiaisen juhana...porukat vissiin tykkää kivusta.

    • StubbiNuppiOnÄäliö

      Aleksanteri stubbi,
      Pää terävä kuin Lipputangon nuppi!!!! :) ;) :D

    • Jdkdmlx

      Minä olen jo useammissa vaaleissa raapustellut arpaan:
      Путин
      PUTIN
      Mutta kertaakaan ei ole päässyt läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe