http://www.pohjolansanomat.fi/Paikalliset/1194978433084/artikkeli/oppilaiden rahat paloivat pankkipalveluiden jarjettomyyden vuoksi.html
http://www.pohjolansanomat.fi/Paikalliset/1194978424853/artikkeli/nordea avustaa kilpisjarven koululaisia 4 000 eurolla.html
Tämän päätöksen tekijä ei varmaankaan ollut se lasisilmäinen pankinjohtaja !
Pohjoisessa kiertää juttu jotta Rovaniemen Osuuspankissa oli aikoinaan sodassa silmänsä menettänyt johtaja jolla oli lasisilmä, tekosilmä oli hyvin onnistunut ja juuri kuin johtajan oikea silmäkin!
Eräälle lainan maukujalle johtaja tokaisi jotta saat lainan jos arvaat kumpi silmä minulla on tekosilmä, asiakas tokaisi heti että tuo oikeasilmähän se on ! johtaja siihen jotta niin on saat lainan, mutta mistä tiesit tuon noin äkkiä? johon asiakas jotta " helppoahan tuo oli, tuossa lasisilmässä on paljon inhimillisempi katse kuin vasemmassa silmässäsi"!
Late Lapista. SSSS Ry!
PANKILTA HIENO TEKO !
4
<50
Vastaukset 4
- vaihtakaa.pankkia
Hieno teko? Ensin kieltäydytään ottamasta lasten rahoja tilille. Sitten kävi
niinkuin kävi, melkoinen imagotappio Nordealle ja nyt sitten yritetään paik-
kailla mokaa. Ihme että yleensä kukaan tavallinen ihminen on enää Nordean
asiakas. - seonselvää
Nordea tulee vielä rokottamaan koko summan takaisin. Korkoineen ja kuluineen.
- miettijä-
Mietin, että korvaako joku vakuutus rahoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511021- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34617- 39547
- 39522
- 63513
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19431