Papat vauhdissa treffisaitilla

Timmimimmi26

Tein huvikseni profiilin Treffit-sivustolle ja pettymys oli suuri, kun 95% viesteistä tulee itseäni puolet vanhemmilta, keski-ikäisiltä äijiltä, jotka eivät vetoa millään tasolla, ihan sama miten hyvä koulutus tai duuni sieltä taustalta löytyy. Ymmärrän että on vaikea löytää oman ikäisistä hyvinsäilyneitä yksilöitä, mutta nuorena naisena pakko sanoa että ei todellakaan nappaa himokkaat "papat".

39

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies33

No mutta eihän ne omanikäisetkään vastaa. En ole alaikäisille vastaillut koskaan. Korkeintaan minusta 4 vuotta nuoremmille.

• Timmimimmi26

4 vuotta ei ole mitään, jopa 6-9 vuottakin voi vielä jossain ääritapauksissa mennä, mutta kun itseäni n. 20-25vuotta vanhemmat äijät lähestyy niin siinä menee jo kylmät väreet, kaikella kunnioituksella vanhempaa herraväestöä kohtaan.

• RPR

Sanot sinä joka olet jo astunut kurppaikään. Juuri tälläisiä hypergamisia ja tasoaan ymmärtämättömiä suomalaiset huorat ovat.

Jos olisit edes keskitason nainen, olisit onnistunut saamaan itsellesi tuohon ikään miehen.

• samma.här

Olen itsekin huomannut sen että nettideittisivustoilla on 99% kurppaikäisiä naisia ja heillä silti on kurppaikäisyydestään huolimatta hirvittävät vaatimukset.

• Timmimimmi26

Osui ja upposi arkaan paikkaan näemmä palstan miehille. Kurppaiästä ei tietoakaan, toisin kuin näilä 35-vuotiailla "nuorekkailla keski-ikäisillä". ;)

• hullu-hottinen

Vanha kurppa raparperi-Hottinenhan se siellä taas kiukuttelee.

• samma.här
        Timmimimmi26 kirjoitti:

Osui ja upposi arkaan paikkaan näemmä palstan miehille. Kurppaiästä ei tietoakaan, toisin kuin näilä 35-vuotiailla "nuorekkailla keski-ikäisillä". ;)

Olen itse 86 syntynyt mies joten ei osunut mutta miksi et itse ota yhteyttä saman ikäisiin miehiin siellä sivustolla?

• Timmimimmi26

Olen toki saanut yhteydenottoja myös ikäisiltäni, oikein mukavilta miehiltä. Tuntuu että nämä ikäiseni kunnon miehet hukkuvat siihen, että palstalla näyttää ihan tilastollisestikin olevan eniten näitä papparaisia etsimässä nuorta lihaa, etovaa.

• liian.korkeat.vaatimu
        Timmimimmi26 kirjoitti:

Olen toki saanut yhteydenottoja myös ikäisiltäni, oikein mukavilta miehiltä. Tuntuu että nämä ikäiseni kunnon miehet hukkuvat siihen, että palstalla näyttää ihan tilastollisestikin olevan eniten näitä papparaisia etsimässä nuorta lihaa, etovaa.

Ja kukaan niistä oman ikäisistä miehistä jotka ottivat yhteyttä sinuun ei edelleenkään kelvannut? Meneekö se niin että mitä enemmän viestejä niin sitä nirsommaksi muututte?

• RPR
        Timmimimmi26 kirjoitti:

Mitä se kurppa siellä ulisee. Älä aloita tuota aivotonta "osu arkaan paikkaa,ähäjähää!"-lapseilua, jos itse et keksi mitään mitä voisit kieltää siitä mitä toinen sanoi.

Sinä olet kurppa, ja MA on sinulla laskussa, ja hypergamisen ämmän tapaan uliset kun sinuun ottavat yhteyttä miehet jotka on sinun tasoasi.

Joten älä pitää siinä, jos tuo on tasosi ja siitä huolimatta yrität saada naitua ylöspäin.

• RPR
        liian.korkeat.vaatimu kirjoitti:

Ja kukaan niistä oman ikäisistä miehistä jotka ottivat yhteyttä sinuun ei edelleenkään kelvannut? Meneekö se niin että mitä enemmän viestejä niin sitä nirsommaksi muututte?

Se on säälittävä kurppa jota kukaan ei enää huoli edes deittien ulkopuolella, ja nyt oma taso paljastuikin viimeisellä oljenkorrella.

Onhan tuo ihan selvä, esim. Tuloraja ollut varmaan jotain tolkuttoman suurta, johon pystyy vain sugardaddyt ja samalla tietenkin oma MA on myös tasolla jolla saa vain papparaisia, joten lopputulos on tuo.

• Timmimimmi26

Jo on aikoihin eletty jos 26-vuotias nainen on kurppa. :'D Mitäpä tuohon lähteä taistelemaan tuulimyllyjä vastaan, katkeruus kuultaa sen verran kauas että vaikka olisin ilmoittanut iäkseni 19-vuotta niin teini-iän ylittäneenä olisin palstalaisten mielestä kurppa, kun kehtaan valittaa ahdistelevista ikäherroista. ;) Onhan se ikävä romuttaa palstalaisten uskomus siitä, ettei nuoret naiset kiihotukaan kaljuista ja rypistyvistä kaljamahoista, eikä teidänkään markkina-arvonne lähde nousemaan tuosta edes tulevaisuudessa..

• Timmimimmi26

Sen vielä lisäisin, että kun täällä palvotaan Jungerin kaltaisia, vanhempia limanuljaskoja jotka olettavat elävänsä pappaiässä sitä parasta "MA-ikäänsä", niin miten ne papat nyt yhtäkkiä onkin palstalaistenkin mielessä sitä alinta kastia (eli samaa kastia minun ikäisteni kanssa) kun tällaisesta "kurpasta" ovat kiinnostuneita? Pientä katkeruuden sävyttämää ristiriitaisuutta havaittavissa. ;)

• ätmel

Et sinä sitä profiilia huviksesi tehnyt, vaan löytääksesi miehen. Miksei sitä voi myöntää? Mikä siinä on niin noloa?

• itsepetosta

Aika monella naisella lukee profiilissaan että "en ikinä olisi uskonut että teen profiilin" "en etsimällä etsi mutta.."

• panopappa

Käyn treffeillä ainoastaan itseäni 10 vuotta nuorempien naisten kanssa,
      yleensä ne päättyy sänkyyn.

• Parasta_ennen_20v

Kurppaiässähän sinä jo itsekin alat olla. 50-vuotias mies on sinun todellista tasoasi, paitsi jos on rahamies tai muu statusmies ja saa nuorempaa. Herää täti! Parasta ennen -päivä meni jo. Monenko miehen nussima muuten olet? Onko äpäriä?

• Timmimimmi26

On ihan turhaa yrittää kurpatella, tiedän olevani varsin nuori ja kaiken lisäksi turhankin nuoren näköinen, hyvät elämäntavat omaava ja sakset kiinni pitänyt likka. ;) Höpö höpö, jos 50-vuotias mies vokottelee puolta nuorempaa niin kyse on jo jonkin sortin pedofiliasta, olin sitten kuinka yli täysi-ikäisyyden hyvänsä, se on se mikä etoo!

• hän.toteutti

Kaikki miehet haluavat 17-25v naisen, se on totuus riippumatta omasta iästä.
        mikael jungner on tästä todiste.

• Parasta_ennen_20v
        Timmimimmi26 kirjoitti:

On ihan turhaa yrittää kurpatella, tiedän olevani varsin nuori ja kaiken lisäksi turhankin nuoren näköinen, hyvät elämäntavat omaava ja sakset kiinni pitänyt likka. ;) Höpö höpö, jos 50-vuotias mies vokottelee puolta nuorempaa niin kyse on jo jonkin sortin pedofiliasta, olin sitten kuinka yli täysi-ikäisyyden hyvänsä, se on se mikä etoo!

Kyllä naisella massiivinen kauneuden romahdus tapahtuu siinä 25-35v kohdalla, ei sille mitään voi. 50-vuotias mies sen sijaan on parhaimmillaan, eikä ihme että monella on puolet nuorempi tyttöystävä, jota vaihdetaan 5 vuoden välein, kun rupsahtamien alkaa uhata. Ja se on ihan normaalia ja luonnollista, että minkä tahansa ikäiset miehet himoitsevat teininaisia, eikä mitään ikämummoja. Eipä ole pahemmin yli 25-vuotiaita missejä, oletko huomannut? Mistähän mahtaa johtua?

• Timmimimmi26

50-vuotiaat miehet eivät todellakaan ole parhaimmillaan. Kaljamahaa, kaljuuntumista, rypistymistä, toimiikohan vehkeetkään enää.. Kyllä nuoret urokset ovat sitä mikä fyysisesti vetoaa eniten, aivan ehdottomasti! Ai pitääkö naisen olla missi että saa ikäisen miehen? Kyllä hipoo taas miesten kriteerit taivaita, me vaatimattomat naiset kun haluaisimme vain oman ikäisen kumppanin. :D

• ei.kriteerit.ikään.lopu

"me vaatimattomat naiset kun haluaisimme vain oman ikäisen kumppanin. :D"

ja sen lisäksi tietenkin pitkän, naamakomean ja korkean statuksen omaavan sosiaalisen miehen.

• Parasta_ennen_20v
        Timmimimmi26 kirjoitti:

50-vuotiaat miehet eivät todellakaan ole parhaimmillaan. Kaljamahaa, kaljuuntumista, rypistymistä, toimiikohan vehkeetkään enää.. Kyllä nuoret urokset ovat sitä mikä fyysisesti vetoaa eniten, aivan ehdottomasti! Ai pitääkö naisen olla missi että saa ikäisen miehen? Kyllä hipoo taas miesten kriteerit taivaita, me vaatimattomat naiset kun haluaisimme vain oman ikäisen kumppanin. :D

Sitä kun ei miehen ulkonäöllä ole mitään väliä ja kyrvänkin saa pystyyn pillereitä popsimalla. Se on naiselle ihan sama, minkä näköinen jässikkä siinä vitun päällä ähkii, se ei paljon vaadi, sen kun makaa haarat levällään. Mies sen sijaan ei halua nussia rumaa kurppaantunutta vanhaa naista, koska se on nimenomaan naisen ulkonäkö, mikä saa nussimahalut nousemaan.

• Parasta_ennen_20v kirjoitti:

Kyllä naisella massiivinen kauneuden romahdus tapahtuu siinä 25-35v kohdalla, ei sille mitään voi. 50-vuotias mies sen sijaan on parhaimmillaan, eikä ihme että monella on puolet nuorempi tyttöystävä, jota vaihdetaan 5 vuoden välein, kun rupsahtamien alkaa uhata. Ja se on ihan normaalia ja luonnollista, että minkä tahansa ikäiset miehet himoitsevat teininaisia, eikä mitään ikämummoja. Eipä ole pahemmin yli 25-vuotiaita missejä, oletko huomannut? Mistähän mahtaa johtua?

Meinaakko että sinullakin ne parhaat nuoruusvuodet koittavat sitten 5-kymppisenä, kun nuoria naisia alkaa tulla ovista ja ikkunoista? Kannattaisikohan tuon Jungnerin ja muiden julkkismiesten palvomisen sijaan joskus vaikka ihan prisman kassajonossa katsella ympärilleen ja arvioida että kuinkahan moni niistä liikkeellä olevista viisikymppisistä äijistä oikeasti vaihtaa naisen nuorempaan viiden vuoden välein?

• Parasta_ennen_20v
        stellaria81 kirjoitti:

Meinaakko että sinullakin ne parhaat nuoruusvuodet koittavat sitten 5-kymppisenä, kun nuoria naisia alkaa tulla ovista ja ikkunoista? Kannattaisikohan tuon Jungnerin ja muiden julkkismiesten palvomisen sijaan joskus vaikka ihan prisman kassajonossa katsella ympärilleen ja arvioida että kuinkahan moni niistä liikkeellä olevista viisikymppisistä äijistä oikeasti vaihtaa naisen nuorempaan viiden vuoden välein?

Se on hyvin mahdollista, että minulla on 50-vuotiaana sellainen varallisuus ja asema, että pystyn hyvinkin ottamaan itseäni puolet nuoremman tyttöystävän ja vaihtamaan 5 vuoden välein. Ei tietenkään joku alkoholisoitunut perusduunari välttämättä pysty, vaan joutuu tyytymään aisurin asemaan kurppaantuneen ja muiden miesten moneen kertaan käyttämän vaimonrähjäkkeensä kanssa.

• oletvanhaköpö
        Parasta_ennen_20v kirjoitti:

Se on hyvin mahdollista, että minulla on 50-vuotiaana sellainen varallisuus ja asema, että pystyn hyvinkin ottamaan itseäni puolet nuoremman tyttöystävän ja vaihtamaan 5 vuoden välein. Ei tietenkään joku alkoholisoitunut perusduunari välttämättä pysty, vaan joutuu tyytymään aisurin asemaan kurppaantuneen ja muiden miesten moneen kertaan käyttämän vaimonrähjäkkeensä kanssa.

Mites se sua kiinnostaa, kun olet ollut koko ikäsi yksin.

• mmm-rerdb
        hän.toteutti kirjoitti:

Kaikki miehet haluavat 17-25v naisen, se on totuus riippumatta omasta iästä.
        mikael jungner on tästä todiste.

Ei pidä paikkaansa. Itse ainakin ottaisin paljon mielummin Marian (ex-Jungnerin) kuin sen nykyisen blondin.

Olen kylläkin Mariaa pari vuotta nuorempi.

• bjhbjhnjhbh

Tyypillinen nainen: itket täällä turhia viestejä sen sijaan, että lähettäisit itse aloitusviestin niille miehille, jotka sinua kiinnostavat.

• vaara.vaanii

Siinähän on vaara että nainen voisi saada pakit kun laittaa itsensä likoon ja tuollaista naiset eivät kestä. Aina pitää olla takaportti avoinna tyyliin "en minä ollutkaan kiinnostunut kunhan olin ystävällinen"

• onnellinen751

Itse olen tasan 40v. Nuoret naiset ovat kauniita, mutta en ikinä pystyisi seurustelemaan esimerkiksi 20-25v tytön kanssa. Koko ajatusmailma on niin erinlainen. Ulkoanäköä arvostan, tottakai, mutta rakastan aivoja! Olen huomannut että valitettavan usein nainen kypsyy vasta 40korvilla kun esimerkiksi lapsikriisi on jo käyty läpi. 10 vuotta sitten ollessani 30kymppinen seukkasin hetken 19v tytön kanssa, siinä ei onnistunut mikään. Sen ikäisen päässä ei liiku kuin biletys ja kikkeli.

• Juoksuvaihe.päällä

"Sen ikäisen päässä ei liiku kuin biletys ja kikkeli."

Ja nimenomaan muiden kikkelit eikä se poikaystävän kikkeli :D

• Missä_kikkeli_liikkuu

Ylä- vai alapäässä? HÖHÖHÖHÖHÖHÖ!!!!

• Näin_liikkuu_kikkeli

Kikkeli liikkuu edestakaisin!

• Kakkossmiess

Otit taas esille iäisyysaiheen. Niin, eipä ne sinusta varmaan aviopuolisoa etsikään vaan panoseuraa. Jos sinulla on viel tyypillinen nuorten naisten kuva jossa peilin edessä työnnetään tissejä ja peppua esille provosoi se kyllä miehiä kirjoittamaan.

Sitten kun on vielä iso joukko nuoria naisia, joille iällä ei ole merkitystä tai heitä jopa kiihottaa vanhemmat miehe, mutta eivät tee aloitteita, niin miesten täytyy olla itse aktiivisia.

Itsellä (45v) parin viikon selailun tulos Tinderissä n. 30 alle 25 v.matchiä joista 6 alle 20v. Enkä siis paina sydäntä esim. ylipainoisten, tatuoitujen tai lävistettyjen kohdalla.

Joten turha käydä taas miehiä moralisoimaan.

• Neitiihminen

Höpö höpö, kukaan nuori nainen ei voi kiihottua papasta. Miehet kun ovat pääosin heikentyneet materiaalina, etenkin perheenpäinä, niin tyttörukat etsivät isähahmoa. SIllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kun tyttö ja pappa kohtaavat, iskee karu totuus päin kasvoja ja tyttö haluaa juosta pakoon.

• Poikamies44
        Neitiihminen kirjoitti:

Höpö höpö, kukaan nuori nainen ei voi kiihottua papasta. Miehet kun ovat pääosin heikentyneet materiaalina, etenkin perheenpäinä, niin tyttörukat etsivät isähahmoa. SIllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kun tyttö ja pappa kohtaavat, iskee karu totuus päin kasvoja ja tyttö haluaa juosta pakoon.

Tässä taas joku ikäneito levittää valheellista propagandaa. Aito teinirakkaus teininaisen ja vähän vanhemmankin miehen välillä on täysin mahdollinen, varsinkin jos mies on vielä kuin poika, eikä mikään avioliitojen kuluttama lihonut ja kaljuuntunut ukkomies.

• RPR
        Neitiihminen kirjoitti:

Ole sinä kurppa hiljaa, äläkä yritä levittää tuota ikäkriisiäsi miehiin. Teillä MA laskee 25 ikävuoden jälkeen ja miehillä se lähtee vasta tuolloin nousuun. Mutta nämä,miehet taas eivät halua teidänlaisia ryppyisiä ja tyhmiä maavalaita.

Jotain väitteesi tyhmyydestä kertoo se, että vastasit noin jollekin joka saa nuoria naisia. :D

• Kakkossmiess
        Neitiihminen kirjoitti:

Neitiihminen ei ehkä tiedä, että tinderissä match tarvitsee molemmat ospuolet painamaan sydäntä toistensa kohdalla, joten ihan omaa fantasiaa nämä matcit eivät ole.

• ohjeistaja

Nolo käppänät lukeneet palstalta, että miehen ma on parhaimmillaan noin vanhana ja reppanat vielä uskoneet! *huutonaurua*
      No jos ne kohta oppisivat, että ei Vittu todellakaan ole enää mitään asiaa noille markkinoille.
      Ja miksi sä, nuori nainen edes kulutat aikaa jossain treffisivulla. Se on niin säälittävää kun vaan olla ja voi. Mene vaikka tinderiin, siellä on parempi tarjonta ja käppänät pysyy poissa jaloista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8882
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3311
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2698
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2231
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2190
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1753
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18