Ajattelen omilla aivoillani. Siksi en käy työssä, vaan haen rahat sossusta. Kun järjestelmä yrittää riistää minua, rikon ikkunan pyörätelineellä. Kukaan ei ole minun ja sossurahojen välissä.
Vastustan yhteiskuntaa
6
50
Vastaukset
- kyrvät
Siellä ne mulkut riehuu stadissa. Tehkää 10m korkea aita kaupungin ympärille ettei sieltä päästä muualle Suomeen. Siinäpähän pidätte kuplalle!
- vkdvkdfoed
Vappuna oli anarkistien marsseja myös Tampereella ja Turussa.
- RistiinNaulitsija
Tulis nyt joskus vastaan oikea anarkisti; voitais miettiä yhdessä tuopin äärellä, mitä anarkistin tulis tehdä näinä aikoina.
- VastustaVaan
Kyllä ne sossun rahatkin lähitulevaisuudessa loppuu. Mitäs sitten kun vatsa kurnii nälkää.
- isoajatus
"Ajattelen omilla aivoillani"
Tuo oli ehkä hauskin lause ikinä :) - repuusi
Minua on aina kiinnostanut anarkistien viljelemä termi anarkosyndikalismi. Mitä se tarkoittaa? Liittyykö siihen jotenkin sossu, yhteiskunnan varoilla eläminen tai yhteiskunnan kieltäminen?
PS. Kannattaa ottaa asioista ensin selvää eikä lainehtia valtamedian luomien mielikuvien varassa. Se jos mikä on omien aivojen käyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886