Ihastumisesta

Mies27v

Miksi ihminen muuttuu ihastuksen lähellä ollessa niin oudoksi? Taustatietoa AP on käynyt pari kk tietyllä salilla ja ihastuin erääseen respan naiseen ensisilmäyksellä. En ole vasta kuin pari kertaa nähnyt kyseistä naista, mutta on se niin mielettömän mukavan ja hellyyttävän oloinen ja samalla äärettömän luonnonkaunis! Unelmanainen jopa näin paremmin tutustumatta sanoisin.

Ongelma onkin siinä, että aina kun kohtaan hänet muutun aivan vaivaantuneeksi. Ehkä suurin ongelma on pakkien pelko? Olen ajatellut, että seuraavan kerran kun kohtaan hänet kysyn häntä kahville, meni syteen tai saveen. Mutta tosipaikan tullen en tiedä onko minussa miestä siihen. En ole ikinä ollut näin ahdistunut mistään ajatuksesta.

Noh joka tapauksessa se on joskus tehtävä, tuli sieltä sitten pakit tai ei. Jos tulee pakit niin voi ainakin jatkaa elämäänsä muulta osin sitten ja hyvässä tapauksessahan hän suostuu kanssani kahville ja pääsee sinne paremmin tutustumaan.

Ps. ihastun niin harvoin, että en tiedä miten päin olla tällaisessa tilanteessa. Sen takia avautuminen.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwer

Asiakaspalvelijaan on ehkä vähän huono idea ihastua ja jos nainen on vähänkään hyvännäköinen niin hänellä kyllä riittää miehiä jo entuudestaan jonoksi asti. Aina kannattaa yrittää mutta en olisi kovin toiveikas.

• Mies27v

No niinhän se on huono idea. Ja kyllä on nätti tyttö, yksi kauneimmista mitä olen nähny, enpä minä tälle mitään voi, ihastun harvoin ja yleensä annan sen vain mennä ohitse mutta nyt tuntuu, että tarttis tehä jotain asialle, koska en halua loppuelämääni yksinkään olla.

• Tai yhtä hyvin voi olla niin että joka ikinen muukin mies joka on pitänyt tuota naista nättinä on ajatellut samoin, ettei kannata yrittää koska kaikki muutkin häntä varmasti yrittävät, ja siten nainen ei ole ikinä päässyt edes treffeille asti kenenkään kanssa...

Ymmärrän kyllä tuon miesten vaikean osan kun tavallaan heidän oletetaan tekevän se lähestyminen jos ovat kiinnostuneita, ja lähestymättä jättämisen nainen nyt vain useimmiten tulkitsee kiinnostuksen puutteeksi miehen puolelta. Mutta kannattaa muistaa ettei se yrittäminen nyt kuitenkaan todellisuudessa sinulle kovin paljoa maksa, ellet itse tee siitä itsellesi peikkoa, vaan antaa sinulle hyvää harjoitusta kanssakäymiseen.

Parhaassa tapauksessahan nainen on itsekin sinusta kiinnostunut, ja seurauksena on loppuelämän mittainen parisuhde. Pahin skenaario taas on se, että nainen ei ole sinusta kiinnostunut, mutta tässäkään tapauksessa nainen ei naura sinulle, ei juorua sinusta kavereilleen, eikä ajattele että sinä olet pilannut hänen päivänsä. Sen sijaan hän ilahtuu huomiosta ja toivoo että sinä jonakin päivänä löytäisit jonkun toisen jonka kanssa tunteet kohtaisivat paremmin.

• ei.ole.miehen.tehtävä

Nainen voi itsekin tehdä sen aloitteen eikä menetä siinä mitään.

• ottakaa.apu.vastaan
        ei.ole.miehen.tehtävä kirjoitti:

tässä tapauksessa ja tässä tilanteessa, koska nainen on asiakaspalvelijana ja mies asiakkaana, sekä ap on kyseinen mies, joka kysyy neuvoa, niin stellarian ohje on hyvä.

jos ap olisi tämä asiakaspalvelija nainen, niin ohjeet voisi kyllä antaa sellaisenaan hänelle.

hyviä neuvoja stellaria. :)

• ei.ole.miehen.tehtävä kirjoitti:

Juu, tasa-arvon nimissä on toki aivan sallittua miestenkin ajatella noin, mutta eri asia on että mitä he tuolla ajattelutavalla saavuttavat.

Naisella on (jos nyt ei ole aivan susiruma) yleensä varaa ajatella että kiinnostunut mies sen kiinnostuksensa osoittaa, sillä jos nyt joku mies sattuukin olemaan liian epäselkeä tunteidensa osoittamisessa niin aina voi luottaa siihen että joku rohkeampikin jossain vaiheessa kiinnostuu ja myös tekee sen selväksi. Miehen sen sijaan kannattaa harkita tarkemmin että lähteekö tuolle passiiviselle linjalle, eli kysyä itseltään kuuluuko todellakin siihen pieneen alfamiesten joukkoon joille naisetkin tekevät aloitteita.

• Mies27v

Noh ei mulla mitään oletuksia oo, että sen naisen pitäis alote tehdä mua kohtaan. On hieman ujon olonen tää tyyppi, ei lainkaan sitä tyyppiä joka itse tekis aloitteet. Mun on se aloite tehtävä, kunhan näen taas. Menetettävää ei ole, vain saavutettavaa. Ja vaikka tuliskin pakit, niin tuleepahan kokemusta tulevaa varten, jos näen taas joskus mielenkiintoisen oloisen naisen.

• RPR

Niin kipeän totta.

Vaikka tolkutonta määrää naisia olen lähestynyt, niin sitten tuli tämä yksi nuori kaunotar joka vei jalat alta, ja sen kanssa oli yhtä helvettiä yrittää pitää itsensä kurissa. Sille ei vain voi mitään, joten kannattaa olla oma itsensä koska tuon tuntemuksen vastustaminen vaan pahentaa sitä.

• Mies27v

Mitenkäs tarina jatkuu?
        t. AP

• RPR
        Mies27v kirjoitti:

Mitenkäs tarina jatkuu?
        t. AP

Tarina ei ole vielä loppunut, mutta siihen tuli tilapäisesti mutkia matkaan.

Nyt olen itse päässyt jo tuosta pahimmasta yli, ja vielä on hampaan kolossa jotain kehittää. Joten joka tilanteessa on tässä omat mutkanaa. En kuitenkaan halua jättää tätä korttia katsomatta, sillä ihan kuten sinä, minä ihastun harvemmin ja tätä voisin muutenkin kuvailla tuollaisensi kuin sinä tuota omaa keissiäsi.

Joten, sen voin sanoa että se kyllä ajan myötä hellittää sinullakin, ja vähemmän kiinnostaviem naisten kohdalla on hieman helpompi myös toimia.

• se_sanoo_eikiinnosta

Siinä on kuntosali keksinyt oivan vetonaulan, tiedä vaikka olisivat sanoneet repsan tytölle että flirttaile miesasiakkaiden kanssa.

• Mies27v

Siinä respassa on monta muutakin naista. Ei mun naistyyppi ylipäätään ole sellainen, joka flirttailisi kaikkien kanssa, haistan sellaiset yleensä kilometrin päähän. Tämä nainen on söpö ujolla tavalla. Toivottavasti näkisin hänet pian, niin voisin tehdä "liikkeeni", eikä tarvitsisi enää kärsiä näiden ajatusten kanssa.

• tsemppiäsulle

Ennen kuin menet kylmiltään kahville pyytämään, niin lämmittele pikkusen ennen. Juttele joka kerta vähän pidempään ja muustakin kuin säästä. Pakit saa helpoiten jos menee ihan puun takaa pyytämään treffeille ilman mitään "ennakkovaroitusta".

• unohdanko.vain

itsellä on oikeastaan lähes vastaava tilanne, oikeastaan juuri kuvatunlainen, mutta kuitenkin niin erillainen.

tiesin erään naisen todella fiksuksi, mutta vasta eilen tajusin, kuinka fiksu hän todellisuudessa onkaan..... ;)

en ajatellut ihastuvani häneen, vaikka aina välillä oli mukava keskustella ihmisen kanssa, jolla samanlaisia ajatuksia maailmanmenosta ja kaikesta muustakin, kun sellaisia ihmisiä ei kauheasti ole vastaan tullut, joiden kanssa ajatukset menevät niin hyvin yhteen.

tiesin hänet sinkuksi, kun häneen tutuistuin, päällimäinen ajatus häntä kohtaan on ollut se, että toivoo hänen kohtaavan, joskus sen miehen, joka hänet ansaitsee ja osaa häntä arvostaa, tuntisin iloa ja saisi itsekin hyvän olon hänen puolestaan, aivan mahtava nainen siis kyseessä.

nyt kuitenkin on alkanut tuntua siltä, että hänellä voisi olla halua olla jotain enemmän, ehkä ystäväksi tai joksikin muuksi, hänen ystävä haluaisin olla, mutta siitä seuraavan askeleen ottamiseen itsellä on esteitä, koska se mitä itsellä on hänelle tarjota tuntuu aivan liian riittämättömältä, siihen mitä hänenlaisensa nainen mielestäni ansaitsisi.......

siis olemme vasta ns. tuttuja, vaikka olemme aika paljon erillaisista asioista keskustelleetkin, mutta nyt kun hän olisi, ehkä kiinnostunut olemaan jotain enemmän, niin en tiedä miten pitäisi edetä, koska en ikinä ehtinyt ajatella, että ystävystyisin johonkin ihmiseen yhden uuden harrastuksen puitteissa, jota minun piti muutenkin vain kokeilla, mutta nyt jäänyt siihen jopa hieman koukkuun, osittain hänen takiaan. :)

eli itsellä on nyt sellainen tunne edellä mainittujen seikkojen takia, että vaikka hän onkin todella ihana nainen, jollaista en ole ennen kohdannut koskaan, niin miten tästä kannattaisi edetä, kun en haluaisi pilata mitään mitä meillä tällä hetkellä on, eli olen ihan tyytyväinen tilanteeseen näinkin, mutta ei minulla myöskään ole mitään esteitä sille, että voisimme olla myös ystäviä.

vaikka hänen ajatuksensa ovat kuin omiani, niin en tiedä miten tälläinen nainen oikeasti ajattelee, eli osaisiko hän ajatella, niin kuin itsekin ajattelen, kun meillä on myös muita yhteisiä mielenkiinnon kohteita, niin on nyt tullut mieleen, että voisimme vaikka vain harrastaa niitä yhdessä ihan vain ystävinä, vai voiko mennä jotain pieleen, jos nainen haluaisi jotain enemmän ja sitten huomaa, että emme sovi toisillemme parisuhteeseen (aikaisemmin kertomistani seikoista johtuen), osaako siis nainen olla ystävä sen jälkeen enää, jos on jo ihastunut, ehkä liikaakin ja sitten pettyy siihen, kun se ei kanna parisuhteeseen asti?

• Jassuka

Ujous tekee sellaista. Ehkäpä ajattelet liikaa entä jos nolaankin itseni tai muuta ikävää. Tervehenkinen nainen ei naura, eikä pilkkaa tai morkkaa, vaikka ei treffeille lähtisikään. Hän vain torjuu sinut kohteliaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8922
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3321
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2718
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2241
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2190
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1763
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18