Uuden kaupan sijainti

sitä.minä.vain

Tulipa käytyä pitkästä aikaa syntymäkunta Kuortaneella. Ajelin kylänraitin läpi ja päätin käydä katsastamassa uuden kaupan. Miksi tämä kauppa on rakennettu keskelle ei mitään.... tai oikeastaan sen sen reunalle? Onko kaupan tarkoitusena tarkoituksella karsia asiakkaistaan pois vanhukset? En tiedä missä aivoriihessä tämän kaupan sijainti on päätetty mutta liian syrjään kyseinen kauppa on rakennettu.

11

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkuva_kakkahätä

Tuota sopii käydä kysymässä S-ryhmästä. Kaikki uudet marketit rakennetaan "ison tien varteen", kuten Alavudella, Ähtärissä, Lapualla jne. Jos olet asiakasomistaja niin kysele sillä mandaatilla EEPEE:n johdolta.

• tonkoo

Olipa viisas huomio Ei kauppoja voi jokaasen porraspäähän rakentaaTORVI

• Anonyymi

Kyllä asiakkaiden kelpaa käydä kouluja ja säästää taskuja tuossa kauppa satamassa

• Tyytyväinenasiakasomis

Onneksi sinun lähikauppasi ei ole meidän S-market vaan joku muu. Ei tarvitse olla huolissaan!
      Me ollaan kyllä tyytyväisiä ja sehän on tärkeintä! Kyllä siellä käy väkeä vauvasta vaariin.

• Anonyymi

No niin katoppas nyt aika hyvin on vetäytynyt

• S-omistaja

Rakennuspaikkaa etsittiin monta vuotta. Vanhan korjaaminen ja moni muu vaihtoehto käytiin läpi. Kuortaneella on maa hinnoissaan. Onneksi saatiin tuohon ihan uusi kauppa. Oli muuten viimeinen hetki rakentaa tässä taloustilanteessa!

• ässäonparas

Onko oikee parisataa metriä kauempana keskustasta....oikee keksimällä keksitty valituksen aihe :D olisit istunu siellä päivän nii olisit nähny notta porukkaa käy vauvasta vaariin!

• Kerrokordinaatit

Kerropa sinä sitten minne se kauppa olisi pitänyt rakentaa? Entisen matkiksen tilalleko vai? Tuo Keskustiehän ihan kuhisee vapaita tontteja johon s-marketin voi rakentaa...

• Anonyymi

Hyvin tuntuu kauppa käyvän.

• Anonyymi

Kauppa siellä ainakin käy

• Anonyymi

Tuntuu kauppa käyvän!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3654
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      28
      3175
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3145
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2935
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      58
      2759
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2740
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2484
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2301
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2148
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2142
    Aihe