Nuorten naisten asiakaspalveluhymyt

Ikis__M

Oletteko muuten huomanneet kuinka näin kevään tullen asiakaspalvelutehtävissä olevat nuoret naiset on alkaneet hymyilemään himokkaasti, ihan niin kuin niillä olisi jotain irstaita taka-ajatuksia, siinä menee ihan hämilleen. Eihän tässä kohta enää kehtaa mennä semmoiselle kassalle/tiskille missä on nätti nuori nainen myymässä vaan joutuu valitsemaan jonkun vanhemman kolmikymppisen asiakaspalvelijattaren, ne ei hevin hymyile eikä niistä muutenkaan päähän tule syntisiä ajtuksia.

43

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TätäTietoaNiinTarvin

Kiva.

• vihatipunen

Mullekin kävi tänään sellanen vahinko, että hymyilin eräälle asiakkaalle..Kauheeta, mitähän se ajatteli..Ja mä olen jo 40 .

• Eunukki

Sä suoritit sille kemiattoman kastraation!

• iloinen.ihminen

=) mulle saat hymyillä aattelen vain hyvää jos hymyilee siis ihmisestä en mitään pinppi juttui ollenkaan

hymy ei tarkoita sitä

• Ikis__M

Pitäsihän sinun tuossa iässä jo osata olla hymyilemättä, mitähän siitäkin tulisi jos ei missään enää olisi hymyttömiä ostospaikkoja, ujot miehet kuolisi nälkään.

• vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

Pitäsihän sinun tuossa iässä jo osata olla hymyilemättä, mitähän siitäkin tulisi jos ei missään enää olisi hymyttömiä ostospaikkoja, ujot miehet kuolisi nälkään.

Niin, ja mä en ole edes missään "ostospaikassa" töissä vaan muunlaisessa aspassa...Välillä vaan käy sellaisia vahinkoja, että tulee hymyiltyä. Mutta olen mä monesti kyllä nimimerkkini veroinenkin..

• Ikis__M
        vihatipunen kirjoitti:

Niin, ja mä en ole edes missään "ostospaikassa" töissä vaan muunlaisessa aspassa...Välillä vaan käy sellaisia vahinkoja, että tulee hymyiltyä. Mutta olen mä monesti kyllä nimimerkkini veroinenkin..

Nuo on varmaan pahoja, nehän saattaa tulla uudestaankin jos niille hymyilee liiaksi :)

• iloinen.ihminen
        vihatipunen kirjoitti:

hymyilen sulle nii hymyilet mulle? :)

• Ikis__M
        iloinen.ihminen kirjoitti:

hymyilen sulle nii hymyilet mulle? :)

Niinhän siinä helposti saattaa käydä, jos joku hymyilee sitä vahingossa voi hymyillä takaisin :)

• iloinen.ihminen
        Ikis__M kirjoitti:

Niinhän siinä helposti saattaa käydä, jos joku hymyilee sitä vahingossa voi hymyillä takaisin :)

=) ikis_m hienoa et sullekin tuli hymyilevämpi mieli, pidä se takaan, että nautit siitä =)

• ihania.naisia

Mulle hymyili tänään yksi nuori nätti naislääkäri, tuon jälkeen olin pitkään ihan kuin huumeiden alaisena.. On se kyllä erikoista miten yksi hymy voi saada niin hyvälle tuulelle, varsinkin jos se on aito eikä väkinäinen.

• Iloon

Mutta onneksi rumat ei hymyile. Kun ei aihetta ;)

• Ikis__M

Totta, tässä nyt parina päivänä jo käynyt niin että nuo nuoret naiset on onnistuneet saamaan hyvälle tuulelle, niille voisi melkein antaa anteeksi suuren osan suominaisten synneistä ja pitää niitä ihan kunnollisina nuorina naisina siitä vihjailevasta hymystä huolimatta.

• reaalimaailma
        Ikis__M kirjoitti:

Totta, tässä nyt parina päivänä jo käynyt niin että nuo nuoret naiset on onnistuneet saamaan hyvälle tuulelle, niille voisi melkein antaa anteeksi suuren osan suominaisten synneistä ja pitää niitä ihan kunnollisina nuorina naisina siitä vihjailevasta hymystä huolimatta.

No jos Ikis_M on itse jo keski-ikäistynyt niin jospa ottaisit ne haavelasit silmiltäsi ja unohdat kaikki nuorten naisten kiimaiset hymyilyt. Ne ovat sinun oman mielikuvituksesi tuotetta.

• Ikis__M
        reaalimaailma kirjoitti:

No jos Ikis_M on itse jo keski-ikäistynyt niin jospa ottaisit ne haavelasit silmiltäsi ja unohdat kaikki nuorten naisten kiimaiset hymyilyt. Ne ovat sinun oman mielikuvituksesi tuotetta.

Niinhän minä ottaisinkin mutta se pitäisi tehdä selväksi myös niille neitokaisille. Minua kun usein luullaan ikääni nuoremmaksi, ehkä pitäisi kasvattaa ruokoton risuparta niin pitäisivät sitten setämiehenä niin kuin kuuluu vaikka toisaalta eihän noista tiedä, saattaisivat vaan entisestään innostua.

• kevät_kiima

Naisilla on keväisin juoksuaika. Kyllä ne hymyt hyytyy kun mennään pidemmälle kesään ja syksy lähestyy.

• näinpä.näin

Tuossa on totuuden siemen. Tätä pitäisi jonkun tutkia että paljonko naisten aktiivisuus lisääntyy keväisin tosielämässä ja nettideittailussa. Veikkaisin että ero on merkittävä koska asian huomaa selvästi.

• EiTuleEnääTalvea

Joo kevät kyllä piristää, mutta syksyllä sitten kaulakeinuun joten ei paljoa hymyilytä!

• elä.elämää
        EiTuleEnääTalvea kirjoitti:

Joo kevät kyllä piristää, mutta syksyllä sitten kaulakeinuun joten ei paljoa hymyilytä!

ei ole mitään sellaista asiaa miksi tuollaista kannattaisi tehdä, ei ikinä, eikä koskaan.

etsi hyviä asioita elämään, nauti pienistäkin hetkistä, sekä asioista ja arvosta hyviä asioita, äläkä keskity liikaa huonoihin asioihin.

äläkä ole itsellesi liian ankara.

• EiTuleTalveaEI
        elä.elämää kirjoitti:

ei ole mitään sellaista asiaa miksi tuollaista kannattaisi tehdä, ei ikinä, eikä koskaan.

etsi hyviä asioita elämään, nauti pienistäkin hetkistä, sekä asioista ja arvosta hyviä asioita, äläkä keskity liikaa huonoihin asioihin.

äläkä ole itsellesi liian ankara.

Kuule en ole ankara! Olen nytkin antanut itselleni kaksi tuntia aikaa poistua tästä autosta ulos kun ei huvita!! Ja jos Sä et ole kärsinyt mun saappaissani viimetalven yli niin älä sano mitään :)

• elä.elämää
        EiTuleTalveaEI kirjoitti:

Kuule en ole ankara! Olen nytkin antanut itselleni kaksi tuntia aikaa poistua tästä autosta ulos kun ei huvita!! Ja jos Sä et ole kärsinyt mun saappaissani viimetalven yli niin älä sano mitään :)

tiedän kärsimyksestä todella paljon, liiankin paljon, jos saisin toisin päättää, niin en haluaisi tietää, mutta olen kärsinyt ja olen oppinut, olen kasvanut, olen kääntänyt asiaa vahvuudeksi ja olen voimistunut. :)

anna itsellesi aikaa, käsittele asia kunnolla ja ole itsellesi armollinen.

jos auto on nyt se paikka missä haluat olla niin ole, ole rauhassa ja tule autosta pois kun on sen aika.

• öyköttävä

mä menen aina kauppaan likaisissa ja pahalle haisevissa vaatteissa, eivät hymyile nirppanokat silloin...

• Raparperi_

Ikis__M olisi tänään voinut päästä poikuudestaan.

• nytnaurattaaaaaa

Sinkkupalsta on kyllä vitsipalstaa sata kertaa huvittavampi!!!!

• PahapäiväTänäänSiksTääl

Eiks ookki ;)

• peikko.kullat

hyvä että kelpaa, meidän keväinen peikkoilu =D

• ätmel

Mäkin panin tänään merkille nuoren kassaneidin hymyn. Ehkä niitä hymyilyttää vaalitulos.

• Ikis__M

Olisikohan niin että jos näyttää maalaiselta tai persulta niin naiset alkaa nyt hymyilemään kun tahtovat olla voittajien puolella? En kyllä tiennyt näyttäväni kummaltakaan edellämainituista mutta ainahan sitä voi erehtyä.

• Hassujuttumut

En tiedä tuosta.

Vähän aikaa sitten kävin eräässä marketissa jossa oli hyvännäköinen nuori nainen kassalla.
      Palvellessaan asiakkaita katsellessani häntä jonon päästä hän vaikutti ylpeältä, ajatuksiinsa vaipuneelta ja katsoi vain hetkellisesti asiakkaita (myös miehiä) silmiin. Vaikutti totaalisen kyllästyneeltä työhönsä...

..paitsi siinä vaiheessa kun saavuin kassalle, hänen ryhtinsä ojeni ja tuntui ettei hän saa silmiään irti silmistäni. Hän myös hymyili iloisesti ja ääni oli tavallista ylempää.

Kun kasasin tavaroita hihnan päässä niin hän heilautti päätään ja kosketteli hiuksiaan.

En ota kantaa, mutta jokainen voi päätellä mitä oli meneillään. ;)

• Mutkatukka

Huoraamista oli meneillään. Keittää pitäisi elävältä hitaasti kuumentaen tollaset lutkat!

• kevättä_pukkaa_taas

Jos olet samaa ikäluokkaa kuin tuo nuori kassaneiti niin on voinut ollakin ihan oikea päätelmä varsinkin jos olet vielä hyvännäköinen. Jos et ole kumpaakaan niin et varmasti ole ollut nuoren naisen mielessä mitenkään muuten kuin ehkä huomasi että kun katselit häntä sillä silmällä niin teki tietenkin hyvää naisen itsetunnolle muttei mitään sen enempää. Olisihan se tietysti ihan kiva kun kaikki nuoret kauniit naiset olisivat kiinnostuneita kaikista vanhoista nukkavierun näköisistä miehistä mutta kun se nyt vaan sattuu olemaan mahdottomuus niin parempi ottaa vain se järki käteen ja palata takaisin maan kamaralle.

• mitä.jos.sittenkin
        kevättä_pukkaa_taas kirjoitti:

Jos olet samaa ikäluokkaa kuin tuo nuori kassaneiti niin on voinut ollakin ihan oikea päätelmä varsinkin jos olet vielä hyvännäköinen. Jos et ole kumpaakaan niin et varmasti ole ollut nuoren naisen mielessä mitenkään muuten kuin ehkä huomasi että kun katselit häntä sillä silmällä niin teki tietenkin hyvää naisen itsetunnolle muttei mitään sen enempää. Olisihan se tietysti ihan kiva kun kaikki nuoret kauniit naiset olisivat kiinnostuneita kaikista vanhoista nukkavierun näköisistä miehistä mutta kun se nyt vaan sattuu olemaan mahdottomuus niin parempi ottaa vain se järki käteen ja palata takaisin maan kamaralle.

=D maanpinta kutsuu, mut jos se näki hänen kauniin sielun?

• ädmi

Keväisin ryppyisestä munastani tursuaa spermaaa!!

• No kai nyt nuoria naisia hymyilyttää jos ovat saaneet kesätöitä, niistä kun tapellaan täällä ihan verissä päin…

• Ikis__M

Tuo neitokainen kyllä oli siellä samassa paikkaa jo kuukausi pari sitten, silloinkin se hymyili turhankin leveästi ja nyt vielä enempi, ei sinne enää taida kehdata mennä jos se tuosta vielä pahenee :)

• hymyileekö.stella

=)

• näinsemenee

Ne hymyilee työkseen idiootit. Asiakaspalveluhommissa olleena tiedän, että on pakko hymyillä ja jauhaa paskaa.

• uhjjkkkkhg

Älä nyt, aina on lupa haaveilla :). Tärkeintä on asiakastyytyväisyys ja tässä tapauksessa se on toteutunut täydellisesti.

• 23232323232323

Mua ne hymyt vaan vituttaa, kun tietää ettei siellä mitään oikeaa tunnetta kuitenkaan oo takana, ei edes ystävällisyyttä. Monesti vielä näkee, miten normaalisti norsunvitulla oleva naama väännetään asiakkaan tullessa väkinäiseen irveeseen.

• pitkuilli

Hymyily toisille on hieno ja helppo tapa saada toisia hyvälle tuulelle. Voisi moni muukin sitä harrastaa, varsinkin hapanaama ätmit.

• hymy.sulle

peukutan ja hymyilen! =)

• ReipasMies1

Vaikka poimisikin Ikis-ironian rivien lomasta, nuorien naisien duuni-hymyt johtuu toki siitä että upeiden poikaystävien kanssa on keväisin kivaa ja Audilla on ajeltu upeasti kevään kunniaksi, on hiukan mennyt junaa tunneliin viime yönä ja herätty aamulla ennen herätyskellon lyöntiä hymyssä suin.

Minusta on oikein hienoa jos nämä asiakaspalvelu naiset saavat työstään jotain energiaa irti jotta viitsivät jokaiselle asiakkaalle hymyillä, ikä opettanee jos ei hitaammin kävelemään niin ainakin suuta kiinni pitämään.

Tosiaan jo ei omaa Pirlomaista giganttista-fledaa ja muoti-partaa niin saa kyllä miettiä miksi ne kaupan kassat viitsii hymyillä. Käyt sä täällä usein?
      - joo pari kertaa viikossa.
      - poikaystävä on. Moi.

Näin voisi edetä kuviteltu keskustelu kuvitellun romanttisesti kiinnostavan kassa(piilo varatun) naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9062
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      60
      3343
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2728
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2241
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      38
      2207
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1773
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1715
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18