Kaupassa kierrellyt nainen

1_ja_2

Näytit eksyneeltä ja kuin etsivän jotain enemmän kuin mitä siitä pienestä kaupasta löytyy. Ties kuinka monta kertaa seikkailit hyllyjen välissä edestakas, vilkuilimme ja katsoimme toisiamme liian pitkään. Kassalle mennessä tulit hyllyn päätyyn ja vilkuilimme toisiamme. Lähdin pois ja vielä ovelta vilkaisin sinua ja katsoit takaisin. En ollut yksin, mutta yksinäinen. Jäit ajatuksiini.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punertavathiukset

      Missä päin tämä tapahtui?

      • 1_ja_2

        Jyväskylän seudulla.


    • Ensin-vanhasta-eroon

      Eli olit siis vaimosi kanssa liikkeellä? Jos on avio/avoliitossaan "yksinäinen" niin eikö sellainen ämmä kannata jättää, ja alkaa etsiä sitä uutta vasta sen jälkeen, eikä sotkea kolmatta osapuolta koko soppaan? Sitten kuitenkin kun homma kusee, sinä luikit sen akkasi hameen helmoihin piiloon ja syytät tätä kaupassa näkemääsi pahaksi munahaukaksi, joka vietteli sinut väkisin. On väärin sotkea täysin viattomia osapuolia omaan paskaan liittoon.

      • 1_ja_2

        Vaan, kun tilanne ei ole kuvaamasi kaltainen. Olen vapaa mies ja en luikkimassa mihinkään.


      • Ensin-vanhasta-eroon
        1_ja_2 kirjoitti:

        Vaan, kun tilanne ei ole kuvaamasi kaltainen. Olen vapaa mies ja en luikkimassa mihinkään.

        No yleensä tuota "en ollut yksin, mutta yksinäinen" -fraasia käyttää varatut, jotka etsivät vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolen... Että mieti jatkossa hieman tarkemmin sanavalintasi.


      • erkki_sat21345
        Ensin-vanhasta-eroon kirjoitti:

        No yleensä tuota "en ollut yksin, mutta yksinäinen" -fraasia käyttää varatut, jotka etsivät vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolen... Että mieti jatkossa hieman tarkemmin sanavalintasi.

        Mitä se muille kuuluu, jos vaikka aloittajalla olisikin vaimo.
        Et voi tietää niiden parisuhteesta mtiään. Meillä vaimo aikonut jättää mut ja sanonut ettei rakasta, mutta ehkä ollaan vielä niin kauana että toinen löytää jonkun muun, niin lapselle kaikista paras vaihtoehto. Luulen että moni muukin tekee samoin. Sitäpaitsi me eii olla menty missään kirkossa naimisiin.


    • lisätietojakaipailisin

      Milloin tämä tapahtu ja tuntomerkkejä naisesta?

      • 1_ja_2

        Perjantaina. Tumma, kaunis.


    • senkinsika

      Etin mun jäbän kultivoituneisiin juomatottumuksiin soveltuvia laatuoluita. Pitää import-oluista, tämä meidän karvanen nallekarhu!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe