Rattijuoppojen suojeluohjelma jatkuu

hullut.hoitoon

Oikeuslaitoksen erityissuojelu rattijuoppoja kohtaan näkyy jatkuvan entisellään. Rattijuopon kyydissä ollut matkustaja kuoli ja yhden vammat olivat hengenvaaralliset. Kuski oli vasta autokoulussa, eli oli vielä kortiton. Käräjäoikeus tuomitsi ehdotonta, mutta kaikkien rikollisten ystävä, nimeltään hovioikeus, päätti muuttaa tuomion ehdolliseksi. Eläköön oikeuslaitos!

24

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So?

Jos ajaa kännissä, tulee usein sakkoa ajokieltoa

Jos ajaa autolla vahingossa jonkun kuoliaaksi, voi selvitä pelkillä sakoilla

Jos tekee nuo yhtä aikaa, niin tulee lähes aina myös vankeutta...

Eli mikä ongelma?

• hullut.hoitoon

Ja sinun mielestäsi ehdollinen on sopiva rangaistus jonkun tappamisesta?

• hullut.hoitoon kirjoitti:

Ja sinun mielestäsi ehdollinen on sopiva rangaistus jonkun tappamisesta?

Tappaminen = tahallaan aiheutettu kuolema.

painotan sanaa TAHALLAAN.

Korotan sanaa TAHALLAAN

Rattijuopumus tai kortitta aja ei ole vahinko

Mutta se kuolema ei silti ole TAHALLINE

Eli kyllä, taposta tulee joutua kiven sisään

• Rankkiautomaatti
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

Korotan sanaa TAHALLAAN

Vieläkö olet sitä mieltä että ainoana liikenneonnettomuudesta henkiinjäänyt on AINA syyllinen tapahtumaan kuten ennen kirjoittaessasi Nolo Sika-nimimerkillä tai oliko se 87k:na kuorma-autopalstalla ??

• Rankkiautomaatti kirjoitti:

Vieläkö olet sitä mieltä että ainoana liikenneonnettomuudesta henkiinjäänyt on AINA syyllinen tapahtumaan kuten ennen kirjoittaessasi Nolo Sika-nimimerkillä tai oliko se 87k:na kuorma-autopalstalla ??

Nyt sä puhut ihan sekavia... Jos on kommentoitavaa toiseen ketjuun, niin etsi ketju. En muista koskaan aikaisemmin keskustelleeni nimimerkin Rankkiutomaatti kanssa

• hullut.hoitoon

Korotan sanaa TAHALLAAN

Oletko itse rattijuoppo vai kukkahattutäti, kun näytät kovasti juoppojen asiaa ajavan? Nuo liikenteen syöpäläiset pitäisi lähettää kymmeneksi vuodeksi siperiaan.

• hullut.hoitoon kirjoitti:

Oletko itse rattijuoppo vai kukkahattutäti, kun näytät kovasti juoppojen asiaa ajavan? Nuo liikenteen syöpäläiset pitäisi lähettää kymmeneksi vuodeksi siperiaan.

En ole ikinä tietoisesti ajanut kännissä. Joskus saattanut raja ylittyä (aamukrapula) mutta ylitys ollut niin pieni että itse tai muut ei ole sitä huomannut.

Olisin valmis kannattamaan lakia jossa rattijuopumuksen raja pudotettaisi 0,2 promilleen.

Eli 0,2-1 promillea toisi 70€ rikesakon, hillitsisi monen ajamista iltapäivälläkin jos on yömyöhään dokannut

• Rankkiautomaatti

Nyt sä puhut ihan sekavia... Jos on kommentoitavaa toiseen ketjuun, niin etsi ketju. En muista koskaan aikaisemmin keskustelleeni nimimerkin Rankkiutomaatti kanssa

Pankkiautomaatti-nimimerkillä olet keskustellut samassa ketjussa. Lisäksi olet kuorma-autopalstalla 87k:na ja Nolo Sika-nimimerkillä julkaissut aivopierujasi kuten esimerkiksi ylläoleva aihe siitä onko kolarista ainoana henkiinjäänyt syyllinen tapahtumaan. Vastaa nyt suoraan kysymykseen äläkä taas käännä keskustelua toiseen aiheeseen eli onko kolarin ainoa henkiinjäänyt AINA syyllinen kuten aikaisemmin olet väittänyt???

• Siinä_on

• Siinä_on
        Siinä_on kirjoitti:

Vieläkö sinä homo riehut täällä vaikka kaksi tunnusta meni jo banniin? Haluatko uusimmankin tunnuksesi banniin vai lopetatko tuon räksyttämisen. http://keskustelu.suomi24.fi/t/11045965#comment-58274143
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10737592#comment-55935817
        Siinä sinulle niitä vitun linkkejä kun et muuten muista mitä olet rustaillut. Pahaksi onneksi Google toimii vaikkei täällä vielä hakua olekaan :)

Jaahas, toiset kirjoittaa, toiset stalkkaa :) Sitten vielä todista että se on mun, eikä sun kirjoittama kun on noin hyvin muistissa. Toki joskus olen todennut että lähes aina eloon jäänyt on syyllinen jos hän on tehnyt pienenkin rikkeen, vaikutti se onnettomuuteen tai ei

• Siinä_on_alkup
        Siinä_on kirjoitti:

Jaahas, toiset kirjoittaa, toiset stalkkaa :) Sitten vielä todista että se on mun, eikä sun kirjoittama kun on noin hyvin muistissa. Toki joskus olen todennut että lähes aina eloon jäänyt on syyllinen jos hän on tehnyt pienenkin rikkeen, vaikutti se onnettomuuteen tai ei

Jaahas, toiset pyytää että "etsi keskustelu käsiin" ja "Laita vaikkapa linkkiä keskusteluun jos sä kusipää osaat" ja sitten kun etsitään ja laitetaan linkkiä, niin syyttää stalkkauksesta. Älä sitten pyytele niitä linkkejäsi jos et niitä haluakaan.

• Siinä_on_alkup
        Siinä_on_alkup kirjoitti:

Jaahas, toiset pyytää että "etsi keskustelu käsiin" ja "Laita vaikkapa linkkiä keskusteluun jos sä kusipää osaat" ja sitten kun etsitään ja laitetaan linkkiä, niin syyttää stalkkauksesta. Älä sitten pyytele niitä linkkejäsi jos et niitä haluakaan.

Aikamoinen pakkomielle sulla, tosin et täällä ei tiedä kuka on mitäkin kirjoittanut, paitsi jos on rekisteröitynyt.... Kai sulla on myös kuvakaappaukset, ihan varmuuden vuoksi, eihän sekään ole "stalkkaamista"

• Siinä_on_alkup

Aikamoinen pakkomielle sulla, tosin et täällä ei tiedä kuka on mitäkin kirjoittanut, paitsi jos on rekisteröitynyt.... Kai sulla on myös kuvakaappaukset, ihan varmuuden vuoksi, eihän sekään ole "stalkkaamista"

Kyllä tietää. Sinun viestisi tietää aina. Olet vain niin toivottoman huono tuossa moninimimerkkipelleilyssä. Säännöt muuten kieltävät toisen nimimerkin kopioinnin (rekisteröimättömänkin), joten miksi käytät nimimerkkiäni? Haluatko pakettiautomaatti-tunnuksesikin banniin, vai mikä noin koville ottaa, ressukka?

• Siinä_on_alkup

Kyllä tietää. Sinun viestisi tietää aina. Olet vain niin toivottoman huono tuossa moninimimerkkipelleilyssä. Säännöt muuten kieltävät toisen nimimerkin kopioinnin (rekisteröimättömänkin), joten miksi käytät nimimerkkiäni? Haluatko pakettiautomaatti-tunnuksesikin banniin, vai mikä noin koville ottaa, ressukka?

Oikeastaan ei, vapaita nimiä saa käyttää kuka tahansa. Mä sun, sä mun ja siihen malliin

• Siinä_on_alkup

Ja pakkomielteistä puheenollen, mites tuo sinun pakkomielteesi mm. erääseen 1,5 vuoden takaiseen parkkifirma-asiaa jota jaksat edelleen lähes päivittäin jankuttaa? Tai siihen kun nimimerkeissä ei sallita välilyöntejä? Minä vain annoin linkin viestiin, johon pyysit. Ei se ole pakkomielle tai stalkkaamista, mutta eihän se minun vika ole, että linkkiä pyysit :(

• Siinä_on_alkup

Ja pakkomielteistä puheenollen, mites tuo sinun pakkomielteesi mm. erääseen 1,5 vuoden takaiseen parkkifirma-asiaa jota jaksat edelleen lähes päivittäin jankuttaa? Tai siihen kun nimimerkeissä ei sallita välilyöntejä? Minä vain annoin linkin viestiin, johon pyysit. Ei se ole pakkomielle tai stalkkaamista, mutta eihän se minun vika ole, että linkkiä pyysit :(

Ei se parkkifirma ollut, vaan se kun aiheeton ylinopeus sakko voitettiin valkoisella valheella oikeudessa :)

• Siinä_on_alkup

Oikeastaan ei, vapaita nimiä saa käyttää kuka tahansa. Mä sun, sä mun ja siihen malliin

Oikeastaan se tarkoittaa juurikin rekisteröimättömiä tunnuksia, vai miksi se lukisi erikseen säännöissä. Kerrotko miten rekisteröidyn tunnuksen voi kopioida. Säännön kohta "älä kopioi toisen käyttäjän tunnusta" tarkoittaa juuri tuollaista häiriköintiä kuin mitä sinä harjoitat juuri nyt, eli häiriköintimielessä kopioit minun nimimerkkini ja vastaat minulle minun nimimerkilläni.

• hullut.hoitoon

Oikeastaan se tarkoittaa juurikin rekisteröimättömiä tunnuksia, vai miksi se lukisi erikseen säännöissä. Kerrotko miten rekisteröidyn tunnuksen voi kopioida. Säännön kohta "älä kopioi toisen käyttäjän tunnusta" tarkoittaa juuri tuollaista häiriköintiä kuin mitä sinä harjoitat juuri nyt, eli häiriköintimielessä kopioit minun nimimerkkini ja vastaat minulle minun nimimerkilläni.

Lieneekö sama vajakki, joka rekisteröi itselleen useita käyttämiäni nimimerkkejä? Tai sitten palstalla on kaksi samanlaista avohoitopotilasta.

• Ongelma on juuri se ehdonalaisuus ja liian lievät tuomiot. Rattijuopolta pitäisi aina ottaa se auto valtolle ja auton omistaminen luvanvaraiseksi

• kjkjkjkjkkjjk

haluaa jonkun tappaa? eurokossu naamaa, ja autolla yli.. ehollista..

• Gonzales_Zaragoza

50 kertaa rattijuopumuksen uusinut on yhtä vaarallinen kuin linnasta vapautunut Jammu-setä. Ei vain yhtä iljettävä. Ne pitäisi vangita yleisen turvallissuden nimissä. Sen sijaan kokenut kuljettaja, joka puhaltaa sunnuntaiaamuna ensikertalaisena 0,6 promillea saa kohtuuttoman rangaistuksen. Juuri kortin saanut on vaarallisempi kuin krapulassa ajava "miljoonamalieri" Yhdysvalloissa testataan ajokunto. Meillä vain promillet. Luterilaisessa kulttuurissa ei ole tuomittavaa ajaa väsyneenä tai sairaana. Etelä-Eurooppa ei näe eroa onko ajokuntosi hiukan heikentynyt rankan työpäivän jälkeen vain virkistävän viinihetken.

• Erkkolan.Oy

Pankkiautomaatti/Pakettiautomaatti-nimimerkki kirjoitti taas eri nicillä. Asia varmistuu kun muistaa mitem monta kertaa kyseinen apina on toistanut samaa eli Suomessa testataan promillet, ei ajokuntoa. Lisäksi jatkuva toistelu aamukrapulassa ajamisesta vakuuttaa että Pankki/Pakettiautomaattihan se siellä kirjoittelee joskin taas eri nimimerkillä. Milloin otat taas esim. Nolo Sika-tai 87k-nimimerkin taas käyttöön? Niillähän olet kirjoitellut taannoin niin tällä palstalla kuin kuorma-autopuolellakin.

• Itse asiassa Jammu ei vapautunut vaan siirrettiin vankilasta suljetummalle nivanniemen sairalaan

• Huomautan_vain

Minusta jokaisen rattijuopon autoon astuvan pitäisi tunnistaa itse riski. Mutta kun ensiksi on yhdessä dokattu, niin sitten yhdessä lähdetään ajelulle. Näin kuolonuhri on itse myötävaikuttanut tapahtumaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe