Rotan kanssa yhdynnässä??

rakastaneläimiä

Näin viime yönä todella outoa unta, ja näin jälkeenpäin en oikeastaan ole varma oliko se unta vai painajaista. Olin illalla katsonut tv:tä ja nähnyt siellä (kesy)rotan (valkoisen, harmaat täplät). < tämä siis tapahtui oikeassa elämässä.

Unessa: En muista unesta enää paljoa, mutta muistan että olisin ollut lähdössä matkalle. Siinä ennen matkaa siis ilman mitään kiireitä, isäni oli laittamassa ruokaa. En tiedä missä äitini oli mutta en sitä unessa ajatellutkaan. Yhtäkkiä huomasin sen (kesy)rotan jonka olin nähnyt tv:ssä (siis ihan oikea rotta, ei esim. mikään piirretty) olevan yhdynnässä kanssani! En pitänyt tunnetta lainkaan ahdistavana, päinvastoin. Isäni vain välillä katsoi minua ja sanoi jotain mutta muuten ei välittänyt vaikka minulla oli rotta haaroissani. Kun ne pienet siittiöt menivät sisälleni, tuntui ihanan kiihottavalta, mutta en saanut suurempaa orgasmia vaikka olisin halunnut. Sitten isäni sanoi jotain tyyliin "ne on niin pieniä ettet sä voi saada orgasmia" tai jotain sinnepäin. Sanoillaan hän tarkoitti rotan siittiöitä. Ihmettelin jonkun aikaa miksi ihmeessä rotta tekee tuollaista ihmiselle, sitten menin omaan huoneeseeni ja aloin miettimään että en kai vain tule raskaaksi, mitäs jos minulle syntyy sellaisia lapsia jotka ovat puoliksi rottia ja puoliksi ihmisiä. Sitten aloin miettimään onko sellainen ylipäätään mahdollista. Tajusin ettei se voi olla mahdollista, koska rotta ja ihminen ovat eri lajeja, mutta mietin kuitenkin minkä näköisiä olisivat sellaiset rotan ja ihmisen "risteytyslapset". Lopuksi muistan saaneeni ison orgasmin ja sitten uni loppui.

Osaisiko joku auttaa??

ja muuten, olen pian 18 vuotias tyttö, ja en ole koskaan seurustellut tai ollut kenenkään pojan kanssa lapsuuden jälkeen. Rakastan kuitenkin erästä henkilöä, mutta meillä ei ainakaan tähän mennessä ole ollut mahdollisuutta tavata toisiamme tai edes puhua toistemme kanssa. Luulen, että hän ei edes tiedä minusta mitään koska asumme eri paikkakunnilla, todella kaukana toisistamme...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastaneläimiä

      Ja tosiaan olen oikeastikin lähdössä matkalle aika pian

    • rakastaneläimiä

      Hei tarvitsisin vastauksen!!

      • Zhau

        Rotta kuvaa yleensä negatiivisia asioita itsestä, epärehellisiä tai vaikka vihollisia lähelläsi. Tukahdutatko omaa seksuaalisuuttasi tai haluatko tuoda sitä esiin :) Nyt on kevät ja hormoonit alkavat kenties hyrräämään, se on ihan normaalia. Tutkaile siis ketkä ovat ystäviäsi ja ketkä eivät, turhat pelot pois omasta seksuaalisuudestasi, jos siinä jokin vaivaa mieltäsi niin ota asioista selvää jos jokin asia pelottaa. Vastuun ottamista itsestä ja omista teoista. Uni on omien tuntemustesi läpikäyntiä, unohda uni jos olet nuori ihminen sillä ei se tee mitään pahaa kun uni on oman alitajuntasi kuvitetta eli ei uni ole koskaan paha, siinä vain käsitellään omia tuntemuksia parin viimeisen päivän ajalta.. mikä on huolettanut parin päivän aikana, sieltä se vastaus löytyy jos sellainen on.


    • Unesi kertoo oikeastaan suhteestasi sinun ja isäsi välillä.

      Taidatte olla läheisiä.

      Olet lähdössä matkalle ja sen aikana voi tapahtua paljon. Isäsi päästää sinut matkustamaan ja hän saattaa vaikuttaa sinusta välinpitämättömältä, mutta sitä hän ei ole.

      Unessasi on useita ja jopa kirjaimellisia viittauksia seksuaaliseen kanssakäymiseen. Rotta tarkoittanee merkityksetöntä miestä sekä sinun että isäsi mielestä. On ikään kuin haluaisit toteuttaa seksuaalisuuttasi salaa isältäsi, mutta kuitenkin hänen hyväksymisensä rajoilla.

      Katselit rottaa ja isäsi oli valmis hyväksymään jopa sellaisen.

      Tätä voisi ajatella usealla tavalla, kuten unia yleensäkin.

      Joko matkaanlähtösi vapauttaa sinut isästäsi, taikka viet kaiken hänestä huolimatta.

      Miten kuvailet rottaa, hän antaa sinulle nautintoa, mutta isäsi on auktoriteetti edelleen. Kokeneena unien tulkitsijanakin pidän tätä poikkeuksellisena.

      Unessasi vapaus ja sen odotus on niin vahvasti läsnä. Kuitenkin kaikki seksualisuuteen liittyvä on luonnotonta ja häpeällistä. Velvollisuus auktoriteettia ja isää kohtaan on merkittävä.

      Edellä esitetyn perusteella voinen esittää, että koet seksuaaliset halusi luonnottomina.

      Isäsi varmaan hyväksyisi kaiken, et kuitenkaan mainitse sanallakaan äitiäsi.

      Elät isääsi varten, et halua tuottaa hänelle pettymystä.

      Jostain syystä halusi invalidisoivat sinua, johtuuko se äidistäsi?

      Kaunis uni, kiitos että jaoit.

    • En muotoillut edellä sanomaani oikein.

      Tulkitsin sinun olevan lesbo, siinä ei ole mitään epäselvää.

      Itse asiassa, jätän tämän korkeimpieitteni harkittavaksi.

      • rakastaneläimiä

        Tuota noin... En ole lesbo, enkä ole läheinen isäni kanssa, sori vaan, voitko tulkita uudelleen kiitos?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe