Persujen hallitustaival ei onnistu rasismin takia

CNN_news

Ainakin jos uskomme Sipilän sanoja hänen luettuaan persujen vastaukset hallitusvastuukysymyksiin.

It is impossible to assemble Finnish cabinet with rasists. Comments Sipilä to CNN News an hour ago ...

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HiukanVapaataTulkintaa

      Kummallista ettei niitä rasistisia vastauksia vaan löydy mistään ;)

      • Onhannäitätässä

        Niinhän se on että rasisti ei pidä itseään rasistina. Hän pitää itseään korkeintaan "maahanmuuttokriittisintä". Ymmärtämättä ollenkaan mitä kyseinen termi tarkoittaa. Ja eikös sitä Hitlerillekkn joku porukka ihan tosissaan ehdottanut Nobelin rauhanpolkintoa. Samoin ääriserbit ehdottivat samaa pystiä Milocevitsille. Näin ollen lienee vain ajan kysymys koska joku perusjen alajärjestö ehdottaa vastaavaa Halla-ajolle....


      • vastaajaY
        Onhannäitätässä kirjoitti:

        Niinhän se on että rasisti ei pidä itseään rasistina. Hän pitää itseään korkeintaan "maahanmuuttokriittisintä". Ymmärtämättä ollenkaan mitä kyseinen termi tarkoittaa. Ja eikös sitä Hitlerillekkn joku porukka ihan tosissaan ehdottanut Nobelin rauhanpolkintoa. Samoin ääriserbit ehdottivat samaa pystiä Milocevitsille. Näin ollen lienee vain ajan kysymys koska joku perusjen alajärjestö ehdottaa vastaavaa Halla-ajolle....

        Kerro miksi minä olen rasisti. Olen työllistänyt maahanmuuttajan ja minulla on ystäviä joiden lähtömaanosa on afrikka. Mutta minä olen sitä mieltä että huonona talousaikana kja turvallisuus huomioon ottaen kannattaa miettiä onko varaa ja ketä otetaan.


      • JaMitähänVielä

        Ei hyvää päivää näitä "miksi minä olen rasisti" -persuja. Työperäistä maahanmuuttoa säädellään lailla ja tänne ei voi tulla noin vaan edes työskentelemään valmiiksi neuvoteltuun työpaikkaan. Persuyrittäjät kiertävät säädöksiä perustamalla yrityksiä mm. Viroon ja tuomalla niiden työntekijöitä tekemään töitä aivan eri ehdoilla kuin työehtosopimukset määräisivät.

        Pakolaiskiintiö on alle tuhat henkilöä ja sekin perustuu valtioneuvoston päätökseen. Tällainen määrä ei vaikuta Suomen talouteen sitä eikä tätä, mutta rasismiin taipuvaa henkilöä tämäkin tietysti harmittaa.

        Turvapaikan hakeminen perustuu kansainvälisiin sopimuksiin, joita persu tietysti ei haluaisi kunnioittaa. Niistäkin pääsee tietysti irti, mutta silläkin on vaikutuksensa Suomen talouteen ja lopputulos voi olla talouden kannalta jopa huonompi kuin nykyisten sopimusten noudattaminen.

        Persujen itsekkyydellä ei todellakaan ole mitään rajaa ja kun tämän yhdisteään vieraan pelkoon ja suoranaiseen rasismiin saadaankin peruspersun mielenmaailmasta realistinen kuva. Siitä on kristillissosiaalisuus kaukana.


      • Stop-stop-nyt

        Suomen ei pidä otaa tänne enää yhtään pakolaista. Meillä ei ole mikään velvollisuus ottaa afrikasta ihmisiä elätettäväksemme. Mikään laki ei pakota meitä siihen. Emme myöskään ole mitään valkaa millekään maalle. Hoidetaan oman kansan ja oman maan asiat nyt kuntoon. Autetaan sitten pakolaisia heidän omassa maassaan, tai jossain lähialueellaan, niinkuin kansainvälisissä sopimuksissa on sanottu. Suomeen ei tarvita enää yhtään elätettävää kolmannen maailman maista.


    • Sipilälle peukkua, jos tuo uutinen pitää paikkansa.

    • Tarjoilija

      Soini saa juuri sitä mitä on tilannut.

    • versteht_nicht

      Der Spiegel:
      Wahren Finnen (Persut ) und Juden raus ...

    • seteliselkä.Timo

      Soini tekee koko ajan uusia poliittisen pettämisen ja takinhyrräyksen ennätyksiä!?

    • 1513

      Mikä siellä vastauksessa oli se rasistinen kohta? En löytänyt vaikka luin parikin kertaa.

    • maaaaksammeVeeelkaaaa

      Maaaksamme veeelkaa..vai miten se meni, me velattomat maksamme velkaa laiskille mutipansseille maailmantappiin asti, vai??

      Iloisesta velanmaksajasta hyysäri tykkää.

      • miljardipotti

        käyppä porisuttamassa kotimaisia juoppoja ja narkkareita. Juuri sitä valkoista roskaa jotka äänestävät idiootti-immosia


      • Kaksi-passia
        miljardipotti kirjoitti:

        käyppä porisuttamassa kotimaisia juoppoja ja narkkareita. Juuri sitä valkoista roskaa jotka äänestävät idiootti-immosia

        Miksi raahata lisää mustaa roskaa kun omastakin takaa näköjään löytyy
        äänestämään jotain kontulaa..


    • mitään

      rasismia ei ole olemassakaan,täysin pas-kan höpinää. miksi pilata tietoisesti maan asiat entisestään mamuilla,kun heitä ei täällä kukaan kaipaa eikä tarvi,ei todellakaan.
      maailman ongelmat mamujen suhteen tiedetään kaikkialla,mutta tänne niitä kuskataan kuin uuden maailman ihmettä. täydellisen järjetöntä toimintaa,en millään tajua,miten suomalaiset ovat niin umpitolloja mamutuksen kanssa.
      heittäkää heti hel-vettin mamuhimokiima. niin ei maailma todellakaan pelastu,ei sitten mitenkään.

      on suunnaton ihme,joka puolella soditaan ilman syytä ja tapetaan kuin viimeistä päivää aivan ajan kuluksi ja huviksi. sota sallitaan,...miksi?
      isot kihot ovat tappajia tässä maailmassa,muuten sotia ei olisi.
      on todella huvittavaa sotien säännöt,miten saa ja on luvallista tappaa ja särkeä. todella sairasta puhua sotien oikeista säännöistä,silloin hyväksyy tappamisen täysin.

      • tavis22

        Tämä pakolaiskysymys on Suomessa tabu ja siihen me tukehdumme, kuten jo monissa Euroopan maissa on käymässä.
        Perussuomalaiset yrittävät aukaista tätä ko. tabua, mutta yltiösuvaitsevaiset torppaavat kaiken meidän kaikkien turmioksi.


    • kansa

      Persujen on irtisanottava rasitit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      311
      2233
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2065
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      150
      2007
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1440
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1163
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      114
      1107
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      55
      982
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe