Löytyiskö estotonta naista joka antaa tulla myös peppuun?
Olen ok:n näköinen kaljamahaton 40v mies Kajaanin seudulta. Iälläsi ei ole hirveästi väliä kohtuuden rajoissa...
Etsin estotonta naista pohjoisesta.
3
115
Vastaukset
- sfrttty
Löytyy löylykauha työnnä se perseeseen homo
- hare
Sun kommenttis on aika varma merkki siitä, että olet itse piilohomo. Ei siinä mitään,
senkun olet. Älä kuitenkaan arvostele muita. Mä olen melkein 30 vuotta koko Härmää kiertänyt kaupparatsu ja erinäisiä naisia tavannut. Aika moni heistä on halunnut anaaliseksiä, toiset taas ei. Mulle kelpaa, kuinka vain. Anna ihmisten olla
sellaisia kuin ovat. Ja jos luet muiden ilmoituksia niin sua rupee pian kanssa naurattamaan toi kun on aika huvittavaa kun avaa jonkun keskustelun ja ensimmäinen kommentti on työnnä löylykauha perseeseen toisaalta toi homo on ihan uusi juttu ei kylläkään mikään hyvä lisä:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424330
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384079- 643736
- 993602
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333547Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252636
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344