Pyöräilin rovastintietä keskustan suuntaan yhdistetyllä kevyen liikenteen väylällä ja vastaan tuli mies koiran kanssa. Mies tuijotti puhelintaan, mutta vaikutti kävelevän suoraan joten ajattelin että on turvallista ajaa hänen ohitseen.
MUTTA. Viime metrillä mies ja koira kumpikin kävelivät kohti minun puoltani ja jouduin soittamaan lähes kohdalla soittokelloa. Mies pelästyi ja pudotti ilmeisesti puhelimensa.
Oli lähellä että mies tai koira olisivat kaataneet minut.
Kannattaisikohan jalankulkijoiden katsoa välillä ympärilleen? Edes eteenpäin? Olin miehen nähtävissä noin minuutin ajan..
Incidentti rovastintiellä
Hyvää_vappua
1
115
Vastaukset
- putininpyöräjengi
samanlaista se on aina kun ajelee. jalankulkijoilla riittää näitä ylläreitä. pitäis suosiolla ajaa autokaistan reunassa. turvallisempaa ja sujuvampaa se on oli piennar miten kapea tahansa. ei näissä jalankulkijoiden kanssa jaetuissa väylissä ole järkeä. kaiken lisäksi väylät on niin huonokuntoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996