Hyvien uutisten ketju

Hyväävappua

Tämän ketjun tarkoituksena on unohtaa nais/miesviha, katkeruus, DarkFear sekä saamattomuus vähäksi aikaan ja sen sijaan kerätä positiivisia asioita mitä teille on tapahtunut viime aikoina.

Itse olin erittäin skeptinen Tinderiä kohtaan ja sain kyllä paljon mätsejä (yllättävän paljon ottaen huomioon etten tykännyt monista), mutta nyt olen jutellut muutaman päivän yhden todella kivan naisen kanssa ja on ihan ihmeellistä miten meillä mätsää niin hyvin. Ei ole ollut mitään sellaista tylsää perusjuttelua vaan käyty syvällisiä keskusteja. Vielä ei ole ehditty tapaamaan, mutta sitäkin voisi ehdottaa lähiaikoina. Olen erittäin optimistinen hänen suhteen :)

9

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Pulleiden kaveripoikien kanssa käydään syvällisiä keskusteluja, jännäjörnijöiden kanssa naidaan.

• hcätmi

ap ei tule saamaan pesää! buahahaha

• kesä.tulee

Positiivistä on, että on kevät ja kohta tuleekin kesä!

Malttamattomana jo odotetaan kaikkea mukavaa mitä kaikkea kesä tuo tullessaan, ainakin suomen luonnosta nautitaan paljon monin eri tavoin ja harrastein, sitten on kaikkea muutakin aktiviteettiä tarkoitus ehtiä tekemään sopivan rennolla tyylillä, tapahtumia, ihmisiä, hijaisuutta.......kesän jälkeen ollaan viisaampia ja onnellisia siitä mitä kesä antoi, oli se sitten paljon, vähän tai jotain siltä väliltä, tavoitteena positiivinen hyvänolon tunne kesän jälkeen, kun muistelee asioita mitä kaikkea kesä tarjosi! :)

• mies30--

Sain pillua tapailemaltani naiselta. Nainen on minua 8 v nuorempi ja erittäin seksikäs. Luultavasti tapaamme illalla ja menemme baariin ja ensi yönä saan taas seksiä.

• kesä.tulee

Itse aion tavata naisia suoraan ihan livenä, jos ne osaa sitä lähestymismuotoa enää kohdata, kun ovat niin noissa kännyköissään kiinni, ovat varmaan jo niin tottuneet niihin, että se on jo käden jatke ja jos aikoo lähestyä pitäisi olla joku sovellus esim.tinder mistä teet aloitteen, kun nainen livenä sattuu olemaan samassa paikassa, etteivät ihan hämmenny. :D

Tarkemmin ajateltuna, itseä ei tosin edes kiinnosta sellaiset, joten ei ole multa pois.....

• Pitäiskös tässä nyt yrittää nähdä positiivisena asiana vaikkapa se ettei ole kesätöitä tiedossa. Voisinpa vaikka ajaa joutessani pyörällä Jäämeren rannalle ja takasin. Jee.

• ätmel

Menisit hippi töihin!

• Vajaa tunti töitä ja sitten kolme päivää vapaata. Aurinko pilkahtelee, säätiedotuksen mukaan tänään ja huomenna on kai melko kuivaakin eli voi olla paljon ulkona. Ensimmäinen vappu Jännämiehen kanssa <3

• vaaaapp

Aurinko paistaa todella mukavasti nyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      324
      1856
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1294
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      81
      986
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      904
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe