Liikasen Eki varoittaa.
Oma Talous lehdessä: Vuokrat voivat jopa kolminkertaistua!
Odottele siinä sitten rauhassa rommauksia vuokralla.
Nyt se myrkyn lykkäs! Liikasen Eki asialla
11
90
Vastaukset
- ei_ole
Tässä se oikea juttu!
"Omakotitonttien vuokrat voivat jopa kolminkertaistua
Kaupunkien vuokratonttien hinnoissa on monissa kaupungeissa isoja korotuspaineita. Esimerkiksi Pori uusii viiden vuoden sisällä 200 omakotitontin vuokrasopimukset. Samalla vuosikymmeniä vanhat sopimukset päivitetään nykyhintoihin."
http://yle.fi/uutiset/omakotitonttien_vuokrat_voivat_jopa_kolminkertaistua/7899223 - Hankkenin_ekonomisti
HUH-HUH...Eikä turhaan varoitakaan.
Kyllä nyt on tyfnyille kyyti kylmää! - vaiLiikanenKertoi.8D
E. Liikanen on virkaansa päässyt poliittisin ansioin, parempia taloustietoja saat vaikka rantojen pultsareilta.
- savieinari
Hui. Kaikki vuokraan mennyt raha on hukkaan heitettyä rahaa, vuokralaisen näkökulmasta.
Vuokranantaja sen sijaan kiittää ja hieroo käsiä tyytyväisesti yhteen.- kyllävuokrallaonmukavaa
Omistusasunto vuokratontilla on kyllä idioottimaisin ratkaisu mihin ihminen kykenee.
Siinä yhdistyvät eri asumismuotojen huonoimmat ominaisuudet kuten sivuvaunumoottoripyörässä auton ja moottoripyörän huonoimmat puolet.
Ei ole mikään ihme, että omistusuunot nyyhkivät täällä asumiskurjuuttaan. Voi voi, kalliiksi käy, olisitte sijoittaneet varanne tuottavimpiin kohteisiin. kyllävuokrallaonmukavaa kirjoitti:
Omistusasunto vuokratontilla on kyllä idioottimaisin ratkaisu mihin ihminen kykenee.
Siinä yhdistyvät eri asumismuotojen huonoimmat ominaisuudet kuten sivuvaunumoottoripyörässä auton ja moottoripyörän huonoimmat puolet.
Ei ole mikään ihme, että omistusuunot nyyhkivät täällä asumiskurjuuttaan. Voi voi, kalliiksi käy, olisitte sijoittaneet varanne tuottavimpiin kohteisiin.Olen sitä mieltä, että vuokratonteilla olevista taloista pyydetään yleisesti liian korkeita hintoja suhteessa muihin asuntoihin.
kyllävuokrallaonmukavaa kirjoitti:
Ei ole mikään ihme, että omistusuunot nyyhkivät täällä asumiskurjuuttaan. Voi voi, kalliiksi käy, olisitte sijoittaneet varanne tuottavimpiin kohteisiin.Vuokralla mukavaa, kyllä varmasti jos on valmis maksamaan siitä vaaditun hinnan(joka nousee vuosittain)
Minulla ei tähän varaa ole.- savieinari
pundit kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että vuokratonteilla olevista taloista pyydetään yleisesti liian korkeita hintoja suhteessa muihin asuntoihin.
Tuo on totta. Itse en kyllä edes ostaisi vuokratontilla olevaa taloa. Jotenkin vierastan asiaa. Jos sattuisi asumaan omassa ok- talossa joka on vuokratontilla ja tontin vuokra yllättäen kolminkertaistuisi, niin se voisi olla iso kulu mm. eläkeläisille, kun tulot tippuvat työelämästä siirryttäessä eläkkeelle.
savieinari kirjoitti:
Tuo on totta. Itse en kyllä edes ostaisi vuokratontilla olevaa taloa. Jotenkin vierastan asiaa. Jos sattuisi asumaan omassa ok- talossa joka on vuokratontilla ja tontin vuokra yllättäen kolminkertaistuisi, niin se voisi olla iso kulu mm. eläkeläisille, kun tulot tippuvat työelämästä siirryttäessä eläkkeelle.
Tonttivuokra on olennainen asumisen kulu. Vuokratonteilla olevia asuntoja myydään tyypillisesti hieman edullisemmin kuin omistustonteilla olevia asuntoja, mutta asumiskuluissa tuo ero katoaa nopeasti. Itse olen aina myös heti ohittanut vuokratonteilla olevat asunnot, kun olen asuntoa ollut vailla.
- eeerrrkkiii
Evakkoreki kutsuu
- asuntokeinottelukiihtyy
Istuvan porrvarihallituksen Ministereiden ansiotulolista on lama-vuodelta 2013 todella mielenkiintoinen.
Ykkössijalla on "työvoimapula"-ministeri Ihahahalainen. noin 260 000 euron tuloilla.
Kakkossijalla on nykypäivän "työväen" renki Antti Rinne, noin 220 000 euron tuloilla.
Vasta kolmantena tulee SUUR-pääomapuolue Kokoomuksen juoksupoika, Aleksanteri Stubb, jonka tulot ovat vajaa 180 000 euroa vuodessa.
Aleksanteri kiirehtikin koromankanavilla toivomaan veron-KEVENNYKSIÄ rikkaille vaatimalla kulutusveron nostamista reippaasti. Tällä vedolla Aleksanteri keräsi varmuudella Iltalehden toimituksen "tyylipisteitä" kuten keräsi Ruotsin edesmennyt porvaripääministeri Fredrik Rheinfeldkin. Rökäletappio ruotsin porvareille.
Neljäntenä porvarihallituksen ministeriemme palkkakoalitiossa tulee meidän NATO-erkki.. Nato-erkki sai ulkoministerin palkkauksen lisäksi noin 20 000 euroa pääomatuloa mitä ilmeisimmin Hyyssärin Sanomista, kuten näillä pojilla on tapana.
Jotta totuus ei unohtuisi, meni porrvarihallituksen ministerikaartin ja juoksupoikien ohi kokoomuksen nokkamies ja aivopesurien kuningas, EERO LEHTI kuin heittämällä, noin 12 500 000 euron pääomatuloilla.
Eddie Edwards alias liikanen sijoittuu tällä listalla sinne ihahahahaalaisen ja rinteen välimaastoihin.
Asuntokeinottelulla liikanen parantanee asemiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126