kun rupesitte tekemään uudistuksia. en saa minkäänlaista ja minulla on ollut sama osoite varmaan 15 vuotta. olen soittanut ja laittanut uuden sähköposti osoitteen. mutta mitään ei tapahdu. koko ajan ilmoittaa että vanha käyttäjä tunnus on käytössä
En ole pääsyt sen jälkeen sähköpostiini
6
<50
Vastaukset
- Toimii545
Gmail.com. Toimii kuin unelma ja aina
- justjooniinpä
täältä ääni myös Gaymailille. toimii eikä vittule koko ajan
- PääKiinniTaiKUOLET
Olepas sä hiljaa, sähköpostin kanssa ei ole ongelmia. Isompi ongelmai on esim. ylläpidon ylimielinen asenne ja vittuilu käyttäjille
Hei!
Laita meille viestiä ja kerro tarkemmin mitä tapahtuu niin voimme varmasti selvittää yhdessä missä on vika.
Terveisin,
Suomi24 Käyttäjätuki, Martta- postipaten.postitoimisto
Etkö Martta osaa lukea? Eikö suomen kieli ja auttava sisälukutaito olleet kriteerejä työhönotossa? Copy/ paste näyttää onnistuvan vastauksina juuri ja juuri. Miksi kirjoittaa tyhjänpäiväisiä nollakommentteja jotka eivä vie asiaa eteenpäin? Aina sama ylimielisyys käyttäjiä kohtaan. Aloittaja on mielestäni tehnyt asian eteen aivan riittävästi, hän on jopa soittanut ryöstöhintaiseen asiakaspalvelunumeroonne saamatta apua.
Miten te kehtaatte????
- kaikkeasitäsattuu
Mielenkiintoisia "keskusteluja" täällä. Ei voi kuin ihmetellä ihmisten tyhmyyttä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842109Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4101950Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101380Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751347- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266967Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81962Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254958- 131878