Apua, miten aikuinen nainen saa seksiä?

Aanskuliini

Olen tilanteessa että haluaisin koko ajan seksiä, ja käy tilapäinenkin pelkän seksin halun vuoksi eikä tarvi liittyä mitään suuria tunteita tai seurustelupakkoa. Vain sen takia kun olisi niin kiva olla miehen kanssa. Mutta on todella vaikea löytää miestä joka ajattelisi samoin. Olen mielestäni kivan näköinen hyvässä kunnossa oleva 60 v nainen. Olenko liian vanha ja olisiko jo syytä unohtaa koko juttun? Minusta olen paremman näköinen kuin vaikka 10 vuotta sitten onnettomassa avioliitossa ollessani. Tuolloin halusin hyvin harvoin seksiä ja olin haluton. Erottuani olen saanut kyllä mahdollisuuksia mutta ne ovat olleet joskus noloja koska ikäiseni miehet eivät aina kykene. Nyt en ole ollut pitkään aikaan koska on vaikea löytää ketään. Mistä niitä halukkaita edes löytyy. Yhdenillan humalassa tapahtuviin juttuihin en lähde. On jotenkin vaikea puhua tästä aiheesta edes hyvien naisystävien kanssa. Kun tuntuu ettei pelkkää seksiä ole sopivaa haluta. En halua vaikuttaa päällekäyvältä tyrkyltä joten olen aika arka lähestymään ketään vaikka mielessä liikkuu vaikka kuinka himokkaita ajatuksia.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pami

Terve vaan Anaskuliini,täällä toinen samassa tilanteessa.Hyvä seksi olisi ihanaa ja tässä iässä osaisi jo antaa nautiskellen.Vinkkejä?

• Satakunta
    • Onko kummallakaan profiilia suomi24 treffi palstalla ?
      Voitte kirjoittaa myös mulle sp.
      [email protected]

• Aatamina
    • laita viestii

• comeon

Hyvä A,osuit ilmeisesti tärkeään juttuun ja kirjoitit hyvin.
      Tässä jo toinen "kanssasisko".Minussa ja ulkonäössäni ei mitään vikaa,mutta pelkän iloisen seksin haku ei oikein tunnu sopivan tämän ikäiselle.En myöskään voi kenenkään kanssa asiasta puhua,monilla ystävillä ne eroottiset ajat ovat jo ohi.
      Minä niin haluaisin:):)

• Minulla on profiili suomi24 treffi sivulla ja minulle voi laittaa viestiä [email protected] niin sovitaan tapaamisesta ja katsotaan toisiaan silmiin...

• No hitto jos poijaatkin talkoisiin ryhtyy ni minä kanssa,jos rauman suunnalla olis mukavalle aikuiselle kundille käyttöä niin laitappa meiliä.
      [email protected]

• etpetysaat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      97
      3465
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      3
      3337
    3. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      50
      2363
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      76
      2311
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      92
      2281
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      139
      2088
    7. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      413
      1856
    8. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      31
      1848
    9. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      115
      1784
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      40
      1605
    Aihe