Fiattini vikalista Arabiksi

JoksuKuopiosta

16

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teidenjumala

      Nuin se näyttääkin jo ihan kohtuu lyhyeltä.

    • Tyäeläkeläinen

      Mainitaanko tuossa Rumatikkiäkään?pirun hyvä puhallin näihin keleihin.

      • JoksuKuopiosta

        Laitoin kuparikierukan pallogrillin sisälle kiertämään. Nyt tulee vaunuun lämmintä vettä.
        Rumatikistä ,kun ei oikein veden lämmittäjäksi ole näillä keleillä.


      • JoksuKuopiosta kirjoitti:

        Laitoin kuparikierukan pallogrillin sisälle kiertämään. Nyt tulee vaunuun lämmintä vettä.
        Rumatikistä ,kun ei oikein veden lämmittäjäksi ole näillä keleillä.

        Kahden vuosikymmenen kokemuksella Trumatic lämmittää niin auton kuin vedenkin alle -30C lämpötilasta plussaan päin sillä kylmemmässä en ole päässyt kokeilemaan.

        Nuo teidän Rumatikkivitsinne eivät enää pure joten lieneekö teidän syytä kehitellä hieman nopeammin vaihtuvia typeryyksiä?

        Truma on nopea ja tehokas lämmitin niin vedelle kuin m-auton sisätiloillekin.


      • Palstavahtijoksu

        Rumatikki pystyy hyvinkin puhaltelemaan ulkoilmalämpöön lisää 20C.kesällä pirun hyvä värkki,käytiin Kylmäkoskella.mutta ollenko jo tänään maininnut Reinon?


      • Reinoatypertää
        karva.naamari kirjoitti:

        Kahden vuosikymmenen kokemuksella Trumatic lämmittää niin auton kuin vedenkin alle -30C lämpötilasta plussaan päin sillä kylmemmässä en ole päässyt kokeilemaan.

        Nuo teidän Rumatikkivitsinne eivät enää pure joten lieneekö teidän syytä kehitellä hieman nopeammin vaihtuvia typeryyksiä?

        Truma on nopea ja tehokas lämmitin niin vedelle kuin m-auton sisätiloillekin.

        Ei jokisen reinoa tarvitse teititellä!


      • JOKSUFANI

        Koita Reinohöpöttäjä Joksu taas löylykauhaa tunkee anukseesi. Joksu jäi anuksen kannakselle.


    • Reinollaviiraa
      • Joksufani

        Aha Kuopion Tiina 69 /Joksu on aloittanut taa juopottelun . Loppuviikko on luvassa mielenkiitoisia Reino höpinöitä


      • Reinollatahmoo

        Kuten jokisen reinon kirjoituksistakin voi päätellä, reino elää täysin omassa onnellisissa maailmassaan!


      • REINOHÖPÖTTÄJÄJoksu

        Kännissä on hyvä olla täällä Kuopiossa.


      • Ihmetellätäytyy
        REINOHÖPÖTTÄJÄJoksu kirjoitti:

        Kännissä on hyvä olla täällä Kuopiossa.

        Jo nyt on kumma jos ei yhtä jokisen reinoa Kuopion poliisit saa häädettyä takaisin asuinpaikalleen?


      • Tyäeläkeläinen
        Ihmetellätäytyy kirjoitti:

        Jo nyt on kumma jos ei yhtä jokisen reinoa Kuopion poliisit saa häädettyä takaisin asuinpaikalleen?

        Kummia kuuluu, palstavahtijoksu höpisee Reinostansa Perjantaina,Joksuhan on yleensä viikonvaihteet kotona.Rohkeasti vaan jo puhaltelemaan Rumatikillä.


      • Joksufani
        Ihmetellätäytyy kirjoitti:

        Jo nyt on kumma jos ei yhtä jokisen reinoa Kuopion poliisit saa häädettyä takaisin asuinpaikalleen?

        Kyllä tuli Reinohöpöttäjä Joksulta taas hyvä kommentti Kuopiosta, ja tukevassa kännissä. Kyllä nauretaan kippurassa


      • Niintietysti
        Joksufani kirjoitti:

        Kyllä tuli Reinohöpöttäjä Joksulta taas hyvä kommentti Kuopiosta, ja tukevassa kännissä. Kyllä nauretaan kippurassa

        Yhteiskunnan ongelmajäte reino "Joksu" jokinenkin on näemmä herännyt!


      • Joksufani

        Nyt tuli taas hyvä kommentti Reinohöpöttäjä Joksulta kännissä. Taas nauretaan kippurassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe