Ruotsin tv4 Wikegård rasismi

klasseman

Niklas Wikegård näytti ohjelmassaan suomalaisen fanin joka oli n. 150 kiloinen, ruma ja jolle oli laitettu leijonapaita päälle. Wikegårdin toimittaja Björn Oldeen kutsui sitä Leo Komaroviksi lisäten että kyllä nuo finninaamat jaksaa! Ei ole eka kertaa kun Wikegård ja tv4 ovat rasisteja Suomalaisia kohtaan!

5

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolisee33

Olen samaa mieltä ruotsalaisesta rasismista suomea kohtaan. Johtunee kai siitä että jättivät Suomen ilman apua venäjää vastaan. Se oli Barkov jota nää toimittajat rasisoi eikä Komarov mutta sehän ei asiaa muuta.

• MrJuha82outolintu

Rasismia kyllä, mutta ite pijän suomalaisia miehiä keskimäärin aika huononnäköisinä ulkonäön puolesta.
      Ite oon komeanaamainen finskimies, joka muistuttaa näöltään enemmän svedupettereitä kuin perussuomalaisen miehen naamaa.

• perttib

Miehen komeus istuu itte miehessä. Itsensäkehujat on laji sinänsä sekä kiekossa että elämässä. Svenskit ovat rassanu suomea 600 vuotta eikä se lopu koskaan kun on politiikkoja ja RKP jotka suojelee tätä rasismia eri syistä. Yksi syy että suomenkieli on halveksittua ja melkein luvatonta ruotsissa on että kyseiset aktöörit pelkäävät ruotsikielen puolesta suomessa.
      Ruotsin koulut opettavat väärää tietoa suomesta ja suomalaisista juuri samasta syystä. Jääkiekossa rasismi tulee esiin varsinkin kun Ruotsi kohtaa Suomen! Silloin on kaikki lehdet täynnä rasistisia ja halventavia kommentteja suomalaisista johon yhtyvät ikäväkyllä suomenruotsalaiset ja varsinkin ahvenanmaalaiset.

• MrJuha82outolintu

On niijen joissakin kommenteissa tosin perääkin, kuten se, että suomalainen on kiusaaja.
        Mutta he ovat tekopyhiä, sillä ovat itse myös kiusanneet suomalaisia.
        Mutta on totta, että Suomessa on noin tilastollisesti liikaa henkistä väkivaltaa eri muodoissa.

Ruotsalaiset eivät oo parempia ihmisiä.
        Samalla viivalla meijän kaa.
        Ja jääkiekossa ollaan kurottu umpeen voittamisen kulttuurissa nää Svenssonit.
        Ei ne enää voi leijua meitä vastaan.
        Katso esim Ismo Lehkosen pojan uhoilu ruotsalaismedialle.
        Se oli miehen teko Artturilta.
        Uhoon pitää vastata joko omalla uholla tai teoilla urheilussa ja off urheilu.
        Saavat maistaa ns omaa lääkettään.

• teuvotietää

Niklas Wikegård vihaa suomalaisia ja ON kuuluisa rasisti. Kai hän on jostakin kuullut että isoisä tulikin suomesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1978
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1390
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1163
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      817
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      771
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe