Itse vihaan eniten SDP:tä. https://static.ylilauta.org/files/m0/orig/lv3xms43/sdp.jpg
Mitä puoluetta vihaat eniten?
9
67
Vastaukset
- 2632
Vihaan ATM puoluetta.
Oikeastaan mikään puolue ei herätä kovinkaan kummoisia tunteita. Tuntemistani ihmisistä (joiden puoluekannan tiedän) persuja avoimesti kannattavissa on eniten ihmisiä joiden kanssa en syystä tai toisesta tule toimeen, mutta liekö sekään puolueen syy.
KD:n kanssa ei arvomaailmat ihan kohtaa, RKP on ihmeturhake.- Junttilandia
Kaikissa puolueissa on omat vikansa, mutta ehkä vähiten pidän persuista;
sivistymättömiä rasisteja suurin osa.
Paljon puhetta, vähän villoja.
Tyypillinen populistipuolue.
Saa nähdä mitä päätöksiä todella tekee, jos pääsee hallitukseen.. - pikkaritmärkänä
Kaikki puolueet ovat mielestäni tekopyhiä. Koska jos toimitaan puolueessa on siedettävä, että puolueessakin on eri tavalla ajattelevia ja sitten kun päätökset tehdään vielä muiden puolueiden kanssa, niin ei voi aina ajaa vain omaa asiaansa. Silloin joutuu puolustamaan myös sellaista, johon ei itse niin usko.
- Jassuka
En tykkää suomen politiikasta oikeen mitenkään. Kannatan kansandemokratiaa. Sveitsin tyyliin. Fiksu tapa tehdä politiikkaa.
- Jassuka
Korjaan hiukan, että suora demokratia on oikea nimitys tuolle tavalle tehdä politiikkaa. Kansa kuitenkin äänestää suoraan asioista kulloinkin.
- mielipidetääkin
En vihaa mitään puoluetta. Jokaisessa puolueessa on omat hyvät ja huonot puolensa:
- Keskusta asutusta koko Suomeen ottaa yrittäjyyden huomioon päätöksissään Juha Sipilä
- Kokoomus yrittäjien asialla -ei aja välttämättä heikosti elämässä pärjäävien asemaa -liian Nato-myönteinen
- PS ensiksi kotimaiset työttömät työkuntoisiksi ja töihin ja sitten vasta otetaan kortiston jatkeeksi mamuja
- SDP köyhien ja perheiden asialla -eivät huomioi tarpeeksi sitä että liiat tuet passivoivat ihmisiä ja että tässä taloustilanteessa ajateltava valtiovelkaa ja yrittäjiä enemmän kuin työntekijöitä sillä jos Suomi ja yritykset ei pärjää, niin konkurssi on edessä
- RKP kaksikielisyys -liian Nato-myönteinen
- Vihreät luonnonsuojelu -liian ydinvoimavastainen koska tällä hetkellä se on vähiten kasvihuonekaasuja aiheuttava omavarainen energiamuoto joka täyttää energiatarpeemme -tietynlainen hippimielisyys ja pilvenpolttelu
- KD perinteitä ei pidä unohtaa -liian vanhoilliset asenteet sillä homoilla tulee olla oikeudet ihmisyyteen
- Vas nostaa kaikista köyhimpien äänen kuuluviin -kärsii samoista ongelmista kuin demarit eli yritysten hyvinvointi ja työpaikkojen luonti nyt ykkössijalla - pllunpuuteko
Oma arvaukseni on se, että ATM:t edustavat lähinnä nukkuvien puoluetta eli arvostelevat eniten politiikkaa, mutta eivät vaivaudu edes äänestämään.
- EiVihaa
En vihaa mitään puolueita. Konservatiivisten puolueiden kuten persujen, kristillisten ja keskustan edustama linja on kaukana minun mielipiteistäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421