Uskovien vaikutus mahdollisuudet yhteiskunnassa?

Orginal-Vastavoima

Miten, te Jumalan Rakkaat, jotka rakastatte Totuutta ja vihaatte valhetta ja vääryyttä, kuinka ja MITEN uskovat voivat osallistua, yhteiskunnan ja oman maan ja oman Kaupungin hyvin vointiin ja menestykseen ?

Omasta mielestäni, ja se mitä on Kirjoitettu, on meillä rajattomat mahdollisuudet, toimia ja vaikuttaa yhteiskuntaa, MUTTA
MUTTA
ei kuten maailma ja maailmassa ja sisällä itse.

nyt otan lähtökohdaksi, yhden ja parhaan tavan, mahdollisuuden yhteiskunnan ja sen vääryyksien muutoksiin.

YHTEINEN SOPIMUS RUKOUS!

Matt. 18:19 Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

ja Jumala on luvannut kuulla ja tehdä jotain, ei aina kuten ihminen aivoittelee vaan Jumala joka tietää mitä seuraavan mutkan takana on.

Miksi tämä ei ole suosittua ja paljon käytössä, (en tiedä kuinka paljon tämä on käytössä, mutta tuloksien perusteella ei kovin paljon :( )

Jos kaksi uskovaa sopii mistä asiasta tahansa, he saavat sen, joten sopimuksen jälkeen tulee "linnoittautua" omaan salaiseen piilopaikkaan, kammio ja olla siellä RUKOUKSESSA kunnes vastaus tulee !

eli mene ja rukoile piilossa ja salassa ja ISÄ joka näkee ja vastaa, on sitten antava mitä te olette anonneet!

Mutta, ihmiskunnia, maine ja lihan himo, eivät salli, epärehellisten rukoilijoiden tehdä tätä sillä he eivät saa omaa kunniaa !
ja siitä tästä on kyse!

Jos joku ihminen, poliitikko tahi "tavis", haluaa että esim, homot eivät juhli suomessa, niin ei muuta kuin sopimusrukous ja ole kammiossa kunnes Jumala tekee, et sinä.

joten, kenelläkään joka mainostaa että voi paremmin hoitaa ja vaikuttaa asioihin olemalla esillä ei ole muuta kuin tahtoa olla Temppelin harjalla ja näkyvillä.

kuten Ulkokultaiset, tahtovat rukoilla näkyvillä paikoilla että saisivat kunniaa ja mainetta ja TODISTUKSIA jumalattomilta Jumalaa uskoville !

Mikä todistus on hyvä suositus Jumalan edessä ?
Jumalattoman joka vihaa Jumalaa ?

Pyri osoittautumaan sellaiseksi mitä Jumala tahtoo.

2. Tim. 2:15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

Kenelle poliitikko pyrkii olemaan mieliksi ?
Jumalalle, joka ei ole tähän käskenyt eikä tarkoittanut, vai äänestäjille ?
eli ihmisille !

no sama se. KOKO maailma on pahan vallassa, se yhteiskunta eli kulttuuri !

Älkää olko osallisia TOISEN IHMISEN synteihin sillä te saatte siitä palkan ! ja tämä palkka ei ole teille mieluinen!

kavahtakaa vääriä opettajia.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurhaaHyrinää

      HEI, PYSÄHDY. Kenelle JEESUS puhui. Parempi käännös kuuluisi näin. Kun te
      minun opetuslapseni ( APOSTOLIT ) rukoilette, ja kun teitä on kaksi taikka useampia
      paikalla, " siellä olen minäkin ( Jeesus ) paikalla teidän kanssanne. Jos me löytäisimme jostakin muutamia APOSTOLEITA, jotka ovat saaneet totuuden pyhänhengen lahjaksi
      niin silloin mekin voisimme ehkä osallistua rukoiksiin heidän kanssaan, mutta koska
      meillä kenelläkään ei ole suoraan taivaasta annettua totuutta sekä pyhää henkeä, niin
      mitenkä meitä kukaan kuulisi. Meidän rukouksemme saattavat mennä ohi aaltopituuden. Miten paljon aikaa tuhlataan turhiin rukouksiin, joilla ei ole mitään toivoa
      mennä perille, koska raamatusta selviää tärkeä kaava annettuna apostoleille,
      rukoilkaa hengessä ja TOTUUDESSA. Onko meillä kenelläkään totuus, I don't think so.

    • OleVarovainen

      Meille " taviksille " sopii hyvin se raamatunkohta missä ilmoitetaan ISÄN tietävän
      kaikki meidän tarpeemme " ennenkuin edes sitä rukoilemme."Miksi sentähden rukoilla
      sitä mikä jo on Jumalan tiedossa. Radio-saarnaajista huomaa miten heikoissa he ovat
      ulkokultaisuudessaan. Heistä jokainen jättää mainitsematta Jeesuksen ohjeet rukoilun
      tärkeysjärjestyksestä. " Tulkoon sinun valtakuntasi, tapahtukoon sinun tahtosi" jne.
      Ne ovat tärkeimpiä kohokohtia rukouksessa YAHWElle. Jos jätät ne mainitsematta,
      Välimies Jeesus saattaa jättää esittelemättä sinut ISÄLLEEN YAHWE- JUMALALLE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe