Hemmetti!!!

Niina

Siis oikeesti, miten tämä vaan voi olla mahdollista? Olen kuukauden aikana tapanut kaksi mielenkiintoista miestä (ite olen ollut aika yllättynyt että kaksi näin mielenkiintoista tyyppiä on osunut mun tielle ihan odottamatta). Kuvio on ollut sama (on tapahtunut monta kertaa myös aiemmin), tulen kotiin, olen oikeasti tosi iloinen ja ajattelen että voiko tämä nyt oikeasti tapahtua, tapaan kiinnostavan henkilön, joka sanoo että olen kiinnostava ja että hän soittaa.. Ja sit tapahtuu tämä sama, ei mitään, ei soittoa, ei mitään yhteydenottoa! Voi hemmetti, inhoan tätä odottamista, ja jos kokemus sen kertoo, niin mitään ei tule tapahtumaankaan. Miksi?

6

1466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sype

Ehkä kiinnostuksesi kohde on homo tai on sitten vain yksinkertaisesti löytänyt hyvän pillun.

• miesse

Hmm... huonoa tuuria kenties?

• Japash

Odottaminen on ikävää..
      Etenkin jos jotain on luvattu.. Mutta..
      Eikö se ole heidän häviönsä jos eivät älyä pitää lupaustaan?

Toisaalta voi olla, että heistä jompikumpi soittaa heti kun vaan aikaa löytyy..
      (ihmiset ovat turhan kiireisiä nykyään..)

"Myrskyn jälkeen tulee aina auringon paiste.."
      - Tuntematon viisas.. Kyllä se hyvä onnikin joskus potkaisee.. Usko pois.. =)

• Pakit antanut

Monesti haluaa olla vastapuolelle ystävällinen, vaikkei jatko niin kiinnostaisikaan.

Mikäli kemia ei pelaa tai naisen läheisyydessä tuntee stressin tai kyllästymisen oireita niin jatkoa ei seuraa...

Ylisosiaaliset, puheenaihetta jatkuvasti muuttavat naiset kammoksuttavat eniten, kauhukseni olen vielä huomannut että kaksosnaisten läheisyydessä en viihdy pitkään.

• RosvoRoope

Että se voisit olla sinä joka soittaa. Ehkä on toisin sovittu mutta tee se silti.

Minulla on kanssa ystäviä jotka alkavat heti alkumetreilla "laskemaan" vaivaa, että kuinka paljon on itse tehnyt suhteen eteen ja kuinka paljon se toinen. "en kyllä soita nyt kun kerta soitin viimeksi" ja "jos se ei te niin tai näin, niin en sitten minäkään"

Tälläiset suhteet eivat tule koskaan johtamana kovin pitkälle. Saat vielä huomata että sinusta tulee aina tuntumaan siltä kuin se olisit juuri sinä, jonka tarvitsee tehdä kaikki panostus suhteen ja ystävien eteen. Hyväksy se. Silloin onnistut.

Minulle kävi niin, että sovittiin, että minä otan yhteyttä, mutta homma päättyi mielestäni täysin mönkään ja halusin vain vajota maan alle. Ei ollut aikomustakaan soittaa. Tyttö otti kuitenkin yhteyttä ja sanoi suurinpiirtein että senkin roisto, tule heti pussaamaan. Olin otettu ja homma lähti rullaamaan.

• Syitä on varmaan yhtä monta kuin henkilöitäkin.Joillakin syy saattaa olla se mitä itse olet esittänyt itsestäsi ja kyseinen varautunut sanomaasi.Joillakin se voisi olla sitä"small talk"tapaista sanomista vailla tarkoitusperää.Ehkä joitain perusteita.

Sama se naisiakin koskee.Annatte ymmärtää muuta kuin sallitte miehen tehdä.Tarkoitan esimerkiksi juuri sitä intoa mitä itse ajat tässä kirjoituksessasi takaa.Nainen on onnessaan tai oikeammin näyttää olevan, mutta pian ilmenee"kemioiden"epäsopivuus jostain kummasta syystä.Ihan hyvä peruste muuten, mutta faktat jäävät yleensä puuttumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7755
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1009
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      899
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe