on poistettu. Kuka valitti ja miksi?
Hän kertoi helluntailaisten huijanneen hänen dementoituneelta isältään rahaa.
Yx petetty-nikin kirjoitukset
8
<50
Vastaukset
- mikäonagendasi
Ja auroora olisi halunnut niiden olevan ikkunassa koska uskoit mieluusti pahaa helluntaista,, niinkö?
en valittanut, kuten en valita sinunkaan avaamisitasi vaikka iahetta olisi kovin usein. - oletsyvällejopäässyt
Koita valittaa välillä Juudaksesta, hän ainakin todistettavasti huijasi rahaa ilman helluntain nimeäkin ja oli itse Jeesuksen valitsema, miksi et itke kuinka viheliäisiä helluntait ovat vetoamalla Juudakseen, yritä edes jospa kieroutunut mielesi saisi siitä pientä lohtua.
* On ihan hyvä, että poistettiin, nehän on yksittäis tapauksia ja henkohtaisia asioita, ei niitä pidäkkään tänne tuoda, siitä luotseille ! Onhan monia muita foorumeita, missä saa valittaa ihan mistä vaan !
- Eenokki
Minä olen tuonut luettavaksi tuhansia yksittäistapauksia koskien helluntailaisten(uudestisyntyneiden????) teoista.
Synnit ja rikoksen käsittävät laidasta laitaan. Sisältäen myös paholaisen palvonnan opissa kuten heidän elämässäänkin.
Helluntailaisiin en voi luottaa enkä isis järjestöön. Luotseja ei ole sitten uudistuksen. Ylläpito sen on poistanut jonkun pyynnöstä.
Sitä paitsi aihe liittyi helluntailaisuuteen.
Miksi ette voi vaan tunnustaa että jotkut ihmiset hell.srk:sta on menetelleet väärin ja antaa myötätuntoa uhreille.
Tuollainen uhrin syyttäminen kun epäkohta on paljastunut pahentaa vain helluntaiseurakunnan mainetta.
- EiHellari
Luin poistetut jutut. Vähän rimaa hipoavia kirjoituksia. Tietty oli hyvä, että sai purkaa ulos pahaa oloaan, mutta ehkä oli vähän väärä foorumi. Oltiin mielestäni vähän turhan lähellä, etteikö pian olisi voinut tulla kunnianloukkausjuttuja.
Silloinkin, kun on mielensä pahoittanut oikein kunnolla, kannattaa silti pitää mielessään käytöstavat....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa359251Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6122744- 1522003
- 1021438
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1481438Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1061175- 751087
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon210986- 37984
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10963