Olen pidättäytynyt seksistä vuosikausia, kaiken sen ajan kun olen ollut sinkkuna. Sitten yksi periksiantamaton mies sai minut harrastamaan seksiä kanssaan muutamia kertoja lyhyen ajan sisään tapaamisestamme.
Sukupuoliyhteydessä ei oltu, mutta muunlaista seksiä oli.
Kyseinen mies on minusta kiinnostunut muutenkin, mutta en voisi ajatella seurustelua hänen kanssaan, kun olemme niin erilaisia, enkä usko että suhde kestäisi kauan.
Teillä, jotka olette langenneet vastaavaan, kuinka kauan on kestänyt, että asian on pystynyt jättämään taakseen, niin että tuntuu taas edes vähän samalta kuin ennen tapahtumia? Eihän sitä kokonaan saa pyyhittyä, enkä sitä tarkoitakaan. Tällä hetkellä surullinen ja ristiriitainen olo näistä tapahtumista.
Sitäkin ihmistä jäi kaipaamaan, muuten kuin seksuaalisessa mielessä,
ja ikävähän toinen on jättää sen toisenkin takia.
En koe olevani nyt huono nainen tämän johdosta, vaan pyrin jatkamaan elämää tämän jälkeen, kuten ennen tapahtumia, kunnes olen valmis seurusteluun. Epäonnistuin vaan tämän kerran. En olisi uskonut itsestäni, en sitten yhtään.
On ehdoteltu seksiä säännöllisen usein, ja seurusteluakin joskus, mutta hyvin olen torpannut kaikki ehdottelut tähän mieheen saakka.
Vaikka ei odottaisi ihan avioliittoon saakka, niin jokatapauksessa olisi hyvä tapailla muuten pidemmän aikaa ja tutustua kunnolla, ennen sänkyyn menoa.
Nyt ajattelin jo ensimmäisen päivän jälkeen, että mies ei kiinnosta minua seurustelumielessä ja välttelin häntä, mutta sitten kävi kuten kävi.. Olen todella pettynyt itseeni.
Avioliiton ulkopuolinen suhde sinkkuna
9
<50
Vastaukset
- sjifogps
Taivas on auki Golgatan kohdalta edelleen. Joh. 3:16
- sjifogps
Finnair vie taivaaseen GPS:llä ja takaisinkin sieltä,
Raamattu helvettiin. eikä tuo takaisin.
Usko minua, minä olen GPS, näytän sulle tietä!
SjifoGPS. 25.4.2015 : 23:22
- to_y
Jesaja 40: 30,31
Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Kaikki ihmiset uskovaisetkin kompastelee se on inhimillistä. Kerro asiasta Jumalalle rukouksessa niin saat syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä. - Jumalan_armo
Jumalan armo on enemmän kuin seksi tai ihmisten mielipiteet tai mikään maailmassa oleva asia, ja Jumalan rakkaus on osoitettu Jeesuksen ristillä eikä kukaan ihminen voi sitä tyhjäksi tehdä mitenkään. Tietenkin on ihmisen hyvä palvella Jumalaa hyvällä omallatunnolla ja sen tähden olkoon jokaisella miehellä oma vaimo ja vaimolla oma mies, ettei syntyisi mitään haureutta ihmisten keskuudessa.
- Raamatussa_todistus
Raamatussa todistus ja opetus myös tästä: jos joku tekee syntiä niin Puolustaja on Isän tykönä eli Jeesus syntiemme sovittajana.
- parannuksen_askeleet
Ei sinkkuna oleminen ole mikään ihmistä huonontava asia. Minä en aikoinaan kyennyt edes harkitsemaan seurustelua, koska asialle ei ollut raamatullisia perusteita ja liikaa risikitekijöitä. Siinä oli pakko olla jokin haureudellinen elementti. Ehkä se liittyi vastakkaisen sukupuolen kauneuteen, jossa oli jotain demonista. Jokin haureuden saastutus ajaa ihmisiä yhteen, ja avioliittokaan ei ole tae mistään siveydestä. Aina on jokin saastaisuuden elementti, mielenliike, ajatus, tunne. Ja jokaisesta tällaisesta asiasta voidaan johtaa joku muu paha asia, ja siitä kumpuaa lisää pahuutta loputtomiin yhtä loputtomissa ketjuissa. Yhdessä vaiheessa uskoin, että olin aiheuttanut pahuudellani avaruussukkula Challengerin räjähdyksen. Seurakunnan pappi ymmärsi hyvin tämän dilemman. Ne olivat elämäni yksinäisimpiä vuosia. Toisella puolella painosti Kiusaaja, toisella puolella yhtä ehdoton ristiin naulittu Kristus.
Jeesus opetti minulle hyvin varhain, että kristityn aidoin ja tavoiteltavin mielenlaatu on masennus ja ilo väliaikainen mielentila, josta on hyvin lyhyt askel haureuteen, paatumukseen ja ikuiseen kadotukseen. Ehkä sinäkin voisit kanavoida mielen saastan johonkin käytännön toimintaan, niin kuin minä aikoinaan. MInä keräsin aikoinaan hengellisen musiikin kokoelmani sorakuopalle ja poltin bensiinillä, koska Kristus kertoi omatunnolleni niissä olevasta saastasta. En tosin koskaan järjellä ymmärtänyt, mitä pahaa Don Franciscossa tai Pro Fidessä oli, mutta pimeiden voimien palvontaa ne olivat. Tai revi vaikka kirjahyllyn kirjat silpuksi. Tai nykyäänhän voi myös hakea kirjaston kierrätyshyllystä kirjoja ja repiä niitä, jotta ei saata muita kiusaukseen. Yhdessä vaiheessa omatuntoni soimasi minua, koska oli naarmuttanut jäätä kadulla. Helpotti, kun sai korjata naarmut vedellä. Toiminta sovittaa teot ja estää uutta pahuutta,
Voit myös kokeilla asioiden visualisointia. Minä piirsin aikoinaan kadotuksen liekkeihin hukkuvia ihmisiä kaikkiin papereihin, joita käsittelin. Tai etsi, niin kuin minä, mahdollisimman paljon tietoa kadotuksesta. Se avasi Jeesuksen valkohehkuisen vihan syvimmän olemuksen, ja tämän rinnalla kaikki maallinen oli kovin mitätöntä. Ehkä näin voisit unohtaa koko ajatuksen seurustelusta ja puhdistua. - kesääkohden15
Samalla tavalla kävi itsellenkin pari kertaa, hyväilyseksiä (ei yhdyntää). Mies oli tullut uskoon vuosi ennen tapaamistamme. Tiedän, että minun on vaikea olla täysin ilman seksiä ja välillä pelkään sortuvani yhdyntään asti. Kuitenkin luotan, että Jeesus auttaa ja hänen avullaan pystyn vastustamaan kiusausta. Valitettavasti uskovaisissakin miehissä on nykyään paljon esiaviollisen seksin kannattajia... Toki naisissakin. En ole ylpeä itsestäni, mutta sentään pahin ei tapahtunut. Vaikka seksi yhdyntöineen on kaunis asia avioliitossa.
- Ihminen413
Mene ja tee asiassa parannus. Pyytämällä saat tekosi anteeksi ja olisi hyvä antaa anteeksi myös itsellensä. Pääasia, että tämän lankeemuksen opetus jää kuitenkin mieleen, jottei anna vastaavaa tapahtua enää.
- parannuksen_askeleet
Kun Jeesus aikoinaan opetti minulle, että todellinen usko on syvimmiltään katumusta ja seurustelu syntiä, löysin lohdun tutkimalla kadotuksen olemusta ja toistamalla lausetta "Jeesuksen nimessä, väisty sielunvihollinen". Ja kuten tätä aiemmin kerroin, pastorimme hyvin ymmärsi naisen muodon iljettävyyden ja tuskan, jonka se tuo ihmiselle. Siksi taistelin seurustelua vastaan ja tuhosin jopa hengellisen musiikkikokoelmani, koska uskoin muusikkojen salassa palvelevan sielunvihollista.
Seurustelu ei perustu mihinkään todelliseen uskoon. Jos ihminen, kuten minä, tutkii sieluansa, sen takana on lihallinen himo ja salainen toive päästää avioliittoon toteuttamaan mieleen vuosien patoutunutta saastaa. Se on siis lihallisuutta puettuna kristillisyyteen.
Siksi parannus voisi olla rituaaleja ja "väisty sielunvihollinen" -lauseen toistamista. Piirrä paperille kadotuksen liekkeihin hukkuvia ihmisiä, kuten minä ja pidä niitä näkyvillä muistutuksena onnettomasta iankaikkisuudesta. Luovu radiosta, irtisanoudu maailmallisista ystävistäsi ja suhtaudu veljeesi ja sisareesi Kristuksen rakkaudella, mutta kuten maailmaan: siedä sitä, mutta älä kiinnity, koska kadotuksen kuningas voi pukeutua hurskaaksi ihmiseksi.
Jeesu myös käski minun tehdä iltaisin rituaaleja, jotta voisin vastustaa kiusausta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279