Kerroin viestissä rakastavan häntä ja hän vastaa että ok.... mitä tää tarkoittaa, menin itse ihan ymmälle. Ihan pihalle, eikö hänellä ole tunteita minua kohtaan vai mitä?voisko joku mies vastata mulle
miehen vastaus ihmetyttää
10
94
Vastaukset
- rakkausrunoilija
Suosittelen kertomaan kasvotusten, koska silloin näkee reaktion.
Toisaalta, mies on voinut ymmärtää sen vitsinä mulle sanottiin sama just eilen puhelimessa ja sanoin vaan että öitä :D tietenki pitäis vähä tietää minkälaiset välit teilläki on keskenään, missä yhteydessä sanonu jne.. mutta on niitä muitaki tapoja osoittaa välittäminen jos ei suusta pysty sitä pusertaan, enempi ne teot painaa kuitenki yhäki.. tai sitte mies on täyskakka joka ei vaan yksinkertaisesti välitä niin paljoa ja tunne samalla tavalla (jos nyt lasketaan pois ne yli-innokkaat jotka on heti viikon jälkeen sanomassa sitä r -sanaa ja kuola poskella oottaa sitä toiseltaki).
https://www.youtube.com/watch?v=W8NvvsGoKt8- kiItti_mies
Minä ostan viikko rahoilla naksuja ja seksi palveluja LaRitulta :)
kiItti_mies kirjoitti:
Minä ostan viikko rahoilla naksuja ja seksi palveluja LaRitulta :)
sun pitäis vissiin vielä vähä hioa tuota iskutekniikkaas.. mikäli meidän välisessä ihmissuhteessa sellaista pitää enää/vielä ees tehdä; huomasin että kilpaa on samanniminen jakomielitautinen sanonut seurustelevansa mun kanssa, unohtaen välissä edellisen kerran. ei muuta ku peukkua ylöspäin sellaiselle, ehkä se joskus vielä onnistuu.
- Rakastaa.tai.ei
Tarkoittaa sitä mitä sanoi. Jos rakastaa saa yleensä vastatunnustuksen.
- dfghjk
Se on impotentti nelikymppinen vanhus varmaankin.
- wikiwiki
OK on lyhenne amerikanenglannin sanasta okay. Tarkoittaa hyväksymistä tai kuittausta.
- Alve_Lääkelehtinen
.
Rakastamme vain toisiamme1!
har1!
. Kun minä tulen sanoneeksi miehelleni, että minä rakastan sinua,
tulee vastaukseksi: - noo, ei se mitään haittaa!- Hyvä_ettei----
.
"Tuleeks telkusta tänään mitää"
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131206- 2271189
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671058Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179953Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15929Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33802- 71797