Aivan samat argumentit.
Aivan sama ärtyneisyyden taso, joka tuodaan esille alatyylisellä heittelyllä. Ei oikein sovi papille
Vilppu pappi ei erotu ateisteista ja trolleista
21
<50
Vastaukset
- asiaaa
No siinä mielessä Vilppu-pappi erottautuu ateisteista, että ei ole rivo haukunnoissaan. Vilppu-pappi ainakin yrittää peittää raivonsa, mutta tottakai se tulee sitten aina esiin ainakin sivulauseissa taikka epäsuoraan. Sydämen tila kun aina purkautuu jollain tavalla ulos ja jos ei purkaudu, niin se jää kytemään alitajunnan sokkeloihin.
- eriasia
Mutta ateisteille ja muille kai on ihan normaalia heitellä mitä heittelee. Ne ovat vain nettikansalössiä.
Papin kuitenkin pitäisi edustaa jotain muuta - kerrohan
eriasia kirjoitti:
Mutta ateisteille ja muille kai on ihan normaalia heitellä mitä heittelee. Ne ovat vain nettikansalössiä.
Papin kuitenkin pitäisi edustaa jotain muutaMitä nykyliberaalit vilput ja muut papit edustaa?
- tellmeall
Minulle liberaalisuus edustaa eksyneisyyttä.
- halloota
liberaalisuus tarkoittaa edistystä.
säkin saat esim äänestää vaaleissa liberaalien ansiosta
eikä tarvi totella paikallista kreiviä tai herttuaa
niinkuin ennen liberalismia tehtiin.
parempi näin eikö? halloota kirjoitti:
liberaalisuus tarkoittaa edistystä.
säkin saat esim äänestää vaaleissa liberaalien ansiosta
eikä tarvi totella paikallista kreiviä tai herttuaa
niinkuin ennen liberalismia tehtiin.
parempi näin eikö?Näinpä, tämä unohdetaan. Kuten sekin että Ahvio et kumppanit edustavat myös liberaalisuutta.
Sananvapauskin muuten on liberaalisuutta.
- Kiitos-Teille-tollot
En ihmettelisi vaikka kirkon pappeja ärsyttäisi teidän omahyväisten kirkon jaloille kuseksivien fundamentalistikoirien touhut. Ateistina olen hyvilläni, että te sotkette myös oman aatteenne ja haisette niin itseriittoisen typerille, ettei teidän seuraanne eksy kuin täydet tollot.
- mistätoistahaukkuu
Olipa todella liberaali ja suvaitsevaisen sivistynyt kommentti :D
- konservatiivi
mistätoistahaukkuu kirjoitti:
Olipa todella liberaali ja suvaitsevaisen sivistynyt kommentti :D
Ateistit kehuvatkin aina itseään älykkäiksinja viisaiksi. Ilmeisesti noidenkin sanojen sisältöjä on radikaalisti muutettu.
- tuhkatuuleen
Mihinkäs se suvaitsevaisuus nyt katosi ....
- mnbnmnm
tuhkatuuleen kirjoitti:
Mihinkäs se suvaitsevaisuus nyt katosi ....
Totuutta ilmaistaessa ei aina pysty olemaan poliittisesti korrekti. Jos kourallinen fundiksia sekoilee niin että aidanseipäitäkin vituttaa, mitenkäs sen ilmaiset muuten?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä minun viestini on tulkittu alatyyliseksi? Koska alatyylistä kieltä en ole missään vaiheessa käyttänyt.
Vilppu H.
pappi- älä.intä
Jos nyt lopettaisit nuo kyselysi ja mietit itsekses kaikessa rauhassa, mikä viestinnässäsi on pielessä. Äläkä mieti turhaan, vaan mieti sillä tavalla, että löydät ratkaisun ja korjaat sen. Psyykkisessä lukossa ollessasi et ole kyvykäs viestimään, vaan hyökkäät kysymyksilläsi ihmisten kimppuun, jotka vain haluavat hyvää sinulle ja koko kirkolle.
- asdfgasdf
älä.intä kirjoitti:
Jos nyt lopettaisit nuo kyselysi ja mietit itsekses kaikessa rauhassa, mikä viestinnässäsi on pielessä. Äläkä mieti turhaan, vaan mieti sillä tavalla, että löydät ratkaisun ja korjaat sen. Psyykkisessä lukossa ollessasi et ole kyvykäs viestimään, vaan hyökkäät kysymyksilläsi ihmisten kimppuun, jotka vain haluavat hyvää sinulle ja koko kirkolle.
Se on fundamentalistimiehelle kova paikka kun nainen on hierarkiassa ylempänä. Ja vielä kamalampaa on kun tuo nainen saa ja osaa ilmaista mielipiteensä. Ei millään pysy nyrkin, synnytyssalin ja hellan pyhässä kolminaisuudessa.
Ei kun ihan oikeasti haluan nähdä sen sitaatin mikä on minulta ollut alatyylinen. Minulla ei ole mitään syytä hyväksyä sitä, että minun sanomakseni laitetaan asioita mitä en ole sanonut. Joten jos voit näyttää sitaatin, niin olen oikein kiitollinen. Voisitko sen tehdä? Kiitos!
Vilppu H.
pappi- ehkä.jo.nyt
Kuten olen nyt moneen kertaan todennut, niin voisitko Vilppu-pappi viestiä itse asaiasta. Älä mene nyt jankuttamisen ja inttämisen puolelle. Olet nyt lukkiutuneessa olotilassa ja siis kyvytön viestimään itse asiasta.
Mitä tulee tämän ketjun alustajan viestiin, johon olet nyt lukkiutunut oudolla tavalla, niin lues se nyt uudestaan tarkasti - kuten aina keskustelussa pitäisi toimia.
Siinähän nimittäin ei sanota että sinä Vilppu-pappi käytät alatyylisiä ilmaisuja, vaan että sinä Vilppu-pappi viestit samantyyppisesti kuin ateistit ja trollit, kun nämä ateistit ja trollit käyttävät alatyylisiä ilmaisuja viestinnässään. Sinä Vilppu-pappi et siis ole käyttänyt alatyylisiä ilmaisuja, mutta Jeesukseen uskovien korvissa viestisi tuntuvat pahalta ja tuottavat kärsimystä ja tuskaa.
Outoa että aikuisen papin kanssa jutellessa on pakko ottaa käyttöön metreittäin rautalankaa :) *huoh* No itse asiassa olen jo aikaisemmin kommentoinut itse asiaa toisessa ketjussa joka tästä oli aloitettu.
Ja kyllä tuossa aloituksessa syytetään minua alatyylisestä heittelystä. Joten mielelläni haluaisin nähdä mistä kommentistani on kyse. Edelleenkin olisin kovin kiitollinen, jos voisit näyttää sen minulle.
Kun ilmeisesti kommenttiani ei voida minulle näyttää, jätän asian tähän enkä aio tätä ketjua enää kommentoida. Palataan asiaan sitten jos kommentti tänne ilmestyy. Minusta on inhottavaa, että täällä aiheettomasti laitetaan toisten suuhun asioita joita he eivät ole sanoneet. Voisi jopa toivoa, että nämä ihmiset katsoisivat uudelleen mitä kahdeksannesta käskystä sanotaan: "älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi".
Vilppu H.
pappi- pieni.oikaisu
asdfgasdf kirjoitti:
Se on fundamentalistimiehelle kova paikka kun nainen on hierarkiassa ylempänä. Ja vielä kamalampaa on kun tuo nainen saa ja osaa ilmaista mielipiteensä. Ei millään pysy nyrkin, synnytyssalin ja hellan pyhässä kolminaisuudessa.
Vilppu on mies.
- ehkä.tässä.syy
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
No itse asiassa olen jo aikaisemmin kommentoinut itse asiaa toisessa ketjussa joka tästä oli aloitettu.
Ja kyllä tuossa aloituksessa syytetään minua alatyylisestä heittelystä. Joten mielelläni haluaisin nähdä mistä kommentistani on kyse. Edelleenkin olisin kovin kiitollinen, jos voisit näyttää sen minulle.
Kun ilmeisesti kommenttiani ei voida minulle näyttää, jätän asian tähän enkä aio tätä ketjua enää kommentoida. Palataan asiaan sitten jos kommentti tänne ilmestyy. Minusta on inhottavaa, että täällä aiheettomasti laitetaan toisten suuhun asioita joita he eivät ole sanoneet. Voisi jopa toivoa, että nämä ihmiset katsoisivat uudelleen mitä kahdeksannesta käskystä sanotaan: "älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi".
Vilppu H.
pappiSe voip Vilppu olla niin, että tuo kommentoija ei osaa linkittää eikä lainata tekstiä.
- setämiehimys
pieni.oikaisu kirjoitti:
Vilppu on mies.
Onko homomies?
- suuri.sääli
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
No itse asiassa olen jo aikaisemmin kommentoinut itse asiaa toisessa ketjussa joka tästä oli aloitettu.
Vilppu H.
pappiHalusit siis lukkiutua negaatioihisi :( Vahinko että luetun ymmärtäminen ei toimi. Jos ihminen käpertyy oman mielikuvituksensa vangiksi, niin siitä on kyllä aika vaikeaa enää nousta avoimeen kanssakäymiseen. Hän käy keskustelua vain omassa päässään - ei muitten ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035