SUOMI SOMALEILLE!

SUOMALAINEN

NÄIN ON, HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN!

SUOMI SOMALEILLE!

9

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peelo

...koska sua ei tänne kaivata! Saunan taakse vaan tollasetki rååttalaiset niitten somalien seuraks!

• SUOMALAINEN

Olen täysin suomalainen, mutta somalit ja mustalaiset rulaa. Ne on suomen toivo, joten suomi SOMALEILLE!

• ei ymmärrä?(R@Q)
        SUOMALAINEN kirjoitti:

Olen täysin suomalainen, mutta somalit ja mustalaiset rulaa. Ne on suomen toivo, joten suomi SOMALEILLE!

Mitäs helvattua. onko suomalainen sitä mieltä että suomi somalaille.. mihin helvettiin tämäkin maa menisi jos suomi olisi somalien.. voin kertoa: suomi olisi samanlainen kehtiysmaa kuin mikä tahansa apinavaltio itämeren tuolla puolen.
        Eikö sinulle merkitse mitään, minkä puolesta esi-isäsi taisteli..juu aivan, SUOMALAISUUDEN!

ps. Ammu ittes tai valaistu

• Anonyymi

mitä so malit tästä ajattelevat?

• Anonyymi

Oletko miettinyt mitä Paavo Väyrynen tekisi?

• Anonyymi

Tämä kertoo, että Somalit on paska väestöä ja työtä vieroksuvia joka on PASKA PUHETTA Moni Somali käy Töissä ja maksaa veronsa. Toisaalta jos tämä on ihonväri juttu olet surkea LUUSERI. EI VÄRI DIREKTIIVIÄ.

• Anonyymi

ESI ISISTÄ PUHUEN ON SIELLÄ SOTILOISSA OLLUT MEIDÄNKIN SUVUN MIEHIÄ EIKÄ KOSKAA TUOTA PASKAA VEIVANNEET. TÄNNE MAHTUU KAIKKI. JOO HÄVETÄ SAAT. CAPS

• Anonyymi

Mikä tuon otsikon idea oli.? kai olet rasisti ja vihaat Somaleja ja muita ulkomailta tulleita ja pidät näitä loisina,. Moni näistä tekee työtä ja maksaa veroja.

• Anonyymi

END VEDÄ KÄTEEN TURHAKE.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1391
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1345
    4. 168
      1265
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1051
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe