Primus 8000 lämminvesivaraaja

soliferi

Hei!
Osaisiko joku kertoa onko haittaa jos varaaja lämpeää tyhjänä? On niin hassusti asennettu tuo varaaja vaunuun, kun laittaa lämmöt päälle vaunuun niin varaajakin lämpeää. Lisäksi varaaja lämpiää kun laittaa pelkän kaasulämmityksen päälle, ei siis edes tarvitse painaa sitä hananappia.
Kiitos jos joku osaa vastata!

22

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waterloota
    • Voi_käyttää_tyhjänä

      Varaajan sisällä käy patterin putkilenkki kääntymässä, ei se mitään riko, vaikka varaaja olisi tyhjä.

    • Palstavahtijoksu

      Mitenkä tämä liittyy paljon puheena olevaan Rumatikkin,siinä ei vesien kanssa touhuta vaan puhallellaan .olenko jo tänään kaivannut Reinoani?

    • primusHuolt

      Hei laita kannuihin vettä ja täytä varaaja.Ei ole varaajalle hyväksi lämmittää tyhjänä.

      • Miksiköhän

        Herää kysymys miksi se ei ole hyväksi?


    • Hoppivaari

      Meillä touhutaan ilmalla,pahviputkia myöten puhalellaan,ei vesihuolia.

      • ReinohöpöttäjäJoksu

        Täällä Toijalassa tuotanoin Rumatikki riittää,mulla on kympin sähkölämmittäjä lisänä,puhallellaan vähän "kaksiäänisenä" muijan veljen kanssa.Kesällä taas Kylmäkoskelle.


      • ReinohöpöttäjäJoksu kirjoitti:

        Täällä Toijalassa tuotanoin Rumatikki riittää,mulla on kympin sähkölämmittäjä lisänä,puhallellaan vähän "kaksiäänisenä" muijan veljen kanssa.Kesällä taas Kylmäkoskelle.

        Millaisia orkkuja teille noista aivotuhnuista tulee kun ette niistä eroon pääse?

        Onko asialinja ihan mahdoton kaltaisillenne jauhopäille?


      • Joksukysyy

        Mikä rumatikistä sinut noin kiukkuiseksi saa?


      • Joksufani

        Meillä vaimon "veljen" kanssa sujuu puhalteleminen putkiimme oikein hyvin


      • Joksukysyy
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Millaisia orkkuja teille noista aivotuhnuista tulee kun ette niistä eroon pääse?

        Onko asialinja ihan mahdoton kaltaisillenne jauhopäille?

        Onko Reinoni tai muitakin Rumatikki asialinjalla tällä ,palstalla kuin minä ???


      • Joksuvastaa

        Kyllä kaikki muut jutut ovat niin ja näin rumatikistä. Kyllä se olen ainoastaan minä ,joka tiedän rumatikistä kaiken. Naisista tietäminen, on eri juttu


      • Joksu-fani

        Naisista minä en perusta ,muijan veli Toialasta on kiva punaposkipoika !!!


      • Joksufani
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Millaisia orkkuja teille noista aivotuhnuista tulee kun ette niistä eroon pääse?

        Onko asialinja ihan mahdoton kaltaisillenne jauhopäille?

        Kiva punaposkinen poika .Paljonko läski muijas työntää kuulaa ???Oletko Purhosta vai Mussalosta ,tai Tuurin alkoholisti ???


      • HyväJoksu

        Joksulla taitaa känni heittää jo krapulan puolelle. Älä Joksu anna periksi vielä.


      • Joksufani kirjoitti:

        Kiva punaposkinen poika .Paljonko läski muijas työntää kuulaa ???Oletko Purhosta vai Mussalosta ,tai Tuurin alkoholisti ???

        Rumatikki on jo käsitelty siltä osin kuin siitä "vitsiä" pystyy murjomaan. Teidän jaskanne jota tähänkin taas on kerääntynyt ei ainakaan paranna karavaanareiden arvostusta. Eikö asiallinen ja joskus huumoriakin vilautteleva kirjoittelu tyydytä teitä vai onko se jotain mihin hengenlahjanne eivät riitä.

        Olen tosin käynyt niin Toijalassa, Tuurissa kuin Purhossa ja Mussalossakin mutta ryyppääminen ja lihava akka vielä odottavat tuloaan, oma vartaloni tosin on hieman ylikehittynyt väärään suuntaan.

        Eivät nuo uudetkaan aivotuhnut paranna kuvaani noista teidän henkisistä kyvyistänne joita ei edes rumatikki näköjään pysty normaalin tasolle puhaltamaan vaikka onkin lämppärinä varsin tehokas.

        Teidän alkuperäänne en ryhdy edes veikkaamaan mutta Märynummen parantola tulee ensimmäisenä mieleen.


      • Tyäeläkeläinen
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Rumatikki on jo käsitelty siltä osin kuin siitä "vitsiä" pystyy murjomaan. Teidän jaskanne jota tähänkin taas on kerääntynyt ei ainakaan paranna karavaanareiden arvostusta. Eikö asiallinen ja joskus huumoriakin vilautteleva kirjoittelu tyydytä teitä vai onko se jotain mihin hengenlahjanne eivät riitä.

        Olen tosin käynyt niin Toijalassa, Tuurissa kuin Purhossa ja Mussalossakin mutta ryyppääminen ja lihava akka vielä odottavat tuloaan, oma vartaloni tosin on hieman ylikehittynyt väärään suuntaan.

        Eivät nuo uudetkaan aivotuhnut paranna kuvaani noista teidän henkisistä kyvyistänne joita ei edes rumatikki näköjään pysty normaalin tasolle puhaltamaan vaikka onkin lämppärinä varsin tehokas.

        Teidän alkuperäänne en ryhdy edes veikkaamaan mutta Märynummen parantola tulee ensimmäisenä mieleen.

        Tuohon vielä että kun mulla on tuo Hymerimopiili puhaltimell,on jäänyt eläkkeestä vähän rahoja pankkiin,pystyn ostamaan Vironputeleita.Mutta pääluvunmukaan pitäis aluemaksut saada.


      • Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Tuohon vielä että kun mulla on tuo Hymerimopiili puhaltimell,on jäänyt eläkkeestä vähän rahoja pankkiin,pystyn ostamaan Vironputeleita.Mutta pääluvunmukaan pitäis aluemaksut saada.

        Ei taida päästä teitä toheloita järki yllättämään pahemmin.


      • Tyäeläkeläinen

        Kumitupea en ole vetänyt koskaan suoronipäälle,vaikka eipä tuossa ole enään jäykkyytäkään.Muijakin lihonot muodottomaksi.


      • Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Kumitupea en ole vetänyt koskaan suoronipäälle,vaikka eipä tuossa ole enään jäykkyytäkään.Muijakin lihonot muodottomaksi.

        Kannattaisi teidänkin toheloiden miettiä mitä Työeläkeläinen edellä kirjoitti. Nuo teidän vitsinne kun eivät ole enää vitsiltä edes näyttäneet ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen.

        Eikä tuo sinun "Tyäeläkeläisesi" ole edes vitsi vaan jotain mitä ei näin oikein kehtaa edes kirjoitta jos sattuu vielä tyttölapsia paikalle. Koita käyttää järkeäsi ja kehitellä uusi nikki, tuo sivupersoonahomma kun ei sinulta oikein suju.

        Koko palstan maine on ala-arvoinen teidän muutaman typeryksen vuoksi joten lopettakaa ajoissa kun järjestä saattaa olla vielä rippeitä jäljellä.


      • Hoppivaari

        Vi.tuttaako köyhää ??? Ota homo lääkkeesi


    • Harmaavesiin

      Se on sama kusta lavuaariin kun noin höpöttämiseksi menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe