Mielipiteitä

Tinkerbell1111

Olen 18 -v naisenalku. Minulla on pituutta 159cm ja painoa 47kg, rintaliivien koko 65 DD, vyötärö 58cm, lantio 88cm, kengännumero 35. Minulla on kerman värinen iho, suuret tumman siniset silmät, pieni suora nenä, täyteläiset pulleat pusuhuulet (kaikki aina kysyy onko ne aidot, kyllä on!), pitkät, tuuheat ja kaarevat vaaleanruskeat ripset, sydämen muotoiset kasvot, siro leuka, lantiolle yltävät kullanväriset paksut luonnonkiharat hiukset, ei säkkärät vaan sellaista isoa lainetta. En meikkaa arkena ollenkaan ja silloin kun meikkaan niin ripsari ja huulikiilto riittää, koska iho on hyväkuntoinen. Pukeudun yleensä aika rennosti, eli tennareihin, farkkuihin, verkkareihin, huppareihin ja t -paitoihin. Kun lähden "viihteelle" niin minihameeseen ja korkkareihin, sekä johonkin kivaan toppiin. Miehet, mitä mieltä tälläisestä?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpais.mulle

      kuullostaa täydelliseltä.... varsinkin pitkät hiukset plussaa ja isot boobsit noin pienellä ja sirolla.

      • jatkossa

        18..... ettei ois 14/16


    • Tätä_mieltä

      Sun pitäis kysyä pojilta, koska olet vielä tyttö. Muutaman vuoden päästä oot varmaan todella upea. Kauniilta vaikutat.

    • IhanaOot

      No huh mikä taskuvenus... :P Tollasen kun sais ihan omaksi.

    • 54tujcghjuyg

      Joku ätmi siellä taas fantasioi, homo vissiin.

      • Etkötiedämikähomoon

        Eikö homo fantasioisi miehestä?


      • bvghi75ttuhcchh
        Etkötiedämikähomoon kirjoitti:

        Eikö homo fantasioisi miehestä?

        Homot voivat esittää naista kiihottaakseen miehiä.


      • Höpöhöpöhöpö
        bvghi75ttuhcchh kirjoitti:

        Homot voivat esittää naista kiihottaakseen miehiä.

        Höpö, höpö.


    • eräskakskymppinen

      Nuoret ne on aina nättejä. Nauti nuoruudesta

    • Getfitquick

      Kuulostat Kaalimaan kakaralta! Oli joskus hittituote.

    • Mielipiteeni

      Tuo 58–88 näyttää aika reteeltä. Hienoa jos olet sinut sen kanssa. Meikki mun makuun on luomu, sellainen kun on max kulmakarvat meikattu, ei itään muuta. Ei lävistyksiä eitä tatuointeja.
      Minihame vaatii paljon jaloilta tai näyttää typerältä

    • jkgkjguyuyf

      "Miehet, mitä mieltä tälläisestä?"

      Sitä mieltä, että joku on täysi raakile vielä, kun hakee hyväksyntää tuntemattomilta miehiltä.
      Mieti nyt vähän. Olet selvästi miettinyt ulkokuortasi kovasti ja tyytyväinen peilikuvaasi. Mitä väliä silloin toisten ihmisten mielipiteillä on?

    • tinkitinkitinki

      Haha, ei sun kenkäkoko voi olla 35...ja muutenkin luultavasti vain kuvailet jotain aivan muuta kuin itseäsi. 65 DD rinnat, just joo ja mitä muuta luettelitkaan..haha. Jotkut varmaan uskoo sua.

      • Kengänkoko37

        Miksei vois olla 65dd rinnat? Miksei vois olla kengänkoko 35? Tuohan on pieni, niin pienillä ihmisillä on pienet jalat. Rintaliivien koko 65dd on kuppikoolta sama kuin 70d, 75c, 80b, 85a. Vieläkö vaikuttaa uskomattomalta?


      • Kurppanana

        Aloitus tuskin on totta mutta mittojen puolesta aivan mahdollista.

        Itse 159cm pitkä ja kengänkoko vaihtelee 35-36, riippuen mallista. ;) Jotkut suomalaisetkin ovat luonnostaan siroluisia ja tällöin kädet, jalat ovat pientä kokoa tietysti.


      • Harhakuvaomasta
        Kurppanana kirjoitti:

        Aloitus tuskin on totta mutta mittojen puolesta aivan mahdollista.

        Itse 159cm pitkä ja kengänkoko vaihtelee 35-36, riippuen mallista. ;) Jotkut suomalaisetkin ovat luonnostaan siroluisia ja tällöin kädet, jalat ovat pientä kokoa tietysti.

        Minulla on myös ystävä joka on mielestään siro koska on pienijalkainen. Farkkujen tuumakoko lienee 33 eli se siitä 'siroudesta'.


      • Kurppanana
        Harhakuvaomasta kirjoitti:

        Minulla on myös ystävä joka on mielestään siro koska on pienijalkainen. Farkkujen tuumakoko lienee 33 eli se siitä 'siroudesta'.

        No nuo "sirot" ovat oma lukunsa mutta todellisuudessa siroja hekin ovat toki luustonsa perusteella, eiväthän ne luut mihinkään siitä isone vaikka elopaino olisikin reippaampi. ;) Voi olla puhtaasti läski mutta pienet kädet, jalat jne.. Ne sirot luut ovat vain siellä läskin alla.

        Itse katson siroksi kokonaisuutena kun tuumakoot housuissa ovat alle 27. Näillä 25 tuuman farkuilla lie suht siro noin muutenkin.. mutta makuasia tuokin ja läskihän se minäkin toki olen jonkun naisen mielestä. :D Mutta mielipidenvapaus kai meillä kaikilla on.
        Itse taas tunnen vielä itseänikin sirompia naisia, keski-ikäisiä siis ja kovin ovat siroja oikeasti omaan silmääni. Kyllä niitä Suomessa vielä löytyy.


    • johanrinne

      Kelpais

    • tylsäää

      Ois kiva seurustella 18-21. 21-31 v naisten kanssa ja 22-24 v naisten kanssa ja 18-21 v

    • MoiOotkoKsuomest

      Olet varmaan tosi seksikäs pimu, ootko keskisuomesta, tässä ois tosi hyvä kundi ikää 33, mul on kakskytsenttinen kalu isolla terskalla, mahtuhkos mun kullinpää sun suuhus ees ,kokeillaaks..??!

    • Kiuyytt

      Miten pillu?onko täysposlari kiitorata vai mikä?se kuitenkin ratkaisee aika paljon

      • Kauheapöheikkö

        No mitä väliä sillä on millainen puska jollain naisella rehottaa? Kaatuisko koko suhde siihen, että muuten on nainen täydellinen, mutta haarovälistä paljastuu kauhea pöheikkö? Senhän saa ajeltua pois ihan helposti, jos ei miellytä karvatuhero.


      • Jeeesmies
        Kauheapöheikkö kirjoitti:

        No mitä väliä sillä on millainen puska jollain naisella rehottaa? Kaatuisko koko suhde siihen, että muuten on nainen täydellinen, mutta haarovälistä paljastuu kauhea pöheikkö? Senhän saa ajeltua pois ihan helposti, jos ei miellytä karvatuhero.

        Kyllä sillä on hyvinkin paljon poliittista merkitystä


    • tuomarijulma

      Mitä tuo ulkonäkölitania kuuluu tähän osastoon? Ei ulkonäkö tee naisesta unelmanaista. Ei jatkoon... :o)

    • peräaukkomies

      Oliko täyteläisen pulleita häpyhuulia ?
      Haiseeko pillusi pahalle ?
      Käytä Lamictalia !
      Oletko antanut pillua karvaranteelle ?

    • fhnsj

      Hupparit, verkkarit ja tennarit todella massiivinen turnoff. Muuten kuulostaa ihan ok:lta.

    • Voin kuvitella että näytät hyvältä.Mutta ikäsi on haavoittuva ja tarvitsee paljon rakkautta ja opastvaa ymmärrystä.

    • Muista oman arvon tunteesi.

    • insiotekonen

      Mä olen päälle 40v mies ja ap on siinä mielessä vähän kaukaunen ajatus. MUUUTTA! Mitäs ap:lla on korvien välissä? Kyllä se korvien välissä oleva on myös tärkeää! Se, että on itselle edullinen ulkonäkö ja korvienvälissä asiat kunnossa, niin taitaa olla aika harvinaista.

      Joskus 15v sitten olin jutuissa netin kautta yhteen 20v ikäseen tyttöön jolla oli sit kuvan perusteella kaikki perseellään. Ei sen kummemmin ulkonäkö kunnossa ja sen juttujen taso oli aivan käsittämätön. Eli terkut K:lle, Hullu ja ruma saa olla, mutta ei kaunis ja tyhmä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      3021
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1761
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1617
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1585
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      54
      1333
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      336
      1142
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      104
      1025
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1014
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      966
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      944
    Aihe