HV varasti taas nikkini, perästä kuuluu.

Taaspäällikkösievp

Tein juuri ilmoituksen Kouvolan poliisilaitokselle nikkivarkaudesta ja HV tulee saamaan kovat rapsut.

Jatkan edelleen HV koulutusta, vaikka onkin keskustaa haukkuva narsisti ja perin vittumainen mies.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikäOnTarkoituksesi

Jos tarkoitat huumoriksi, huonoa se on sellaiseksikin. Parempikin huumori jatkuvasti toistettuna muuttuu ikävystyttäväksi. Jos se ei ole huumoria, sinun pitäisi jo viimein saada apua. Tuskin poliisi välittää sinua lääkärille ohjata, itsesi pitäisi tilasi ymmärtää ja toimia sen mukaan.

• Kysymykseni

Kapi, etkö taaskaan huomaa?

• Kana_aulis

Itsestään tekee pellen rekisteröimällä toisten nikkejä, Paloheinän-Pallero on lapsellinen heitemanni.

• Sanoin eilen, että en enää älyttömyyksiisi puutu, mutta pakko tuohon on puuttua, sillä vaikka et ole minulle mikään Hyvä Veli, et edes huonokaan veli, mutta ihan inhimillisyyteni saa minut huolestumaan vakavasti mielenterveydestäsi. Jospa ymmärtäisit, että tarvitsisit apua ja menisit lääkärille, joka varmaan passittaisi sinut hoitoon. Siihen sinun kannattaa pyrkiä, sillä nykyisin tehdään ihmeitä silläkin alalla.

En usko, että niitä puskanikkejäsi kukaan olisi rekisteröinyt. Jos joku kuitenkin on niin tehnyt, kysy palstan ylläpidolta, kuka se on ollut. Tällä viestilläni annan ylläpidolle luvan kertoa, olenko se minä. Siellä se kyllä tiedetään, sillä nikin rekisteröiminen on tällainen prosessi (näet sen kyllä Suomi24:n sivuiltakin, mutta tässä lyhyesti):

>>Ensin sinun täytyy ilmoittaa se nikki, jonka haluat rekisteröidä. Ehdotettua nikkiä ei hyväksytä, jos sellainen on jo olemassa jollakin toisella. Jos nikki hyväksytään, sitten on ilmoitettava etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite, postinumero ja puhelinnumero. Sitten vielä syntymäaika (päivä, kuukausi, vuosi). Ja lopuksi vielä nikillesi salasana kahteen kertaan.<<

Minäkö olisin sinun puskanikkejäsi olisin rekisteröinyt? Johan pomppas! Vaikka minä näyn olevan sinulle tärkeä, kaikki kaikessa, sitä sinä et ole minulle vähimmässäkään määrin, Enää et edes inhotuksena, vaikka hyvän hyvyyttäni vielä tämän kerran yritän lähettää tuikahduksen järjen valoa päähäsi. Jos tämä ei mene sinne perille, olet toivoton tapaus, mikään hoitokaan ei silloin voisi sinua auttaa.

Miksi kukaan olisi niitä puskanikkejäsi rekisteröinyt, kun ei niillä rekisteröityneenä kukaan ole täällä esiintynyt? Tuskin sinua kukaan pitäisi sinua niin tärkeänä, että haluaisi tehdä sinulle kiusaa ja viitsisi vaivautua sellaiseen. Jos viestiäsi lähettäessäsi nikkiäsi ei huolita, syy lienee se, että palstan valvonta on saanut sinusta tarpeekseen ja laittaa kerta toisensa jälkeen sulkuun niitä puskanikkejäsi. Luultavampaa kuitenkin on, että mitään kertomaasi ei ole tapahtunut, vaan kaikki on vain sairaan pääsi tuottamaa harhaa.

Pääsi täydellisestä pimenemisestä kai kertoo tuokin, että pidät tuollaisien puskanikiesi menetyksiä poliisiasiana. Olisipa hauska nähdä poliisin naama silloin, jos menisit tuollaisesta hänelle kertomaan!!

• VikaaYmmärryksessä

Etkö Kapi todellakaan huomaa avauksesta mikä se on???

• Todellakaan
        VikaaYmmärryksessä kirjoitti:

Etkö Kapi todellakaan huomaa avauksesta mikä se on???

Ei taida Kapin ymmärrys riittää... no, ei se mikään ihme ole.

• Hutikanveljet

Lähellä Keskustaa olevalle riittää eläinlääkäri ja Ossi voisi piristyä, jos saisi
        Sorkka-Liisa Anttilan ideoiman virikepallon, sioillehan veronmaksajien piikkiin sellaiset hommasi, passaa siinä kepuisännän leikkiä;-))

• VarohanKapi

Älä viitti ärsyttää sekopäätä enään enempää. Eikös sinun poika varottanut siitä toisesta kahelista, käskenyt pitämään aina ase kätesi ulottuvilla. Vielä hullumpi tuo on. Ei hän uskalla nokikkain sinun kanssa tulla, mutta heittää vaikka kiven ikkunasta. Tai tekee muuta ilkivaltaa. Tuollaisista ei koskaan tiedä. Onneksi tiedät tekijän, jos jotain sellaista tapahtuu.

• noinkohanonasia

Meniköhän kapilla "homman nimi" yli hilseen?
        Juoksuttavat/hyppyyttävät/vedettävät kapi poloista ihan huvikseen....

• Kysynvaan
        VarohanKapi kirjoitti:

Älä viitti ärsyttää sekopäätä enään enempää. Eikös sinun poika varottanut siitä toisesta kahelista, käskenyt pitämään aina ase kätesi ulottuvilla. Vielä hullumpi tuo on. Ei hän uskalla nokikkain sinun kanssa tulla, mutta heittää vaikka kiven ikkunasta. Tai tekee muuta ilkivaltaa. Tuollaisista ei koskaan tiedä. Onneksi tiedät tekijän, jos jotain sellaista tapahtuu.

Kapi ressukka ei ymmärrä miksi avaus on tehty ja mikä sen takana on.

Et näemmä sinäkään. Ressukat luulette kaikkia feikkijohtajia yhdeksi ja samaksi. Ymmärrän että Kapia viedään näillä johtajaa feikkaavilla avauksilla, sehän niiden tarkoituskin on, joku nauraa kippurassa kun näkee Kapin ottavan otsasuoni pullolla paineita johtajan nimissä tekemästään avauksesta. Mutta sinäkin menet samaan lankaan!!! Oletko itse Kapi??? Vai onko muitakin ytä yksinkertaisia???

• Juurinoin
        noinkohanonasia kirjoitti:

Meniköhän kapilla "homman nimi" yli hilseen?
        Juoksuttavat/hyppyyttävät/vedettävät kapi poloista ihan huvikseen....

Noinhan se taas meni. Ja kapi reppana hyppää kuin säikky jänis

• Taaspäällikkösievp

Pakko tunnustaa, että nauroivat maha kippurassa, mutta kerroin olevani Keskustaa lähellä ja tuntevani Väyrysen, kyllä hymy hyytyi. Hahmotin kokonaistilanteen hetkessä.

HV, minulta on viety myös pari frisbeetä, niistä jatkan huomenna Kouvolan poliisilaitoksen kanssa, tämäkin löydät vielä edestäsi.

• Kysynvaan kirjoitti:

Kapi ressukka ei ymmärrä miksi avaus on tehty ja mikä sen takana on.

Et näemmä sinäkään. Ressukat luulette kaikkia feikkijohtajia yhdeksi ja samaksi. Ymmärrän että Kapia viedään näillä johtajaa feikkaavilla avauksilla, sehän niiden tarkoituskin on, joku nauraa kippurassa kun näkee Kapin ottavan otsasuoni pullolla paineita johtajan nimissä tekemästään avauksesta. Mutta sinäkin menet samaan lankaan!!! Oletko itse Kapi??? Vai onko muitakin ytä yksinkertaisia???

Myönnän, että en ymmärtänyt, että jollakin voisi olla niin halvat huvit, että saisi nautintoa tuollaisista ”vedätyksistä”. Ja varsinkaan esiintymisestä tuona ”johtaja-päällikkönä”, joka varmasti itsensäkin esittämän perusteella on osoittautunut vähintään pahasti häiriintyneeksi sekopääksi. Enkä näy olevan ainoa tyhmä, joka ei sitä ymmärtänyt.

Mutta sinä siis ymmärrät. Kai siellä Kepulandiassa mahdollisuudet parempiin huveihin lienevät kovin vähäisiä. Kokemuksestasi sen kai tiedät, kun ymmärrystäsi tuollaiselle annat. Mutta kovin mitättömäksi täytyy ihmisen itsensä kokea, jos kehtaa tuohon sekopäähän samastua. Sellainen voisi hyvinkin myös ”varastella” tuon raukan nikkejäkin. Täytyy vain sanoa, että huvinsa kullakin.

Onhan toki niitä kaheleita täällä Helsingissäkin. Täällähän ainakin silloin asui myös se, jonka poikani totesi ilmiselväksi psykopaatiksi ja varoitteli siitä kehottaen minua hänen varaltaan pitämään ase aina käteni ulottuvilla. En noudattanut poikani kehotusta silloinkaan, vielä vähemmän näen olevan aihetta siihen nyt tuon kahjon varalta, joka taatusti omana itsenään kertoo minua kouluttavansa ja on uhannut tulla persuksilleni potkimaan.

Onhan noilla kahjoilla toinenkin yhtäläisyys, pään nyrjähtäneisyyden lisäksi: kepulaisuus! Se sama yhtäläisyys sinulla lienee noihin kumpaankin.

• Kysynvaan
        kapi_ kirjoitti:

Myönnän, että en ymmärtänyt, että jollakin voisi olla niin halvat huvit, että saisi nautintoa tuollaisista ”vedätyksistä”. Ja varsinkaan esiintymisestä tuona ”johtaja-päällikkönä”, joka varmasti itsensäkin esittämän perusteella on osoittautunut vähintään pahasti häiriintyneeksi sekopääksi. Enkä näy olevan ainoa tyhmä, joka ei sitä ymmärtänyt.

Mutta sinä siis ymmärrät. Kai siellä Kepulandiassa mahdollisuudet parempiin huveihin lienevät kovin vähäisiä. Kokemuksestasi sen kai tiedät, kun ymmärrystäsi tuollaiselle annat. Mutta kovin mitättömäksi täytyy ihmisen itsensä kokea, jos kehtaa tuohon sekopäähän samastua. Sellainen voisi hyvinkin myös ”varastella” tuon raukan nikkejäkin. Täytyy vain sanoa, että huvinsa kullakin.

Onhan toki niitä kaheleita täällä Helsingissäkin. Täällähän ainakin silloin asui myös se, jonka poikani totesi ilmiselväksi psykopaatiksi ja varoitteli siitä kehottaen minua hänen varaltaan pitämään ase aina käteni ulottuvilla. En noudattanut poikani kehotusta silloinkaan, vielä vähemmän näen olevan aihetta siihen nyt tuon kahjon varalta, joka taatusti omana itsenään kertoo minua kouluttavansa ja on uhannut tulla persuksilleni potkimaan.

Onhan noilla kahjoilla toinenkin yhtäläisyys, pään nyrjähtäneisyyden lisäksi: kepulaisuus! Se sama yhtäläisyys sinulla lienee noihin kumpaankin.

Johan tuohon aamulla puskasta ruikkaamaasi vastineeseen (nimim. "MikäOnTarkoituksesi") on kommetoitu, ettet tainnut ymmärtää.

Joku tai jotkut ei kepulaiset ovat ottaneet tuon "päällikköjohtaja" nimimerkin eri variaatioineen leikkikalukseen ja tehneet noita päättömiä avauksia. Kaikki näkevät mistä on kyse, ja jos katsot tuota pitkäksi venytettyä ketjua erään henkilön ympärillä, ymmärrät myös ettei asialla ole palstan kepulaiset, vaan sinun oma "kaveripiirisi". Siis se yhtäläisyys noilla kahjoilla on Kapilaisuus, siis sen pään nyrjähtäneisyyden lisäksi.

Koeta nyt Kapi hyvä oppia erottamaan nuo feikit, teet vaan itsestäsi pellen kun niihin vielä vastailet. Tai pellenhän olet itsestäsi tehnyt jo aiemmin, mutta vahvistat vaan tuota rooliasi.

• Päällevp

Sinulla on vahvat motiivit kaikkeen minuun kohdistuvaan. Kenenkään muun on vaikea kuvitella toimivan tuolla intensiteetillä vuosien ajan.

Olet nyt sitten poliisin seurannassa. He varmaan jossakin vaiheessa myös tekevät jotakin.
        Jääkäämme odottelemaan!

• Päällevp
        Kysynvaan kirjoitti:

Johan tuohon aamulla puskasta ruikkaamaasi vastineeseen (nimim. "MikäOnTarkoituksesi") on kommetoitu, ettet tainnut ymmärtää.

Joku tai jotkut ei kepulaiset ovat ottaneet tuon "päällikköjohtaja" nimimerkin eri variaatioineen leikkikalukseen ja tehneet noita päättömiä avauksia. Kaikki näkevät mistä on kyse, ja jos katsot tuota pitkäksi venytettyä ketjua erään henkilön ympärillä, ymmärrät myös ettei asialla ole palstan kepulaiset, vaan sinun oma "kaveripiirisi". Siis se yhtäläisyys noilla kahjoilla on Kapilaisuus, siis sen pään nyrjähtäneisyyden lisäksi.

Koeta nyt Kapi hyvä oppia erottamaan nuo feikit, teet vaan itsestäsi pellen kun niihin vielä vastailet. Tai pellenhän olet itsestäsi tehnyt jo aiemmin, mutta vahvistat vaan tuota rooliasi.

Kapi itse aloitti ketjun nolatakseen minua. Ei tämä sen kummempaa matikkaa ole.

• Kysynvaan
        Päällevp kirjoitti:

Kapi itse aloitti ketjun nolatakseen minua. Ei tämä sen kummempaa matikkaa ole.

Kapi itse tai nuo kapilaiset, samapa se.

Toisaalta ihmetyttää, voiko joku olla niin järjetön, että ryhtyisi Kapia millään tapaa tukemaan. Vaan saattahan sellaisia Kellokoskelta lomalle päässeitä olla kirjoittajien joukoissa, ja saattaahan siellä sairaalasskin olla yhteydet...

• Päällevp
        Kysynvaan kirjoitti:

Toisaalta ihmetyttää, voiko joku olla niin järjetön, että ryhtyisi Kapia millään tapaa tukemaan. Vaan saattahan sellaisia Kellokoskelta lomalle päässeitä olla kirjoittajien joukoissa, ja saattaahan siellä sairaalasskin olla yhteydet...

Ei täällä ole kuin yksi ja sama Kapi. Jo SH totesi tuon asian aikoinaan.
        Minulta siihen meni vähän pitempi aika. Olen kuitenkin ollut erilaisessa asemassa koska tiedän ja tunnen HV:ni myös muiden ammattitoverieni kautta.

Aika epätodennäköiseltä vaikuttaa hänen hengenheimolaisten täällä olo. Sen verran uniikki HV:ni on.

• Päälevp
        Kysynvaan kirjoitti:

Terapeuttisista syistä johtuen saattaa sairaalassa olla hyvätkin yhteydet.
        Halvaksi tulevat sillä tavalla huvit. Ho hoo, ho hoo!

Taas HV:ni rekisteröi nikkini "Päällevp"

• munavaras

Kapi vei nikin kuin Väyrynen kananmunan Europarlamentin kahviossa, ei maksanut!

• Päällikköjohtajasi

Ja teki saman uudestaan, mutta ilmoitus on jo tehty ja HV`n ympärillä on poliisin parhaat voimat valvomassa HV´n rötöksiä.

• Kertoivatko poliisit, onko myös varastettua nikkiä käyttävälle vastaaminen rangaistavaa? Rikosnimike olisi tässä tapauksessa kai "varastettuun tavaraan ryhtyminen".

• Päällikköjohtajasi

Kiitoksia vinkistä, otan muuten tuonkin viestin talteen ja vien poliisilaitokselle. Sinuna harkitsisin tarkkaa kirjoitteluasi, voit olla HV´n tapaan nopeasti poliisin valvonnassa ja sitten huumori hakuisessa.

Luulet varmaan HV´n tapaan olevasi muita viisaampi ja humoristisempi, ho ho hoooo mikä urpo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe