Olis muute tullu housuun, olin kuulemma räiskyttänyt kakkaa liikaa pöntön ympärille ja en suostunut siivoamaa ja se sit jätti minut.
Nainen jätti ku kävin sen luona kakalla.
12
61
Vastaukset
Asut nähtävästi jossain laitoksessa, jos kerta joka-aamuinen pöntöllä käyntisi päättyy siihen että paskaa on lattialla parin metrin säteellä joka suunnassa (ja vähän katossakin), ja kieltäydyt itsepintaisesti myös siivoamasta.
- PalstaTrolli
Hei köyhä, wc on kertakäyttöinen. Et kai sä todelle käytä samaa vessa kahta kertaa?!!
PalstaTrolli kirjoitti:
Hei köyhä, wc on kertakäyttöinen. Et kai sä todelle käytä samaa vessa kahta kertaa?!!
No työttömän on vähän pakko alentua siivoamaan oma vessansa ja käymään siinä useammin kuin kerran. Ja mikä pahinta, tämän vuokramurjun vessaa on todennäköisesti käyttänyt aika moni muukin vuokralainen ennen minua, eli ei puhettakaan siitä että olisin saanut korkata neitseellisen wc-pöntön kokonaan omistukseeni. Laihana lohtuna toki voin olla melko varma siitä ettei tuota wc-pönttöäni tällä hetkellä käytä muut kuin minä, ellei sitten talonmies käy yleisavaimella salaa kakalla silloin kun olen poissa asunnostani.
- PalstaTrolli
Mä tunnen sun puolestasi, sisko.
Yleisesti käytetyt vessanpytyt ovat (ja sisältävät) posliinin pahinta pohjasakkaa. Niihin ei kunnollinen, kiltti ja EUROOPPALAINEN wc:n käyttäjä voi koskea hyvällä omallatunnolla.
Ei kun kyykkykakalle metsään! Siellä riittää neitseellistä korkattavaa.
Mut muista, käytetyn vessapaperin ripustaminen kuusen oksalle on tosi junttia. - sissimiina
PalstaTrolli kirjoitti:
Mä tunnen sun puolestasi, sisko.
Yleisesti käytetyt vessanpytyt ovat (ja sisältävät) posliinin pahinta pohjasakkaa. Niihin ei kunnollinen, kiltti ja EUROOPPALAINEN wc:n käyttäjä voi koskea hyvällä omallatunnolla.
Ei kun kyykkykakalle metsään! Siellä riittää neitseellistä korkattavaa.
Mut muista, käytetyn vessapaperin ripustaminen kuusen oksalle on tosi junttia.Se kuuluukin laittaa siihen samaan "sissimiinaan", mihin tekee tarpeensakin. =D
- vihatipunen
stellaria81 kirjoitti:
No työttömän on vähän pakko alentua siivoamaan oma vessansa ja käymään siinä useammin kuin kerran. Ja mikä pahinta, tämän vuokramurjun vessaa on todennäköisesti käyttänyt aika moni muukin vuokralainen ennen minua, eli ei puhettakaan siitä että olisin saanut korkata neitseellisen wc-pöntön kokonaan omistukseeni. Laihana lohtuna toki voin olla melko varma siitä ettei tuota wc-pönttöäni tällä hetkellä käytä muut kuin minä, ellei sitten talonmies käy yleisavaimella salaa kakalla silloin kun olen poissa asunnostani.
Olisi kyllä ihanaa korkata neitseellinen WC-pönttö omistukseen. Ehkä vielä joskus..Nykyisellä pöntöllä on vuodesta 1960 ollut monta omistajaa. Ai niin mutta...Kun olin 6 v. muutin vanhempieni kanssa uuteen kerrostaloasuntoon. Kellähän oli silloin kunnia korkata pönttö? Olinkohan se minä...?
vihatipunen kirjoitti:
Olisi kyllä ihanaa korkata neitseellinen WC-pönttö omistukseen. Ehkä vielä joskus..Nykyisellä pöntöllä on vuodesta 1960 ollut monta omistajaa. Ai niin mutta...Kun olin 6 v. muutin vanhempieni kanssa uuteen kerrostaloasuntoon. Kellähän oli silloin kunnia korkata pönttö? Olinkohan se minä...?
Haluat siis vetää housusi ajas ja istua neitsytposliiniin päälle ja vääntää siihen kakat ja pissat. Aika likaista.
- RPR
Näinhän se menee. Naisista ne todelliset alfannämiehet on niitä joilla on aina edes vähäsen paskaa housuissa. Se on osoituksena siitä, että ei välitä mitä ympäristö ajattelee. Vain betat ja ätmit käyttävät sivistyneesti vessoja.
- kaksplus
Hyi, mä en koskisi käytettyyn posliiniin.
- oldmd
En todellakaan suostuisi omassa kämpässäni käyttämään jonkun toisen korkkamaa posliinia. Jos mulla on vieraira niin harkitsen hyvin tarkkaan annanko heidän käyttää vessaani. Kauniin naisen käyttämää vessanpönttöä voisin käyttää jos nainen vannoisi että siinä ei ole istunut kovin moni muu. Tuntuisi myös kiihottavalta jos kaunis nainen voisi olla paikalla kun käyn kakalla ja pyyhkiä sitten pyllyni
- voi.kauhistus
=D uskalsit sanoa =0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639