Kehitystä lakeurella?

nottanokiotta

Se tunnustus on annettava Suomen poliisille, että tämä Jouppilan tappokeissi hoidetaan paljon siistimmin, matalammalla profiililla ja paremmalla tietämyksellä, kuin 44 vuotta sitten ollut Hilkka Myllymäen tappo Alavudella.

Silloin sai lehdille levittä valhettaan kaikki naapureistaan, koulukavereistaan ja ne painettiin niin paikkakunnan lilliputista Viiskunnasta Ilkkaan ja Hesarista Hymyyn.

Ilta-Sanomathan tiesi jo seuraavana päivänä että "Alavuden murhaaja pidätetty Helsingissä!" Tiedon levitti Alavuden poliisi ja päätutkija Aronen. Ei muuten, mutta murhaajahan oli naapurin sukulaismies, joka tunnusti vasta 201 päivää myöhemmin.

Asia on kuulemma Alavuden paikkakunnalla vieläkin kuuma ja vihaa nostattava juttu. Siitä ei saa kirjoittaa, puhua, tai esiin tuoda, ettei joudu hampaisiin uhrisuvun ja tekijäsuvun kautta.

44

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuorrasjärvenkoulusta

      Jooo ei siitä ainakaan vieraaren pirä tulla tänne kyselemähän! Se oon meirän oma juttu ja kielletty aihe, kun siinä on nuorisoseura ja keskusta niin lähellä. Se senusurooraahan heti pois naamakirjoosta ja Viiskuuastakin.

    • nokikuaras

      Syö sää viiskuuastaki isoo v...u! Ja alkaa elämähä omaa elämääs ja samoon nottanokiottakki! Pysykää näkymättömis torpiisnanna jottei käy samoon ku Seinäjoella ja aikoinaan Alavudella! Antakaa viisahampien teherä työt rauhas ku teistä ei oo tämmösiin vaativiin tehtäviin! Kouluttakaa ittennä ni voisitta turpaanna aukoa! Ps. Pysy siälä kuarasjärven koulus ja hae nokiottaki ja opiskelkaa sivistystä. KIITOS.

      • vaikuttaako

        Sulla taitaa olla jotakin genetiikkaa uhri-tekijä-sukuun?


    • nokikuaras

      Ei tietääkseni oo mitää sukua kyseiset henkilöt koska en ole kumpaakaan sukua ikinä tuntenu, mut alkaa kyllästyttää samaaset marinat jota samat henkilöt pitää vuaresta toiseen ja jos jonninmoisella palstalla! Jäikö sulla sitte hampaankoloon jotaki vai olisikko omaisuutta ollu vailla?

      • nottanokiotta

        Kyllä sun täytyy olla niinistön tai niemistön tai maijalan sukua, kun noin 40 vuoden takaa vielä kaivertaa! Muuten vaan aloitin, että sinunkin kaltaiset sonnanlevittäjät saisi joskus tietoa.


      • Anonyymi
        nottanokiotta kirjoitti:

        Kyllä sun täytyy olla niinistön tai niemistön tai maijalan sukua, kun noin 40 vuoden takaa vielä kaivertaa! Muuten vaan aloitin, että sinunkin kaltaiset sonnanlevittäjät saisi joskus tietoa.

        Niinhän sä aloitit niinku aina. Oliskin joku sensuuri niin ei tarttisi näitä lukea.


    • nokikuaras

      Ketähän nottanokiotta asia kaivertaa kun itse tota sontaa tänne kirjoitat? Asia tuntuu sua kovasti kaivertavan koska asiaa täällä kyselet! Ja hyvin tunnut olevan tietoinen kyseisistä suvuista kun vääriäkin nimiä luettelet! Mene hyvä kaihvari kysymään asiasta omaisilta ni loppuu päänvaiva ja sonnanpuhuminen! En onneksi ole syntynyt lähelläkään kyseisiä henkilöitä joten asia ei minua kosketa mutta tätäkin asiaa on jotkut sonnanpuhujat mitä ihmeellisissä keskusteluketjuissa vatvoneet vuosikausia ja se ottaa jo päähän. Eiköhän tämäki asia rupee olemaan loppuunkulunut? Rupee elämään!

      • kukatässäkysyyasiaa

        Kyllä nokiotta taitaa olla oikeassa, kun sulla noin keittää ja olet maanisuuden rajoilla tämän asian suhteen. Sehän Maijala on tuomittu jo 44 vuotta sitten ja loppuun käsitelty! Eikö se maksanut hyvät rahatkin teostaan? Mikä suo siinä vielä noin vauhtipyörään vetää? Oliko isäsi ja äitisi kovinkin aktiivisia ilmiantamaan kyläläisiä silloin murhaajaksi?


    • nokikuaras

      Kukatässäkysyasiaa nimimerkille tiedoksi että mua ei tosiaan asia vaivaa niinkuin teitä muita. Asia on tosiaan loppuunkäsitelty ja tuomio tullut. Mutta näyttää se joitakin vaivaavan kun tällekin palstalle taas asia otettiin esiin! Ja mitä tulee mun vanhempiini niin tiedoksi vaan sullekin etteivät ole asuneet lähelläkään kyseistä kylää ja eivät ole tunteneet asianomaisia joten turha maanisuutta tähän asiaan vetää jota sulla tuntuu olevan!

      • Kuorrasjärvenkoulusta

        Miksi olet noin hermostunut ja mieleltäsi labiili? Onko sittenkin odotettavissa vielä asiasta jotakin kannaltasi ikävää?
        Olen kuullut, että joku kirjoittaa Hilkasta ja murhasta kirjaa.


      • haaaaaaa

        Kuka? Se itseään kirjailijana pitävä kuoleman haamu kirkonkylästäkö? Haaa haaaa mikä Raimo sen onkaan? HAaaaa.


      • heehaaaa

        Juuri se "suuri sukukirjailija".


      • lampaanperse

        Pitää sanoa, että "Suuri SukuTietoKirjailija".


    • nokikuaras

      Mulla ei ole asiasta henkilökohtaisesti mitään koska jo aiemmin olen maininnut ettei kumpikaan suku ole minulle milläänlailla tuttu koska olen ihan eri paikkakunnalta mutta rasittaa tämmösten vanhojen asioiden valvominen! Ja kuorasjärvenkoulusta nimimerkille et sanasi labiili naurattaa mua aivan h.......s ti! Sinä varmaan oot sitten stabiili! Joillakin näyttää olevan asian suhteen valtavat traumat mut siihenkin sairauteen on olemassa hoitokeinoja!

      • mikäpätässä

        Älä pelkää Paavo Maijala tuomittiin ja on jo kuollutkin. Jokin nyt painaa vieläkin toisessa sukupolvessako.


      • janokovitsssi

        Vuosipäiväkin lähestyyy taas ... mitä teet asialle?


    • traktoripoika

      "Asia on kuulemma Alavuden paikkakunnalla vieläkin kuuma ja vihaa nostattava juttu. Siitä ei saa kirjoittaa, puhua, tai esiin tuoda, ettei joudu hampaisiin uhrisuvun ja tekijäsuvun kautta".

      Sama suku ja samat valheet niillä on!

      • Paavo-Tuppu

        Et arvaakaan kuinka läheisiä!


    • PaMaMa

      Eiköhän viedä syyttömän Paavon haudalle kynttilä jouluna. Matin syyttömyydestä ei varmuutta.

    • tämätiedoksi

      Kovin näytti kirnuavan kiimaan jo Sääskiniemeltä Kuortaneellekin muuttaneen sukuhaaran mieliä.

    • Hynnipihanristeys

      Kyllä me kylälääset nämä kuurtanehelle muuttaneet tunnetahan.Niitähän on enemmän kun kaksi.

      • Bsykol

        Ja taas noita lähes viisikymmentä vuotta vanhoja asijoita lämmitetään uudelleen. Taidat olla jotenkin vaarallinen ympäristöllesi, ja haudot sairaassa päässäsi tälaisia asijoita . Tarvitset ulkokopuolista apua, pienenä vinkkinä sinulle.


      • putininkätyri
        Bsykol kirjoitti:

        Ja taas noita lähes viisikymmentä vuotta vanhoja asijoita lämmitetään uudelleen. Taidat olla jotenkin vaarallinen ympäristöllesi, ja haudot sairaassa päässäsi tälaisia asijoita . Tarvitset ulkokopuolista apua, pienenä vinkkinä sinulle.

        Kerroit oman tarinasi siinä lyhyesti?


      • Anonyymi

        Kuuluisa mökkiporukka. Hilkan pyörän siirto lähelle Myllymäkeä yöllä ja Hilkan tuominen aamuyöstä samoille paikoille. Jotain sattui kyseisellä mökkireisulla. Ketä oli porukassa ja kenen mökillä?


    • Anonyymi

      Vuosipäivänaatto!

    • Anonyymi

      Pitää tiedustaa palstalla kirjoittivat että Hilkan tappaja kuoli 2005.

    • Anonyymi

      Ei muuten kuollut.Surkea valehtelemaan ollut tyyppi tosin silloin kuoli.

      • Anonyymi

        Sanoi mitä käskettiin.


    • Anonyymi

      Hilkan taposta 50 vuotta täyteen ja tekijä ilman tuomiota.

    • Anonyymi

      Et ole syyllinen pelkästään omiin synteihisi, vaan myös isiesi synteihin. Orjuuden ja kolonialismin rikokset ovat sinun vastuullasi. Ja jos olet valkoinen, heteroseksuaalinen mies olet rasisti, homofoobikko, transfoobikko, islamofoobikko, seksisti ja barbaari. Et ole riittävän hyvä seksissä, mustat ovat parempia! Et osaa olla suvaitseva, kaikki syliisi ottava! Emme kohta tarvitse sinua mihinkään valkoinen heteromies! No jaa … maksa meidän elämämme sentään!

    • Anonyymi

      Seinäjoen ja Alavuden jutut oli niin erilaisia. Seinäjoella tiedettiin tekijä heti verisenä odottamassa. Alavudella koko lääni suojeli tekijää ja syyllisyys yritettiin yhden viattoman päälle.
      Alavuden jutusta ei tutkijat voineet olla ylpeänä voittajana julkisuudessa, kuten Seinäjoella, kun vain hakivat tappajalikan putkaan.
      Siksi niin erilailla nyt mentiin.

    • Anonyymi

      Alavudela osataan pitää suvun asiat salassa. Seinäjoella ei tajuta.

    • Anonyymi

      Kyllä Akseli oli myöhemmin ylpeä väärästä valastaan Paavon puolesta

      • Anonyymi

        Valat oli hämäystä.


    • Anonyymi

      Jouppilan teinimurhaaja pääsi kolmella vuodella kuten Hilkan murhaajakin.jos se nyt edes oli hän.Istui 3.8 vuotta.
      Hyväveliverkosto asianajajat sekä ns seurakunta hoitivat homman.

      • Anonyymi

        Eikka sen homman hoiti. Tärkeää henkilöä suojeltiin kun ministerin piti sekaantua tutkimuksiin.


    • Anonyymi

      Nimenomaan Eikka Varakekkonen joka ehdotti Neuvostoliiton kansallispäivää Suomessa liputuspäiväksi.
      Oli sisäministeri joka johtaa.valvoo
      Poliisilaitosta

      • Anonyymi

        Ei joka murhatutkimuksiin ministeri sekaannu. Eikö maksa syytöntä syylliseksi. Oikea tekijä täytyy olla tärkeä henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joka murhatutkimuksiin ministeri sekaannu. Eikö maksa syytöntä syylliseksi. Oikea tekijä täytyy olla tärkeä henkilö.

        Paavo maksettiin, Aulis ja O.S hääri taustalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joka murhatutkimuksiin ministeri sekaannu. Eikö maksa syytöntä syylliseksi. Oikea tekijä täytyy olla tärkeä henkilö.

        Tiedä tärkeydestä, taisi olla tekijä nainen. Liikkui tekopaikalle kävellen kotoaan.


    • Anonyymi

      Rahaa liikuteltiin paljon ja useampiin suuntiin.Rahalla saa sellaisen tuomion ja lopputuloksen kun haluaa.

      • Anonyymi

        Eeva, Aulis ja Osmo vielä kerran kuultavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeva, Aulis ja Osmo vielä kerran kuultavaksi.

        Raimo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raimo ?

        Raimosta en tiedä. Jorma?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe