Miksi kauniilta naisilta ei saa pimppiä?

TilastoTieteilijä

Olen oman elämäni emppiirisen tutkimuksen perusteella tullut siihen tulokseen että kauniilta naisilta vaan ei saa pildee vaikka mitä tekisi. Sitä vastoin rumilta ja lihavilta naisilta saa helposti. Hommassa vaan on jopa tilastollinen epäsuhta sillä väittäisin että suurinosa suomalaisista naisista on kauniita. Jos otan kauppareissussa kymmenen naisen otannan ikäluokassa 20-45v niin yhdeksän näistä on kauniita ja seksuaalisesti haluttavia mutta yksi on ruma lihava iljetys. Kun jos vastavuoroon isken naisia esim netistä tai baarista niin kaikilta kauniilta naisilta saan pakit sata prosenttisella varmuudella mutta sitävastoin rumilta naisilta saa jatkoa ja pahempaan tuskaan pildeäkin helposti. Mikä tässä yhtälössä mättää koska jos suurinosa naisista on kerran kauniita niin tilastollisestihan joltain kauniilta saisi jossainvaiheessa varmasti mutta kun ei. Jos ajatellaan että kävellessäsi työmatkan ja sillä jalkakäytävällä on kymmenen koiranpaskaa niin suurella todennäköisyydellä astut jonkun päälle tai useammankin mutta jos kadulla on vain yksi koiranpaska niin suurella todennäköisyydellä et astu siihen. Joten mikä selittää tämän jopa tilastollisen kummajaisuuden naisten saamisessa?

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies36

Saa kauniilta. Et vaan osaa lirkutella ja pyytää kauniisti. Itse olen saanut kauniilta pimppiä ja olen seurustellut kauniin naisen kanssa. Nainen haluaa huomiota ja kehuja joten sinun pitää vaan lirkutella ja olla rohkeempi.

• nohelppokysymys

No hej toi tilastojuttuuu siinä on kyse siitä kysynnän ja tarjonnan laeista. Ei se rumpe eli ruma saa itekään eikä sitä lähesty niin useat. Sitten ku lähestyy se on antelias. Mieti sitten kauniita naisia jotka saa 10 000 tarjousta illassa erinäkösiltä miehiltä. Ne sanoo automaatilla ei sulle jos et oo joku mulkkis eli julkkis.

• läpyläpy

Aika hyvä vastaus.

• Kunnioitaitseäsi

Koska kauniilla. Naisella on itsesuojelu vaisto.
      Näin hän suojelee itseään hyväksikäyttäjiltä, raiskaajilta, petollisilta, jännämiehiltä, naisten naurattajilta itseään! kuka tahansa ei kelpaa eikä lankeaa joka ihailun perään. Sitä myös kutsutaan itsekunnioitukseksi. Riittikö vastaus?

• Niinkaisitte

Näinhän se on ja rumalla ei sitten lainkaan ole itsekunnioitusta!? Eli kaunis on sisäisestikin kaunis ja ruma ruma?

• Se_on_kysyjästä_kii

No, mites noi mokkakikkelit? Saako ne kauniiltakin naisilta? Ilmeisesti saa, vai kuinka?

• Karman_laki
        Niinkaisitte kirjoitti:

Näinhän se on ja rumalla ei sitten lainkaan ole itsekunnioitusta!? Eli kaunis on sisäisestikin kaunis ja ruma ruma?

Valitettavasti, vaikka idealistit kuinka haluaisivat muuta väittää, niin tämä maailma toimii niin, että ne, joilla on paljon jo ennestään, saavat lisää ja ne, joilla ei ole, eivät saa, vaan helposti menettävät senkin vähän, mitä niillä on.
        Eihän tuota asiaintilaa pysty ymmärtämään, mutta niin se vain tuntuu menevän.

• Hjkhjkj

Vastaan tähän naisena, että ei kuulu tapoihini antaa pimppiä kuin omalle miehelleni eikä siihen mitenkään vaikuta olenko ruma vai kaunis. Eli ei irtoseksiä kiitos.

• jokosais

Mä haluisin irtosexiä kun ei ole mitään naista. Että tarviihan yksinäisetkin sexiä.

• ätmel

Voithan sopia jonkun alemman tason miehen kanssa, että hän on sinun miehesi sen viisi minuuttia mitä toimitus kestää.

• 7plus1

Eli se oma mies on ollu sulla sitten sinun logiikan mukaan jo heti syntymästä saakka. Sinähän et anna kuin "omalle miehelle"

• Mulla kyllä on ihan päinvastaisia kokemuksia.

• fef4et4444

Voisi kuvitella että kauniilta naisilta saa helpommin koska ovat tottuneet ja rohkeampia, lisäksi vähemmän kilpailijoita koska, koska pelkää että siitä öö muut iskee kanssa sitten pitempi parisuhde vaikeampi

• lölsöqalsöqs

Tämähän on kautta aikojen ollut luonnon laki että kauniilta ei saa ja rumalta ei kelpaa(eikä saisikaan).

• Kriteerini

Sinulla on vielä toivoa jos rima on oikeesti noin matalalla. Minulle kelpaa vain alle 20 vuotias neitsyt tai kelpaa joissain tapauksissa vähän yli 20 neutsytkin, Jos näyttää vielä pikkutytöltä eikä naiselta. Kauniita ei siis ole valittavaksi ja rumat ei käy laatuun.

• Omasta_kokemuksesta

Sanoisin että kauniilta saa jopa helpommin kuin tavikselta. Todella kauniit ovat monesti aika yksinäisiä, kun niiltä ei kukaan uskalla tosissaan käydä kysymässä. Kaikenlaisia lirkuttelijoita kyllä pyörii ympärillä, mutta ei ihan tavallista turvallista jamppaa.

• HyväKiertää

Niin saakin ehdottomasti ja kauniista naisesta riittää useammallekkin, kun ne tuppaa laittaa miehen kiertoon vähintään neljännes vuosittain ;)

• RumakaanEiHuoliRumaa

Miksi aina vaan pitää olla kaunis tai komea :( VITUTTAAAAA!!!! Antakaa Nyt sitä pillua!!!!!!!!!!

• mies30turku

Kyllä kauniiltakin saa. Pitää vaan olla itsevarma ja mennä juttelee ja pyytää treffeille.
      Koulussa lähestyin niitä hiljaisia naisia ja yhden kanssa seurustelinkin. Oli tosi nätti ja mukava kun tutustuin. En usko että baarista saa, harvoin nainen lähtee baariin munan perässä.

• 14ynnä18

Et ole sitten baareissa käynyt =DDD

• EnOleNähnyIkinä

Onko rumalla naisellakin pillu??

• nainen75v

Huono vitsi suojella itseäsi ihan tyhmältä asialta.

• Joo, olen naisena ihmetellyt ihan samaa, että kun minustakin yhdeksän kymmenestä miehestä olisi ihan semmoisia joille antaisin milloin vain, niin miksi ihmeessä vain se yksi ruma lihava iljetys vonkaa minulta sitä pimppaa? :D

• 1212

Tai sitten olet tyypillinen nainen ja huomaat vain 20% miehistä.

Eli todellisuudessa kelpuuttaisit 9/10 * 20% = 18% miehistä.

Näin esimerkiksi 60% suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Oletko varma että 5/6 heistä kelpaa sinulle? Jos kyllä, niin kelpaako 100% miehistä jotka eivät ole ylipainoisia?

• rumakaunis

Kauniin naisen ei tarvitse antaa pildee, koska hän saa miehiä muutenkin. Rumat valaat antaa epätoivoissaan, että saisi edes hetken tuntea miehen läheisyyttä.

• Rumanainenvaan

Voi olla näinkin joissain tapauksissa. Mutta itku pitkästä(tai lyhyestä) ilosta ja itse en alentuisi moiseen. Siksi elän yksin ja selibaatissa ja ilman läheisyyttä ja rakkautta. Nyt ja aina ja ikuisesti.

• EnitenVituttaaKaikki

En tiedä siis en osaa vastata aloittajan kysymykseen.. Mutta olisiko joukko itsarille kysyntää?

• 6plus14

Kauniilla naisella on vara pihdata koska saa aina ja koska vaan keneltä vaan, joten ei muuta kun valitsee komeampia. Rumat naiset joutuvat tyytymään jämäpaloihin eivätkä saa komeimpia jännämiehiä, kun kauniit vie ne, joten ruma tyytyy vaan paremman puutteessa johonkin.

• nainen75v

Ei pidä paikkaansa. Yrität loukata naisia. Todellisuudessa et saa itse keneltäkään. Siksi nimität heistä rumiksi :)

• AinakoTyydytään

Eikö rumalla naisella ole tunteita? Että vaan tyydytää johonkin. Keneen vaan.. :(

Ei kai se ulkonäkö kaikkea merkitse? Eikö rumat sitten voi lainkaan rakastaa toisiaan aidosti?

• AinakoTyydytään
        nainen75v kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Yrität loukata naisia. Todellisuudessa et saa itse keneltäkään. Siksi nimität heistä rumiksi :)

Minustakin nämä rumaksi nimittelijät ovat pelottavia pahoja ihmisiä. Itse en nimittele ketään.

• 6plus14
        nainen75v kirjoitti:

Olenko jossain väittänyt saavani? Ja hyvinpä tuo väite paikkansa pitää. Kai mä muuten saisin yhtälailla kuin toisetkin.

• rumamunamies

Onnittelut oman tasosi löytämisestä.

• rehtimies123

Se että ette saa naisilta niin ette osaa puhua niille. Teillä vaan pillu mielessä. Olen saanut ainakin 30 naiselta ja kaikki nättejä.

• puhemies12345

Ulkonäöstä se on kiinni eikä puhumisesta. Itse pälätän kun ruuneperi mutta en saa naisia kun naamani ei vaan miellytä ketään.

• paskasuomiperkele

Se on sen hypergamian syytä kaikki.

• Kantotelinejasielu

Monet koreat pillunkantotelineet haistavat metrien päähän, kun idiootti on pelkän pillun perässä. Tämä loukkaa kantotelinettä, joka toivoisi, että joku näistä kyrpäaivoista voisi pitää hänestä myös ihmisenä. Tästä seuraa se, että pillunkantotelineet voivat olla todella nirsoja sen suhteen, että kenet kyrpäaivoista päästää päällensä runkkaamaan. Vain parhaimmat kyrvät kelpaavat, jos edes nekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8882
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3311
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2698
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2231
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      37
      2190
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1753
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1705
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18