Löytyiskö estotonta naista joka antaa tulla myös peppuun?
Olen ok:n näköinen kaljamahaton 40v mies Kajaanin seudulta. Iälläsi ei ole hirveästi väliä kohtuuden rajoissa...
Etsin estotonta naista pohjoisesta.
3
115
Vastaukset
- sfrttty
Löytyy löylykauha työnnä se perseeseen homo
- hare
Sun kommenttis on aika varma merkki siitä, että olet itse piilohomo. Ei siinä mitään,
senkun olet. Älä kuitenkaan arvostele muita. Mä olen melkein 30 vuotta koko Härmää kiertänyt kaupparatsu ja erinäisiä naisia tavannut. Aika moni heistä on halunnut anaaliseksiä, toiset taas ei. Mulle kelpaa, kuinka vain. Anna ihmisten olla
sellaisia kuin ovat. Ja jos luet muiden ilmoituksia niin sua rupee pian kanssa naurattamaan toi kun on aika huvittavaa kun avaa jonkun keskustelun ja ensimmäinen kommentti on työnnä löylykauha perseeseen toisaalta toi homo on ihan uusi juttu ei kylläkään mikään hyvä lisä:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724118
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573793Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522344Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361915- 491829
- 991606
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551583- 471553
- 571443