Ruotsin tv4 Wikegård rasismi

klasseman

Niklas Wikegård näytti ohjelmassaan suomalaisen fanin joka oli n. 150 kiloinen, ruma ja jolle oli laitettu leijonapaita päälle. Wikegårdin toimittaja Björn Oldeen kutsui sitä Leo Komaroviksi lisäten että kyllä nuo finninaamat jaksaa! Ei ole eka kertaa kun Wikegård ja tv4 ovat rasisteja Suomalaisia kohtaan!

5

177

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolisee33

Olen samaa mieltä ruotsalaisesta rasismista suomea kohtaan. Johtunee kai siitä että jättivät Suomen ilman apua venäjää vastaan. Se oli Barkov jota nää toimittajat rasisoi eikä Komarov mutta sehän ei asiaa muuta.

• MrJuha82outolintu

Rasismia kyllä, mutta ite pijän suomalaisia miehiä keskimäärin aika huononnäköisinä ulkonäön puolesta.
      Ite oon komeanaamainen finskimies, joka muistuttaa näöltään enemmän svedupettereitä kuin perussuomalaisen miehen naamaa.

• perttib

Miehen komeus istuu itte miehessä. Itsensäkehujat on laji sinänsä sekä kiekossa että elämässä. Svenskit ovat rassanu suomea 600 vuotta eikä se lopu koskaan kun on politiikkoja ja RKP jotka suojelee tätä rasismia eri syistä. Yksi syy että suomenkieli on halveksittua ja melkein luvatonta ruotsissa on että kyseiset aktöörit pelkäävät ruotsikielen puolesta suomessa.
      Ruotsin koulut opettavat väärää tietoa suomesta ja suomalaisista juuri samasta syystä. Jääkiekossa rasismi tulee esiin varsinkin kun Ruotsi kohtaa Suomen! Silloin on kaikki lehdet täynnä rasistisia ja halventavia kommentteja suomalaisista johon yhtyvät ikäväkyllä suomenruotsalaiset ja varsinkin ahvenanmaalaiset.

• MrJuha82outolintu

On niijen joissakin kommenteissa tosin perääkin, kuten se, että suomalainen on kiusaaja.
        Mutta he ovat tekopyhiä, sillä ovat itse myös kiusanneet suomalaisia.
        Mutta on totta, että Suomessa on noin tilastollisesti liikaa henkistä väkivaltaa eri muodoissa.

Ruotsalaiset eivät oo parempia ihmisiä.
        Samalla viivalla meijän kaa.
        Ja jääkiekossa ollaan kurottu umpeen voittamisen kulttuurissa nää Svenssonit.
        Ei ne enää voi leijua meitä vastaan.
        Katso esim Ismo Lehkosen pojan uhoilu ruotsalaismedialle.
        Se oli miehen teko Artturilta.
        Uhoon pitää vastata joko omalla uholla tai teoilla urheilussa ja off urheilu.
        Saavat maistaa ns omaa lääkettään.

• teuvotietää

Niklas Wikegård vihaa suomalaisia ja ON kuuluisa rasisti. Kai hän on jostakin kuullut että isoisä tulikin suomesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1582
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      985
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      385
      981
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      924
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      603
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe