vähenee ja vähenee

Milloin_loppuu_kokonaan

Eli on todettava että tämä palsta alkaa olemaan nyt virallisesti itsemurhapalsta.
Näkyy olevan n. 80% itsariviestejä.

Korkea aika perustaa uusi keksustelupalsta.

LÄHEISENSÄ MENETTÄNEIDEN SURU
Tai jokin muu nimi.

Annetaan tämä palsta suosiolla jäädä tällaiseksi.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palsta_mikä-palsta

      Kerro se ylläpidolle äläkä täällä inise.

      Ihmettelen ihmisiä, jotka lukevat otsikoita, jotka eivät heitä kiinnosta. Itse luen valikoiden ja sivuutan epäkiinnostavat, joita en enää kahden sekunnin päästä muista.

      • Ihme_kitisijä

        Ei yksin minun kirjoitus auta.
        Tarvitaan muidekin kirjoituksia ylläpitäjälle.
        Joten mikä se olisi oikea paikka värvätä muita mukaan jollei tämä kyseinen palsta?

        Ei kai se itsemurhista kirjoittajilta ole pois jos uusi palsta luodaan?

        Niin ja miksi sinä nyt luit tämän ketjun ja vielä vastasit jos suodatat pois ei kiinnostavat ketjut?


      • 3107

        Klikkasin tuota 'ilmianna'-kohtaa ja sieltä kohta; viesti ei liity aiheeseen ja lisäksi hyvä selitys miksi. Näin katosi muutama itsemurhaketju. Ehkä tästä saadaan vielä palsta keskustelulle kuolemasta ja surutyöstä. Ja siitä, miten auttaa menetyksen kokenutta.. aivan kuten tuossa Kuolema ja suru-palstan ylälaidassa sanotaan.
        Kiitos, moderaattorit...


    • Ap_aloittaja

      Juu sikäli harmi jos katoaa pasta itsemurhista kirjoittelijoilta.
      Hekin tarvitsevat jonkin paikan, tosin omaisten menettäneiden seassa ei ole se oikea paikka.

      Tässä tarvittaisiin myös itsemurhista kirjoittavien aktiivisuutta jos he haluavat palstan missä kirjoitella.

    • kohtahelpottaa

      No, ei ne kaiketi kauan ole täällä kiusaamassa, jos toteuttavat aikeensa.

      t:Rosvoroope

    • Ap_aloittaja

      No niin, nyt kun katselee palstaa niin jäljellä näkyy olevan enään omaisten menettäneiden surusta kirjoituksia.

      Harmi vain että toiselta ryhmältä ei löytynyt yhteistyökykyä jotta heille olisi saanut oman palstan.
      Mutta täytyy sanoa että nyt viitsii selailla ja lukeakkin näitä juttuja, ovat sitä mitä kuuluukin tälle palstalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe