Persuleilla taas vaikeaa

VirsutPettuun

Nyt kun on yhä selvempää että persulit jäävät taas kerran oppositioon, niin palstapersuleilla on taas vaikeaa. Uho on väistynyt ja tilalle tullut katkera nillitys Juha Sipilää kohtaan. Kyllä on taas meillä persukriitikoilla ihetta juhlaan kun persulia vituttaa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Byttan

      Miten se sulle tässä sunnuntai illalla on käynyt selvemmäksi? Mikäli niin käy, miksi se persuille vaikeampaa olisi kuin mennä hallitukseen kepuksi kepun kanssa, sillä sitähän Sipilä vaatii.
      Pidätkö itseäsi jonkinlaisena "persukriitokkona", no itseluottamusta, ja perusteetonta sellaista tuntuu riittävän - vaikka tapauksessasi taitaa olla kyse pahasta narsismista ;)

      • VirsutPettuun

        Ja taas on purkauksesta päätellen persulilla erittäin vaikeaa...


      • VirsutPettuun kirjoitti:

        Ja taas on purkauksesta päätellen persulilla erittäin vaikeaa...

        Kyllä se siltä vaikuttaa, koska nimimerkin Byttan kirjoituksesta ei löydy yhtäkään järjellistä argumenttia.


    • TyyliTaasSamanlaista

      Kyllä on taas niin kysyjämäistä kirjoitusta virsutpettuun nimimerkillä että ei taas jää epäselväksi kuka vellihousu siellä konetta naputtelee! Kyllä se on varmasti työlästä joka päivä käännellä takkia ja etsiä ihan työkseen mitä persut tekivät ja sanoivat. Pari päivää sitten persuleita piti harmittaa kun lupaukset pettäen mennään hallitukseen. Nyt sitten persuleita harmittaa kun menevät oppositioon.

      Muistamme myös seuraavat veikkaukset miten persulia harmittaa:
      - kun kannatus 2015 ek vaaleissa romahtaa 9%
      - kun kannatus romahtaa 2015 ek vaaleissa 12,5%
      - äänestäjät hylkäävät persut ja tulee maksimissaan 25 edustajapaikkaa

      Tahatonta huumoria virsutpettuunkysyjältä kun luikkii häntä koipien välissä räkyttämässä kuin kulkukoira.

    • Antipersuillevaikeaataas

      No niin Sipilä kertoo lähentyneen persujen kanssa näkemyksistä ja niistä on yle:n uutisen mukaan hyvä jatkaa hallitusneuvotteluihin.
      Että aika ikävä päivä kysyjävirsutpettuunpepe1516:lla kun persut saattavatkin mennä hallitukseen.
      Nyt voitte siis vaihteeksi ryhtyä puhumaan äänestäjien ja lupausten pettämisestä. Siitähän onkin pari päivää kun asia antipersujen mielestä niin oli.
      Kysyjälle vielä lunta tupaan kun Sipilä haluaa vuotuisen työmäärän lisääntyvän 2,5 viikolla. Joten revi siitä työntekijän oikeuksia!

    • Nurkkaanajettukysyjä

      Kysyjälle myös harmaita hiuksia kun maahanmuutosta kirjoiteltaessa räyhäsi että miksi ei puututa lestadiolaisiin maahanmuuttajien sijasta. Nyt siellä lestadiolaislahkolainen tuleva pääministeri sopii Soinin kanssa linjoista. Mahtaa sapettaa. Nauretaan nyt sillekin!

    • Lisääitkua

      Lempimusikkiani! Antipersujen idiotismia ja ininää! Tätä lisää!

    • antipersuaviguttaa

      virsutpettuun,pepep,1516,1416, kysyjäx, kysyjä? ainoa harrastus tämä kirjoittaminen tänne
      palstalle, pieni on maailma; joutaa öin ja päivin kirjoittelemaan. Taitaa v.tuttaa ja olla tosi vaikeaa. Paista haska "eiran pikku prinsessa !" Mistä näitä oikein s..... ?

      • Mistäs tämän asian tiedät? - ettet vain itse päivystäisi täällä 24/7? Vastaamattomuutesi todistaa logiikkasi pettäneen.


      • Pakostihuomaa
        pepep kirjoitti:

        Mistäs tämän asian tiedät? - ettet vain itse päivystäisi täällä 24/7? Vastaamattomuutesi todistaa logiikkasi pettäneen.

        Suomi 24 palstalla on sellainen piirre että tämä näyttää vistin lähetysajan ja päivämäärät. Sinunkin nimimerkki kuten aiemmin kysyjän nimimerkki vilkkui lähes jokaisessa viestiketjussa. Niissä näkyi/näkyy myös kirjoitusajat ja päivämäärät. Näistä voi hyvin vetää johtopäätöksen kuinka paljon ja minä kellonaikoina kukakin täällä kirjoittaa. Samoin siitä voi päätellä onko tällaisella aktiivisella kirjoittajalla muuta elämää tai vaikkapa työpaikkaa. Koska harvempi työpaikka on sellainen jossa ennättää kovin aktiivisesti istua tällaisella keskustelupalstalla. Itse käyn parina kolmena iltana lukemassa mitä palstalla on tapahtunut ja luen muutaman päivän mielenkiintoisimmat vietiketjut. Näin tulee huomattua pepep nimimerkinkin aktiivinen päivystys palstalla.


      • Pakostihuomaa kirjoitti:

        Suomi 24 palstalla on sellainen piirre että tämä näyttää vistin lähetysajan ja päivämäärät. Sinunkin nimimerkki kuten aiemmin kysyjän nimimerkki vilkkui lähes jokaisessa viestiketjussa. Niissä näkyi/näkyy myös kirjoitusajat ja päivämäärät. Näistä voi hyvin vetää johtopäätöksen kuinka paljon ja minä kellonaikoina kukakin täällä kirjoittaa. Samoin siitä voi päätellä onko tällaisella aktiivisella kirjoittajalla muuta elämää tai vaikkapa työpaikkaa. Koska harvempi työpaikka on sellainen jossa ennättää kovin aktiivisesti istua tällaisella keskustelupalstalla. Itse käyn parina kolmena iltana lukemassa mitä palstalla on tapahtunut ja luen muutaman päivän mielenkiintoisimmat vietiketjut. Näin tulee huomattua pepep nimimerkinkin aktiivinen päivystys palstalla.

        Kyse ei ollut työn tekemisestä, vaan siitä, että persu (nimimerkki antipersuaviguttaa) ei voisi mitenkään tietää, että luen ja kirjoitan tälle palstalle, ellei itse päivystäisi täällä 24/7 - hänkään ei sen parempi ole, joten olkoon hiljaa.


    • vaimitä

      Karsun Pekka

    • ohimenitaasarvailusi

      Nimimerkkiä wirsutpettuun widuddaa tosi paljon, huomaa kaikesta kirjoituksesta. Hi hi...

      • VirsutPettuun

        EWi vituta, vaan on harvinaisen hyvä meininki. Perssuli soini pyllistää sipilälle ja sehän persuleita vituttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      112
      3047
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2326
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      155
      2212
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2135
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1491
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1259
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1097
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1084
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe