http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015042019551456_fd.shtml
On poijjiilla välähtänyt! vaalit kuviksi !
Late Lapista. SSSS Ry!
ON SE NYT YHTÄ JYTKYTYSTÄ !
4
<50
Vastaukset
- ratkaisut_edessä
Toivotaan, että se jytkytys pitää sentään edes housut jalassa. Tosiasiassa edessä on oikeiden ongelmien ratkaisut eikä vain mantrojen jytkyttäminen päivästä toiseen.
Ja noita ongelmia Suomessa riittääkin sekoomuksen ja demarien jäljiltä!
Epäilenpäs jotta seuraavan hallituksen "herrat" eivä menesty seuraavissa vaaleissa huonostikaan ! siis jos Suomi aiotaan pitää pystyssä !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Halla-ahon_äänestäjä
OLEN NÄHNYT TÄMÄN VIDEON RUOTSIN TELEVISIOSSA Veckans brott viikon rikos -sarjassa esitetty noin kuukausi sitten
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015042019551469_ul.shtml
Siinä pieni ja iso mamupoika jotka häiriköivät ja vartija iso karhu tulee paikalla ja pieni yrittää pakoon
vartijat ovat kysyneet puhelimitse toimintaohjetta poliisilta ja poliisi on ilmoittanut että illegaalit mamut meillä on tiedot näistä skurkeista
PITÄKÄÄ NE PAIKALLA
iso karhu poliisi ottaa pikkurääpäleen kiinni joka alkaa purra sylkeä ja huutaa kuin sikaa tapettaisiin ja hän istuu pojan päälle kevyesti ettei tarvi lyödä luita poikki
ympärillä on rutosti ihmisiä joista joku punikkisetä selittele että hänhän on vain lapsi
vaikka tuon ikäiset voivat olla paneskella sivistysmaissa kuten USA:ssa
yhdeksänvuotias siis
kundi pidetään paikallaan ja joku tolla yrittää rangaista turvamiestä joka hoiti homman hyvin
ja poliisi haki räkivän ja purevan ulkkarikakaran pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697464Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 983484
- 442359
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 222168
- 342123
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil211993- 281791
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683