Hyvien uutisten ketju

Hyväävappua

Tämän ketjun tarkoituksena on unohtaa nais/miesviha, katkeruus, DarkFear sekä saamattomuus vähäksi aikaan ja sen sijaan kerätä positiivisia asioita mitä teille on tapahtunut viime aikoina.

Itse olin erittäin skeptinen Tinderiä kohtaan ja sain kyllä paljon mätsejä (yllättävän paljon ottaen huomioon etten tykännyt monista), mutta nyt olen jutellut muutaman päivän yhden todella kivan naisen kanssa ja on ihan ihmeellistä miten meillä mätsää niin hyvin. Ei ole ollut mitään sellaista tylsää perusjuttelua vaan käyty syvällisiä keskusteja. Vielä ei ole ehditty tapaamaan, mutta sitäkin voisi ehdottaa lähiaikoina. Olen erittäin optimistinen hänen suhteen :)

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Pulleiden kaveripoikien kanssa käydään syvällisiä keskusteluja, jännäjörnijöiden kanssa naidaan.

• hcätmi

ap ei tule saamaan pesää! buahahaha

• kesä.tulee

Positiivistä on, että on kevät ja kohta tuleekin kesä!

Malttamattomana jo odotetaan kaikkea mukavaa mitä kaikkea kesä tuo tullessaan, ainakin suomen luonnosta nautitaan paljon monin eri tavoin ja harrastein, sitten on kaikkea muutakin aktiviteettiä tarkoitus ehtiä tekemään sopivan rennolla tyylillä, tapahtumia, ihmisiä, hijaisuutta.......kesän jälkeen ollaan viisaampia ja onnellisia siitä mitä kesä antoi, oli se sitten paljon, vähän tai jotain siltä väliltä, tavoitteena positiivinen hyvänolon tunne kesän jälkeen, kun muistelee asioita mitä kaikkea kesä tarjosi! :)

• mies30--

Sain pillua tapailemaltani naiselta. Nainen on minua 8 v nuorempi ja erittäin seksikäs. Luultavasti tapaamme illalla ja menemme baariin ja ensi yönä saan taas seksiä.

• kesä.tulee

Itse aion tavata naisia suoraan ihan livenä, jos ne osaa sitä lähestymismuotoa enää kohdata, kun ovat niin noissa kännyköissään kiinni, ovat varmaan jo niin tottuneet niihin, että se on jo käden jatke ja jos aikoo lähestyä pitäisi olla joku sovellus esim.tinder mistä teet aloitteen, kun nainen livenä sattuu olemaan samassa paikassa, etteivät ihan hämmenny. :D

Tarkemmin ajateltuna, itseä ei tosin edes kiinnosta sellaiset, joten ei ole multa pois.....

• Pitäiskös tässä nyt yrittää nähdä positiivisena asiana vaikkapa se ettei ole kesätöitä tiedossa. Voisinpa vaikka ajaa joutessani pyörällä Jäämeren rannalle ja takasin. Jee.

• ätmel

Menisit hippi töihin!

• Vajaa tunti töitä ja sitten kolme päivää vapaata. Aurinko pilkahtelee, säätiedotuksen mukaan tänään ja huomenna on kai melko kuivaakin eli voi olla paljon ulkona. Ensimmäinen vappu Jännämiehen kanssa <3

• vaaaapp

Aurinko paistaa todella mukavasti nyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      69
      6540
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3093
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2269
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1857
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1848
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1833
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1572
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1549
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52