Olen tilanteessa että haluaisin koko ajan seksiä, ja käy tilapäinenkin pelkän seksin halun vuoksi eikä tarvi liittyä mitään suuria tunteita tai seurustelupakkoa. Vain sen takia kun olisi niin kiva olla miehen kanssa. Mutta on todella vaikea löytää miestä joka ajattelisi samoin. Olen mielestäni kivan näköinen hyvässä kunnossa oleva 60 v nainen. Olenko liian vanha ja olisiko jo syytä unohtaa koko juttun? Minusta olen paremman näköinen kuin vaikka 10 vuotta sitten onnettomassa avioliitossa ollessani. Tuolloin halusin hyvin harvoin seksiä ja olin haluton. Erottuani olen saanut kyllä mahdollisuuksia mutta ne ovat olleet joskus noloja koska ikäiseni miehet eivät aina kykene. Nyt en ole ollut pitkään aikaan koska on vaikea löytää ketään. Mistä niitä halukkaita edes löytyy. Yhdenillan humalassa tapahtuviin juttuihin en lähde. On jotenkin vaikea puhua tästä aiheesta edes hyvien naisystävien kanssa. Kun tuntuu ettei pelkkää seksiä ole sopivaa haluta. En halua vaikuttaa päällekäyvältä tyrkyltä joten olen aika arka lähestymään ketään vaikka mielessä liikkuu vaikka kuinka himokkaita ajatuksia.
Apua, miten aikuinen nainen saa seksiä?
13
<50
Vastaukset
laitappa viestiä [email protected]
- pami
Terve vaan Anaskuliini,täällä toinen samassa tilanteessa.Hyvä seksi olisi ihanaa ja tässä iässä osaisi jo antaa nautiskellen.Vinkkejä?
- Satakunta
[email protected] jos kiinnostaa meno
Onko kummallakaan profiilia suomi24 treffi palstalla ?
Voitte kirjoittaa myös mulle sp.
[email protected]- Aatamina
[email protected] ja saat kyrpää..
[email protected] ja ei tarvi kärsiä puutetta 09 alue kohtuullinen ajomatka.
laita viestii
Pistäpä viestiä [email protected] niin jutellaan lisää...
- comeon
Hyvä A,osuit ilmeisesti tärkeään juttuun ja kirjoitit hyvin.
Tässä jo toinen "kanssasisko".Minussa ja ulkonäössäni ei mitään vikaa,mutta pelkän iloisen seksin haku ei oikein tunnu sopivan tämän ikäiselle.En myöskään voi kenenkään kanssa asiasta puhua,monilla ystävillä ne eroottiset ajat ovat jo ohi.
Minä niin haluaisin:):) Minulla on profiili suomi24 treffi sivulla ja minulle voi laittaa viestiä [email protected] niin sovitaan tapaamisesta ja katsotaan toisiaan silmiin...
No hitto jos poijaatkin talkoisiin ryhtyy ni minä kanssa,jos rauman suunnalla olis mukavalle aikuiselle kundille käyttöä niin laitappa meiliä.
[email protected]- etpetysaat
multa saat apua kokeneelta mieheltä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642