Suomen historian yksi pahimmista mamu-hyysäreistä, Päivi Lipponen jättää politiikan ja siirtyy takavasemmalla möllöttämään ja ihmettelemään mitä eduskuntavaaleissa oikein tapahtui.
Yle: Päivi Lipponen jättää politiikan
"Vaaleissa eduskunnasta rannalle jäänyt Päivi Lipponen (sd) vetäytyy politiikasta, kertoo Yle."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015050719642151_uu.shtml
YLE - Hyysäri LIPPOSKA jättää POLITIIKAN!!
5
<50
Vastaukset
- Kieliopillinen
Sen oikea sukunimi on Hiltunen.
Hiltunen ei vain ole tarpeeksi hieno nimi Päkälle. Päkä Hiltunen. Hienoa ole ei. (huom. suom. kiel. vapaa sanajärjestys)
Päkä Herzén. Hienoa über. Siksi se jäi, vaikka ero tuli.
Päkä Lipponen-Herzén. Vähän savolaista, mutta muistuttaa ainakin, kenen vaarin kanssa ollaan naimisissa, ja että hienoa sukua kuitenkin ollaan, oikein herzeenejä... - oi-kein
Vieläkin kuulemma diskuteeraa fiinisti vaippamiehensä kanssa,
miksei lipposkaa valittu? - itestäänselvyys
Oisko vaihtoehtoja lipposkalla?
- Mungotin
Kukaan ei jää hyysärilumppuja kaipaamaan.
Täysin turha eukko, ei mitään annettavaa ...no ehkä Paavolle, mutta Paavolla ei varmaankaan... - Unelmointiakahvilla
Lipposka siirtyi kahvinkeittoon,niinkuin hän sanoi,jos Lipposesta olisi tullut
presidentti.Mutta."Se oli vain haihtuva unelma,niin katkeran suloinen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749