Milloin teitä olisi pitänyt alkaa liehittelemään, jos Juhannuksena haluaisi saada?
palstalaisnaiset
11
<50
Vastaukset
Heti pitää aloittaa koska naista pitää piirittää kauan, että ehtii lämpenemään :)
Mikä sen suloisempaa , kuin liehittely :) - vihatipunen
Ylihuomenna n. klo 12 ehtii vielä.
- gallupoija
Jos laitan viestin tänään illlalla, niin luetko aamulla ennen puoltapäivää?
- vihatipunen
gallupoija kirjoitti:
Jos laitan viestin tänään illlalla, niin luetko aamulla ennen puoltapäivää?
Minne ajattelit sen viestin laittaa? Mulla alkaa ylihuomenna klo 12 ruokatunti, että sinne vaan halukkaat jonoon...
- palstanainen
Ei kiitos. Vain hän kelpaisi.
- gallupoija
Kauanko Hänen pitää lämmitellä vai tarvitseeko yhtään?
- dsafalskj
Jos olet ätmi, mikään aika ei riitä. Jos olet jännämiesidiootti, "se vain tapahtuu" ja nainen antaa heti.
- mastektomia
Tai sitten suuren statuksen omaava mies, toimitusjohtaja tai julkkis ym
- rumanaineen
Olen niin ruma ettei se käy päinsä :(
No eiköhän sitä vielä ehdi jos on oikein taitava ja innokas. :)
- kerttu654321
Jos mies on haluttava niin käy puutostilan hoitoon yhden tapaamisen jälkeen. Eli pari päivää ennen juhannusta riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1823395
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763175Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385